Nog geen half uur rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel meeMAar vergeleken met de rest heb je gelijk
Doet het altijd, volgende week is het weer doodquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het zo eens van de grond komt.
Goed hequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het zo eens van de grond komt.
Keep it alivequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet het altijd, volgende week is het weer dood
Dan zijn we in ieder geval een aantal topics verder en was het weer even levendigquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet het altijd, volgende week is het weer dood
iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval een aantal topics verder en was het weer even levendig
Zo'n user. Noemt graag alle vrouwen een slet en is op zoek naar een echte dame. Toch vindt hij zichzelf zo'n held omdat hij maar een half uur nodig had om iemand in bed te lullen. Terwijl hij alle vrouwen hier al sletterig verklaart als ze na een leuke avond met iemand meegaan. Middeleeuwse gedachtegang van die gast. Bah.quote:
Je zou meer topics van hem moeten lezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n user. Noemt graag alle vrouwen een slet en is op zoek naar een echte dame. Toch vindt hij zichzelf zo'n held omdat hij maar een half uur nodig had om iemand in bed te lullen. Terwijl hij alle vrouwen hier al sletterig verklaart als ze na een leuke avond met iemand meegaan. Middeleeuwse gedachtegang van die gast. Bah.
Ooja, de echte-echte jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n user. Noemt graag alle vrouwen een slet en is op zoek naar een echte dame. Toch vindt hij zichzelf zo'n held omdat hij maar een half uur nodig had om iemand in bed te lullen. Terwijl hij alle vrouwen hier al sletterig verklaart als ze na een leuke avond met iemand meegaan. Middeleeuwse gedachtegang van die gast. Bah.
Nee, van mij mogen mensen met zo'n hersenkronkel op het gebied van seks, relaties en vrouwen in een steegje een flink stel klappen krijgen.quote:
Soms he, soms voel ik mij bijzonder "ouderwets" voor m'n 24 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, van mij mogen mensen met zo'n hersenkronkel op het gebied van seks, relaties en vrouwen in een steegje een flink stel klappen krijgen.zo rancuneus ben ik dan weer wel.
Misschien is het een 24jarigen ding. Mijn vriend (ook 24) is ook echt een heer, zeker voor deze tijd. Nooit verder gegaan dan mijn grens, altijd respectvol, altijd zorgzaam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms he, soms voel ik mij bijzonder "ouderwets" voor m'n 24 jaarVrouwen/relaties/alles moet je met respect behandelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |