Keertje rustig aan proberen? Echt op hele lage intensiteit?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zit wel alweer te springen om te gaan lopen volgens mij gaat het alweer wat beter gisteren in de sportschool geen last gehad.
komt omdat jij sowieso een koukleum bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef DJMO het volgende:
* DJMO buiten loopt en het helemaal zo warm of benauwd niet vindt ....
tis hier 20 gradenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef DJMO het volgende:
* DJMO buiten loopt en het helemaal zo warm of benauwd niet vindt ....
tussen de 10,3 - 10,75 km p/u gemiddeld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
AC, wat voor tempo hou je normaal aan tijdens een lange duurloop?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef AntiChrist het volgende:
tussen de 10,3 - 10,75 km p/u gemiddeld.
Ja, da's ook leuk. Ik stretchen, mag ik na 7 minuten les weer gaan stretchen! Ik ben dus maar even gaan wandelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey leuk ook iemand die Evy 5-10 doet. Ik ben bij run 4 (staat vandaag op stapel). Volgende keer beter joh! Het is ook best heftig die versnellingen en het is toch fijn om jezelf te blijven uitdagen.
Bij de eerste runs had Evy trouwens gezegd dat we voortaan moesten opwarmen. Dus ik vorige keer bij run 3 eerst een beetje wandelen, huppelen etc. Start ik de podcast, zit daar ook bijna 10 minuten opwarmen bij! Ik heb me toen dus sufgehuppeld.... Merk overigens dat ik een stuk sneller in mijn ritme zit met deze opwarming (ik deed altijd een beetje wandelen).
? ik heb nog nooit een wedstrijd gelopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij veel langzamer was. Met een 5km wedstrijd tegen de 11 km/h toch?
Mij werd verteld dat een langzame duurloop op 80% zou moeten zijn. (Mij lukt dat in ieder geval niet.)
nee inderdaad ik ben niet al te snel al zit er wel telkens weer een beetje verbetering in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, niet al te snel dus voor een lange duurloop.
Ik wil zelf in juni het volgende schema gaan volgen
http://www.runnersweb.nl/(...)335773697803&metr=km
en daar houden ze een beetje die snelheid aan voor de lange afstanden
ik ben al blij als ik 7 minuten langzamer benquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zie ik maar als een compliment...
[..]
Ja, toch 16 gemiddeld, had ik niet verwacht.
[ afbeelding ]
Hier een foto van mn finish, in het oranjeshirt, met 2 gasten die me in de laatste 100 meter nog voorbij kwamen...
Voor mij is dat een wedstrijdtempo dat niet eens haalbaar is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, niet al te snel dus voor een lange duurloop.
Ik bedoel wedstrijdtempo, op de korte loopjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef AntiChrist het volgende:
? ik heb nog nooit een wedstrijd gelopen
korte loopjes ga ik wel over de 11km p/u heen, alleen doe ik nooit meer korte loopjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij is dat een wedstrijdtempo dat niet eens haalbaar is.
[..]
Ik bedoel wedstrijdtempo, op de korte loopjes.
Moet zeggen dat ik de lange ook niet op 80% loop, lukt me alleen als ik stukken tussendoor wandel, en dat doe ik in principe niet.
Ik heb ook wel een basisconditie door het korfballen waar ik eigenlijk wekelijks een soort van intervaltraining doe, dus daar haal ik wel basissnelheid uit en heb ook echt wel een hardloperslijf, met lange benen en een BMI van 18,1.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben al blij als ik 7 minuten langzamer ben
Je sensorquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:00 schreef Niara het volgende:
Wow, mooi tijd zeg!
Ik heb net m'n startnummer voor de 10 km Ukkel opgehaald.. ik wilde hem met een magneetje aan m'n magneetbord vastmaken en toen begon ie te piepenHoop dat ik niets kapot heb gemaakt.
16 graden hier :/quote:
ai, mijn bmi is 23 en heb een voetballers bouw ;-)quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een basisconditie door het korfballen waar ik eigenlijk wekelijks een soort van intervaltraining doe, dus daar haal ik wel basissnelheid uit en heb ook echt wel een hardloperslijf, met lange benen en een BMI van 18,1.
Het zegt natuurlijk niet alles, ik heb ook mensen voor me gezien die ook rond die koers zaten, maar dat zullen wel leden van atletiekverenigingen zijn, ik denk dat ik de 5e was die 'recreatief' loopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ai, mijn bmi is 23 en heb een voetballers bouw ;-)
Voor korfbal ben ik te langzaam op de eerste meters en is mijn reactievermogen te slecht. Dus ik korfbal ook niet echt op hoog niveau. Wat dat betreft had ik eigenlijk moeten gaan hardlopen in plaats van te gaan korfballenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef YUR het volgende:
Mijn BMI is iets van 26 ofzo. En mijn bouw wijkt behoorlijk af van die van een hardloper
en voor een korfballer heb ik nou ook geen ideale bouw, maar toch doe ik dat ook al mn hele leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |