abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111323209

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:14:57 #2
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_111341122
Ik denk dat ik tegen Dynamo Kyiv en Shakhtar wat verdedigend ga spelen. Ik wil dan dat het team op de counter speelt, dan hebben we meer kans denk ik.
Feyenoord-
pi_111352462
al een tijdje niet gespeeld, kijk afentoe nog op mijn oude game waar ik in de jaren '30 ben maar heb geen motivatie. ik denk dat ik binnenkort een nieuwe game zal starten, Athletic lijkt me mooi, weet je in ieder geval zeker dat je niet na een paar seizoenen elk seizoen met overmacht kampioen wordt en Europees op een gelukje wacht.
Had ook gedacht aan Napoli en Metalist, maar daar zal het na een aantal seizoenen eentonig worden, vooral in Oekraïne, heb ik ook gehad in Rusland, Azerbeidzjan, Turkije, Iran.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_111355815
Seizoen 2023-2024 afgerond met Santa Coloma.

Kampioen met 20 winst 131 goals en 5 tegen. De 131 goals zijn er 14 meer dan vorig jaar.
Rachid Benchariff kwam tot 72 goals, vorig seizoen waren dat er nog 63.
Ricardo Texeira bracht het assist record naar 37(13 meer dan het record).

In totaal kwam Rachid Benchariff tot 110 goals. Hij speelde totaal 38 duels.

Ben voor het eerst Santa Coloma B tegen gekomen in het bekertoernooi.. Ik won de finale van ze met 6-0.
pi_111357015
Damn, denk je een vervanger voor Douglas gevonden te hebben, komen AC Milan, Borussia Dortmund en Olympique Lyon er tussen door fietsen. Dan maar weer verder zoeken.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:05:21 #6
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_111358804
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef MMUFC het volgende:
Seizoen 2023-2024 afgerond met Santa Coloma.

Kampioen met 20 winst 131 goals en 5 tegen. De 131 goals zijn er 14 meer dan vorig jaar.
Rachid Benchariff kwam tot 72 goals, vorig seizoen waren dat er nog 63.
Ricardo Texeira bracht het assist record naar 37(13 meer dan het record).

In totaal kwam Rachid Benchariff tot 110 goals. Hij speelde totaal 38 duels.

Ben voor het eerst Santa Coloma B tegen gekomen in het bekertoernooi.. Ik won de finale van ze met 6-0.
110 goals in 38 wedstrijden _O_ Veel tegenstand hoef je niet te verwachten _O-
Feyenoord-
pi_111358950
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef Zenit- het volgende:

[..]

110 goals in 38 wedstrijden _O_ Veel tegenstand hoef je niet te verwachten _O-
Vooral nationaal niet.. En in de voorronde CL scoort hij ook vlot.

Hij is voor het 2e jaar op rij European Golden Boot winnaar geworden.
pi_111359127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Vooral nationaal niet.. En in de voorronde CL scoort hij ook vlot.

Hij is voor het 2e jaar op rij European Golden Boot winnaar geworden.
Het zou ook nogal wat zijn als er iemand bij hem in de buurt kwam :P Heb je een screenshot van je spits? En hoe gebruik je die? Alles afgesteld op hem ofzo?
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:23:58 #9
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_111363782
in 2022 weer is aanbeland in de halve finale van de Champions League met Hrvatski Dragovoljac, die club heb ik vanaf de 2e Kroatische divisie naar Europa League winst in 2020 en een halve finale in 2021.

Deze man is baaz.

deze man ook.

Volgend jaar word de Weber Arena geopend met 11.000 zitplaatsen :D
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:30:14 #10
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_111363932
Die spelers.

* Lindgren. fapt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_111365527
Vanmiddag verder met Ajax in 2013/2014.

Inter op basis van uitdoelpunten uitgeschakeld in de CL. Op naar de kwartfinale *O*
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:46:11 #12
277865 Sejt
Ondertitel
pi_111367537
Barca verslagen met 4-0 thuis in kwartfinale CL. Uit had ik 1-2 verloren. (Feyenoord in 2020)

Ik ga proberen m'n CL titel te prolongeren :) Ondertussen ook Chelsea verslagen in Rotterdam met 2-0.
I love my mispoken words.
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:48:39 #13
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_111367594
Seizoen vijf met Belcard is alweer begonnen. Het begint alweer goed met onnodige gelijkspelen en twee verliespartijen, maar ik draai nog altijd meer voor de 2e plaats. BATE Borisov staat inmiddels alweer fier aan kop, dus die haal ik toch niet meer in. Ik ga voor de tweede plaats en EL voetbal. Doelstelling is minimaal 3e worden. Vorig seizoen 4e geworden, dus die ene plaatsstijging moet mogelijk zijn.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_111371927
Seizoen 7 alweer met West Bromwich Albion. We staan na 6 wedstrijden ongeslagen aan kop, en ook dit jaar lijkt het tussen ons en Man Utd te gaan. Financieel drukt de lening en een aantal hoge salarissen aardig door, en wordt er wat ruimte gecreëerd. Hummels liep eerder al te bitchen met zijn contracteisen en mag dus vertrekken voor 20 miljoen, zijn vervanger heb ik toch al in huis.

Nu opmaken voor onze eerste wereldbeker. *O*
pi_111376349
Voor het eerst een (Nederlands :D) talent van United afgesnoept, vooro 3 miljoen speelt hij nu bij mij. Half jaartje verhuurd aan Heracles om daarna met een andere Nederlandse regen te strijden om een plek naast Martins Indi in de verdediging. Vlaar in de winter van 2013 verkocht voor 9.5 miljoen aan Stuttgart, dus is er een plekje vrij in de verdediging. :D
pi_111377707
nu weet ik weer waarom ik dit spel niet zo leuk vond haha.

Speel met Thurrock in BSS. Wat spelers aangetrokken, de veel verdienende spelers willen helaas niet mee werken aan een transfer. Ik dacht nog das kut, komt wel goed. Vevolgens 1x gewonnen 6x gelijk, weet ik hoeveel keer verloren. Das niet eens zo erg...maar wel dat ik 6 basisspelers in de lappenmand heb zitten. Start ik net de volgende wedstrijd, en ja hoor, na 15 minuten, volgende de lappenmand in!

Ik word er gek van!
Vici, Vidi, Veni!
pi_111381177
Lucas, de 17-jarige AMC/S van Sao Paulo, komt over een maandje naar Dnipro. Heel tevreden met deze transfer.

Potentie van 5 sterren. :)
Feyenoord-
pi_111383719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:13 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Het zou ook nogal wat zijn als er iemand bij hem in de buurt kwam :P Heb je een screenshot van je spits? En hoe gebruik je die? Alles afgesteld op hem ofzo?

Ik gebruik hem als SC in Mr. Hough Rolls Back The Years.
pi_111384653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nu weet ik weer waarom ik dit spel niet zo leuk vond haha.

Speel met Thurrock in BSS. Wat spelers aangetrokken, de veel verdienende spelers willen helaas niet mee werken aan een transfer. Ik dacht nog das kut, komt wel goed. Vevolgens 1x gewonnen 6x gelijk, weet ik hoeveel keer verloren. Das niet eens zo erg...maar wel dat ik 6 basisspelers in de lappenmand heb zitten. Start ik net de volgende wedstrijd, en ja hoor, na 15 minuten, volgende de lappenmand in!

Ik word er gek van!
Geef je spelers wel voldoende rust? En een redelijk fysio kun je waarschijnlijk nog niet betalen. :+

Sidney Sam is trouwens echt een beest bij mijn Feyenoord. _O_ Wilde eerst die Reus halen, maar die koos voor PSV. Nu heb ik Sam als inside forward op rechts spelen, speelt het zelfde als Robben eigenlijk. Schiet ook veel mis en gaat vaak alleen, maar is op mijn spits na nu topscoorder met nog 8 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op Ajax.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 17:38:06 ]
pi_111384890
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geef je spelers wel voldoende rust? En een redelijk fysio kun je waarschijnlijk nog niet betalen. :+

Sidney Sam is trouwens echt een beest bij mijn Feyenoord. _O_ Wilde eerst die Reus halen, maar die koos voor PSV. Nu heb ik Sam als inside forward op rechts spelen, speelt het zelfde als Robben eigenlijk. Schiet ook veel mis en gaat vaak alleen, maar is op mijn spits na nu topscoorder met nog 8 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op Ajax.
pff ik heb totaaaaaal geen geld nee haha.
Rust ja af en toe wel...maar de spelers die rust krijgen raken ook geblesseerd dus tja...
nu komen er een aantal terug en gelijk van de laatste 5 wedstrijden 2 gewonnen 2 gelijk en 1 verloren (onterecht) dus ja
Vici, Vidi, Veni!
pi_111385862
Train je niet te hard? :D En verder moet je ook gewoon een beetje geluk hebben.
pi_111387658
nee alles is middelmatig met trainen...denk gewoon een beetje pech
Vici, Vidi, Veni!
pi_111391149
Ben mijn game begonnen met Athletic Bilbao, Cesaz Azpilicueta van OM voor een record bedrag gehaald, Markel Susaeta, Xabi Castillo verkocht, David Lopez, Iban Zubiaurre en Oscar de Marcos verhuurd.
Wil alleen Javier Garrido van Lazio nog halen voor de linksback positie.

Inigo Ruiz de Galarreta(17) is een toptalent, onwijs veel clubs die hem willen huren, maar wil hem als back-up houden voor mijn VM.

Voorbereiding gaat goed, Athletic B met 3-0, Gernika met 4-0 en Portugalete met 3-0 verslagen, nu nog Roma en nog een paar satelliet clubs en kunnen we beginnen.
pi_111391719
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Ben mijn game begonnen met Athletic Bilbao, Cesaz Azpilicueta van OM voor een record bedrag gehaald, Markel Susaeta, Xabi Castillo verkocht, David Lopez, Iban Zubiaurre en Oscar de Marcos verhuurd.
Wil alleen Javier Garrido van Lazio nog halen voor de linksback positie.

Inigo Ruiz de Galarreta(17) is een toptalent, onwijs veel clubs die hem willen huren, maar wil hem als back-up houden voor mijn VM.

Voorbereiding gaat goed, Athletic B met 3-0, Gernika met 4-0 en Portugalete met 3-0 verslagen, nu nog Roma en nog een paar satelliet clubs en kunnen we beginnen.
Markel Susaeta verkocht? Volgens mij is dat toch een vrij aardige speler.
Feyenoord-
pi_111396667
quote:
5s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Markel Susaeta verkocht? Volgens mij is dat toch een vrij aardige speler.
Jawel, maar hij is een buitenspeler, ik speel zonder buitenspelers. Ik hoop niet dat ik er spijt van zal krijgen als ik van tactiek wissel :P Maar ik denk het niet.

Eerste officiële wedstrijd was in de Europa League tegen de Franse Sochaux Montbeliard. Ondanks onze overgewicht, 0-0 gespeeld, thuis ook nog ;(

Return na 45 minuten 0-3 voorsprong :D
2-3 gewonnen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Eagle_99 op 10-05-2012 22:08:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')