110 goals in 38 wedstrijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef MMUFC het volgende:
Seizoen 2023-2024 afgerond met Santa Coloma.
Kampioen met 20 winst 131 goals en 5 tegen. De 131 goals zijn er 14 meer dan vorig jaar.
Rachid Benchariff kwam tot 72 goals, vorig seizoen waren dat er nog 63.
Ricardo Texeira bracht het assist record naar 37(13 meer dan het record).
In totaal kwam Rachid Benchariff tot 110 goals. Hij speelde totaal 38 duels.
Ben voor het eerst Santa Coloma B tegen gekomen in het bekertoernooi.. Ik won de finale van ze met 6-0.
Vooral nationaal niet.. En in de voorronde CL scoort hij ook vlot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef Zenit- het volgende:
[..]
110 goals in 38 wedstrijdenVeel tegenstand hoef je niet te verwachten
Het zou ook nogal wat zijn als er iemand bij hem in de buurt kwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vooral nationaal niet.. En in de voorronde CL scoort hij ook vlot.
Hij is voor het 2e jaar op rij European Golden Boot winnaar geworden.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:13 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Het zou ook nogal wat zijn als er iemand bij hem in de buurt kwamHeb je een screenshot van je spits? En hoe gebruik je die? Alles afgesteld op hem ofzo?
Geef je spelers wel voldoende rust? En een redelijk fysio kun je waarschijnlijk nog niet betalen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nu weet ik weer waarom ik dit spel niet zo leuk vond haha.
Speel met Thurrock in BSS. Wat spelers aangetrokken, de veel verdienende spelers willen helaas niet mee werken aan een transfer. Ik dacht nog das kut, komt wel goed. Vevolgens 1x gewonnen 6x gelijk, weet ik hoeveel keer verloren. Das niet eens zo erg...maar wel dat ik 6 basisspelers in de lappenmand heb zitten. Start ik net de volgende wedstrijd, en ja hoor, na 15 minuten, volgende de lappenmand in!
Ik word er gek van!
pff ik heb totaaaaaal geen geld nee haha.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef je spelers wel voldoende rust? En een redelijk fysio kun je waarschijnlijk nog niet betalen.
Sidney Sam is trouwens echt een beest bij mijn Feyenoord.Wilde eerst die Reus halen, maar die koos voor PSV. Nu heb ik Sam als inside forward op rechts spelen, speelt het zelfde als Robben eigenlijk. Schiet ook veel mis en gaat vaak alleen, maar is op mijn spits na nu topscoorder met nog 8 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op Ajax.
Markel Susaeta verkocht? Volgens mij is dat toch een vrij aardige speler.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Ben mijn game begonnen met Athletic Bilbao, Cesaz Azpilicueta van OM voor een record bedrag gehaald, Markel Susaeta, Xabi Castillo verkocht, David Lopez, Iban Zubiaurre en Oscar de Marcos verhuurd.
Wil alleen Javier Garrido van Lazio nog halen voor de linksback positie.
Inigo Ruiz de Galarreta(17) is een toptalent, onwijs veel clubs die hem willen huren, maar wil hem als back-up houden voor mijn VM.
Voorbereiding gaat goed, Athletic B met 3-0, Gernika met 4-0 en Portugalete met 3-0 verslagen, nu nog Roma en nog een paar satelliet clubs en kunnen we beginnen.
Jawel, maar hij is een buitenspeler, ik speel zonder buitenspelers. Ik hoop niet dat ik er spijt van zal krijgen als ik van tactiek wisselquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Markel Susaeta verkocht? Volgens mij is dat toch een vrij aardige speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |