En hoewel het toetje lekker was heb je er achteraf altijd spijt van.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet wel een verdomd lekker hoofdgerecht zijn dan.. maarja als het toetje ook net verdomde goed is enzo.. tja dan wil j ehet toch wel even proeven
dan doel je vast op onzekere trienenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef -Splash- het volgende:
En hoewel het toetje lekker was heb je er achteraf altijd spijt van.
Van binnen zijn we allemaal een tikkeltje onzeker.quote:
Natuurlijk, maar betekent nog niet dat we allemaal spijt krijgen van een overheerlijk toetjequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal een tikkeltje onzeker.
zonder toetje is het geen complete maaltijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar betekent nog niet dat we allemaal spijt krijgen van een overheerlijk toetje
na een Bombe blanche zit je echt vol...quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef -Splash- het volgende:
Het geeft niet, het toetje is altijd kleiner van formaat.
Soms moet je je meerdere erkennen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
na een Bombe blanche zit je echt vol...
[ afbeelding ]
Alleen als je het opeet, als je het uitspuugt lijkt me dat minder het geval.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Van toetjes krijg je wel altijd een lekker vol gevoel
Ik bespeur een uitdaging.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen als je het opeet, als je het uitspuugt lijkt me dat minder het geval.
En mannen krijgen dat ook allemaal niet weg. Die beginnen daar niet aan
Dus jij zou geen problemen hebben als ik een toetje nam? Begrijp ik dit nu goed??quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef -Splash- het volgende:
Het geeft niet, het toetje is altijd kleiner van formaat.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja ik dacht al ook, wat is dit nou weer voor kutpost. Het ging net zo lekker ontopic.
Wat was er fout aan die gozer dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
Een vriendin van mij, is onder lichtelijke druk van mij, een paar maanden terug lid geworden van RP.
Ik was het zo zat dat ze elke week met dezelfde foute gozer het bed in dook, om de rest van de week 24/7 tegen mij aan te zeuren ( dit duurde al een half jaar ), ik weer hetzelfde aanhoren en haar oppeppen en iedere zaterdag was het weer raak.
Ik wilde dus dat ze een beetje los zou komen van die gast, en na wat gemor is ze lid geworden. Ze heeft 2 dates gehad:
Date 1 :
In de kroeg met andere vriendinnen en de date van RP kwam daar ook heen met vrienden. Was meer een soort manier om elkaar even te zien en ontmoeten en dan later verder kijken of er een date in zit. Dat was geen succes want die gozer leek totaal niet op zijn foto. Hij was tien kilo zwaarder en zijn haar en gezicht waren ook heel anders. Het zijn dus niet alleen vrouwen die dat doen![]()
Date 2:
Is ze nu een paar maanden later nog steeds mee en gaat hartstikke goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |