SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ga het met moederdag toepassen op mijn moeder.![]()
Ik had ooit het tegenovergestelde gedaan: een dure pan gekocht, net voor moederdag kreeg ik ruzie met mijn moeder, waarna ik de pan op haar bed legde zonder er iets bij te zeggen. Vond ze niet leuk.![]()
Ditmaal koop ik fruit (lekker goedkoop ook) en bedolf ik haar onder de complimenten. Kijken of het werkt.
Sssssht schatquote:
Die is bezig met Okey spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Arcadia het volgende:
Ik was even bang dat Börte al voor mij een topic had gemaakt.
Ik vind dit toch wel enigszins sad. Eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zorgen dat hij het goed heeft, lekker eten, mooi netjes huis, gewoon zorgen dat hij alles heeft wat hij nodig heeft/wilt
Staat in de OP.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar kan je die post aantallen van een topic vinden dan?
Alle mannen waarderen dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel enigszins sad. Eigenlijk.Maar denk wel dat veel mannen dit waarderen.
dafuq did i just readquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
TM, ik ga een nieuwe masa acmak. Kom maar als je wilt.
Kalp gozu ustalar salonu, tafel 8. Cabuk.
Çok romantik. Geliyom, tatlim.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is dezequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo sad? Ieder zo zn eigen ding hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel enigszins sad. Eigenlijk.Maar denk wel dat veel mannen dit waarderen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tof, ben benieuwd of het werkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Julis het volgende:
[..]. Heel veel aandacht schenken die dag in ieder geval. Zo wil ik het dit maal ook aanpakken. Wel haar lievelingsfruit en niet dat van jou, hè
.
Had je het onderstaande verhaal nou gelezen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Simdi dayak mayak yerim valla.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.![]()
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Vast een Bolu'lu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, wie ben jij? Ene Köroglu zit mij steeds uit te nodig aan zijn tafel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
zls01quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Exactquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]. Alles waar jij je niet bij in kan leven is raar of sad, lijkt het wel.
Sad dat je leven saai is zonder uitgaan.. Raar kind.
En iedereen die knap is op de foto en raar post, is nep in jouw ogen, lijkt het wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]. Alles waar jij je niet bij in kan leven is raar of sad, lijkt het wel.
Sad dat je leven saai is zonder uitgaan.. Raar kind.
Raar dat je trouwen ziet als voor de man zorgen. Ik vind dat raar. Jep, ik tong ieder weekend aangeschoten met meisjes in een discotheek. Exact.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoezo sad? Ieder zo zn eigen ding he
Liever dit dan elk weekend aangeschoten met meisjes staan tongen in een discotheek
Hahahaha, echt op zijn Turks.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Bilge het volgende:
Verkopers op snelweg bedachten slimme truc voor meer verkoop
Turken.
Te veel tekst op dit tijdstip. Samenvatting? Iedereen schijnt het geweldig te vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Tof, ben benieuwd of het werkt.
[..]
Had je het onderstaande verhaal nou gelezen?
[..]
Foute conclusie. Maar goed, wat verwacht je ook, komt net posten in dit topic en denkt al te weten wat er speelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
En iedereen die knap is op de foto en raar post, is nep in jouw ogen, lijkt het wel.
Ik heb niet gezegd dat jij dat elk weekend doet, ik heb dat alleen als voorbeeld gebruikt.. Waarom voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
En iedereen die knap is op de foto en raar post, is nep in jouw ogen, lijkt het wel.
[..]
Raar dat je trouwen ziet als voor de man zorgen. Ik vind dat raar. Jep, ik tong ieder weekend aangeschoten met meisjes in een discotheek. Exact.![]()
Goed dat je dat er even bij fantaseert.
Luiwammes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Te veel tekst op dit tijdstip. Samenvatting? Iedereen schijnt het geweldig te vinden.
quote:
Gewoon lezen, het is het waard!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Te veel tekst op dit tijdstip. Samenvatting? Iedereen schijnt het geweldig te vinden.
Hier. Een niet-Turkse. Niet behaard:quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeker een Turkse? Behaarde rug en buik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ik heb een thuglife op mijn buik.
Real life gameplay zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier. Een niet-Turkse. Niet behaard:
[ afbeelding ]
Een tokkie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb 4 tattoos, maar ben geen Turk.. Wat nu?
Wel dikquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier. Een niet-Turkse. Niet behaard:
[ afbeelding ]
quote:
Jij ook foute conclusie. Ik vind het sad dat je trouwen ziet als zorgen voor de man. Misschien wordt dat hier door iedereen zo gezien? Maar vind het wel vreemd ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foute conclusie. Maar goed, wat verwacht je ook, komt net posten in dit topic en denkt al te weten wat er speelt.
Omdat ik weet dat het voor mij bedoeld is. Maar goed. Ik zoen liever in een discotheek dan dat ik iedere dag sta te koken en te zorgen voor een man ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat jij dat elk weekend doet, ik heb dat alleen als voorbeeld gebruikt.. Waarom voel je je aangesproken?kusje
Ik heb Triggershot op mijn rug. Heel grootquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik voorspel een rooskleurige toekomst voor jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat het voor mij bedoeld is. Maar goed. Ik zoen liever in een discotheek dan dat ik iedere dag sta te koken en te zorgen voor een man ja.
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voorspel een rooskleurige toekomst voor jou
Je bericht is dubbelzinnigigigig en mannen zijn visueel ingesteld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb Triggershot op mijn rug. Heel groot
[..]
Wat?quote:
Zo lees ik het nu pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bericht is dubbelzinnigigigig en mannen zijn visueel ingesteld.
Trigger?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal me niet laten bezwangeren door een Turk (of wie dan ook) in ieder geval. Tenzij ik op de één of andere manier toch ga trouwen met een Turk. Dat is al rooskleurig te noemen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voorspel een rooskleurige toekomst voor jou
Alle drie de namen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zal ik op mijn rug nemen dan?
Eerste naam, tweede naam, of beiden?
Waren het rode mieren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:
Wat een kutzooi, vandaag is een deel van mijn mieren ontsnapt.
Deze is eigenlijk best signature-waardig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zoen liever in een discotheek dan dat ik iedere dag sta te koken en te zorgen voor een man ja
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een traantjestattoo onder m'n oog. Het symboliseert het harde leven waarin we opgesloten zitten.
Fuck da popo!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een traantjestattoo onder m'n oog. Het symboliseert het harde leven waarin we opgesloten zitten.
Kucuk Emrah?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat zetten ze toch voor elke moord dieze gepleegd hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Trigger?Pondjes zijn er wel vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijheid! Ontsnapt uit de klauwen van de tiran!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:
Ik zou oppassen als ik jou was, de mieren zullen vast zinnen op wraak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:
Jawelquote:
Ik negeer je morgen heel de dag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vanaf morgen negeer ik je weer hoor. Het is dat je het weet.
Bij mij niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zetten ze toch voor elke moord dieze gepleegd hebben?
Euhw, okay!quote:
Geldim.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
TM, kalp gozu ustalar salonu, tafel 9. Hadi. Ik open 'm zo.
Nou en. Je interesseert me sowieso niks. Zullen we gaan webcammen?quote:
Insgelijks.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben uyuyorum.. Hadiiii iyi gecelerrrr ve tatli ruyalar
Allah rahatlik versin ve iyi geceler.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was van plan om wat voor haar kopen, maar dit isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alleen als we stoute dingen gaan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en. Je interesseert me sowieso niks. Zullen we gaan webcammen?
In before de mensen die seksistisch gaan denken.
Doei. Nog wel even bidden tot Allah en hopen dat je de man krijgt die je wenst te krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom schakel je over naar een denigrerende toon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doei. Nog wel even bidden tot Allah en hopen dat je de man krijgt die je wenst te krijgen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen als we stoute dingen gaan doen.
Dat was niet zo bedoeld. Dacht dat ze moslim was?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom schakel je over naar een denigrerende toon?
Doe ik!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doei. Nog wel even bidden tot Allah en hopen dat je de man krijgt die je wenst te krijgen.
Dat is strafbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:18 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Even mijn make-up eraf halen zodat ik 13 lijk.
[..]
Dat was niet zo bedoeld. Dacht dat ze moslim was?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb geen webcam, ik wil best telkens een foto van mezelf maken en uploaden.!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb geen webcam, ik wil best telkens een foto van mezelf maken en uploaden.!
quote:
Pis Kemalist.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij post vanuit Saoedie-Arabië toch? Levert geen problemen op dus.
Kemalist? Ik ben niet van de herenliefde. Geef mij maar 13-jarige meisjes met appeltietjes en subtiel bollende kontjes.quote:
Kut reactie dezen.quote:
Ik werd laatst eens zonder make-up en hakken op 15 geschat. Mijn dag was oprecht verpest en ik was verdrietig.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, in winter moetie dicht, zomers open, herkenbaar.
Ga tovbe verrichten man, wat heb jij de laatste tijd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kemalist? Ik ben niet van de herenliefde. Geef mij maar 13-jarige meisjes met appeltietjes en subtiel bollende kontjes.
Jij bent wel laatste persoon waarmee ik ga cammen of iets in die trantquote:
Met wie cam jij allemaal - buiten zG. Als ik het mag vragen?quote:
Waaromquote:
Alleen zG.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent wel laatste persoon waarmee ik ga cammen of iets in die trant
[..]
Met wie cam jij allemaal - buiten zG. Als ik het mag vragen?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
Het verbaast me eigenlijk hoe goed georganiseerd wezens zijn die geen bewustzijn hebben.
Dacht ik al, dus je zegt in andere woorden, ik kan moeilijk leven zonder zarGon.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent wel laatste persoon waarmee ik ga cammen of iets in die trant
Ik wilde het iets subtieler zeggen, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dacht ik al, dus je zegt in andere woorden, ik kan moeilijk leven zonder zarGon.
Jij bent best scherp, om half twee in de nacht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dacht ik al, dus je zegt in andere woorden, ik kan moeilijk leven zonder zarGon.
Half 2...quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent best scherp, zo één uur in de nacht.
Alles wat ik doe en zeg heeft een reden met een doelstelling, heeft geen nut om met jou te cammen. No offence uiteraard.quote:
Wat is deze?quote:
Nou? Ik ben beledigd.quote:
Jullie hebben een relatie!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Met zijn andere zeven maagden, zegt hij meestal.
Dat was een grapje manquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een grotere potentie heeft dan het uitdelen van hoofddoekjes.
Ik heb het uitgelegd lieve schat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou? Ik ben beledigd.
[..]
Jullie hebben een relatie!Allang?
O, jaaaa! Nou het scheelt dat ik alleen wil cammen met Trigger.quote:
Niet echt juist. Ik heb gewoon lelijke of rare mensen in mijn omgeving waar ik wel mee omga als je dat bedoeld met oppervlakkigheid. Tenminste, met oppervlakkig zijn zie ik voor me: uit de hoogte enzovoort.quote:
Lelijke of rare mensen? Waarom plaats jij jezelf zo hoogquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
O, jaaaa! Nou het scheelt dat ik alleen wil cammen met Trigger.
[..]
Niet echt juist. Ik heb gewoon lelijke of rare mensen in mijn omgeving waar ik wel mee omga als je dat bedoeld met oppervlakkigheid. Tenminste, met oppervlakkig zijn zie ik voor me: uit de hoogte enzovoort.
Ik heb jou juist een goed persoon genoemd en getreurd om je afwezigheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat was een grapje man, was trouwens ook een lichte referentie naar de moslims die in Duitsland korans aan het uitdelen waren, maar soit, een grap van de foute persoon wordt fout opgevat
![]()
Ahww.quote:
Ehm, al meer dan een jaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou? Ik ben beledigd.
[..]
Jullie hebben een relatie!Allang?
Klopt. Ik ben daar getuige van geweest!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb jou juist een goed persoon genoemd en getreurd om je afwezigheid.
Hear hear.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben daar getuige van geweest!
Lofyaquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf niet hoog maar dat is wat ik van oppervlakkigheid vind. Jezelf boven andere mensen plaatsen en daarom niet willen kijken/luisteren naar of omgaan met andere mensen. Zoiets. Dat ben ik niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lelijke of rare mensen? Waarom plaats jij jezelf zo hoog
Je verwart arrogantie met oppervlakkigheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf niet hoog maar dat is wat ik van oppervlakkigheid vind. Jezelf boven andere mensen plaatsen en daarom niet willen kijken/luisteren naar of omgaan met andere mensen. Zoiets. Dat ben ik niet.
Weet ik, bedankt nog daarvoor, had het gelezen want Julis had me er attent op gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb jouw juist een goed persoon genoemd en getreurd om je afwezigheid.
Ik heb je een paar keer iets zien posten in de trant van 'veel uitproberen en experimenteren'. Daarom de volgende vraag: zou jij je lichaam tonen op de cam aan mensen die IRL niet kent en/of mensen waar je geen relatie mee hebt? Desnoods onherkenbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
In welke groep word ik geplaatstquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet ik, bedankt nog daarvoor, had het gelezen want Julis had me er attent op gemaakt- het is ook makkelijk een onderscheid te maken voor mij in dit topic tussen de goedhartigen en de "rest" en ik plaats jou zeker in de eerste groep.
Yüreğine sağlık dayının bea.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe bizar dan ook, het heeft wel wat ja
IK GA SLAPEN HADI IYI GECELER.quote:
En waar plaats je mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet ik, bedankt nog daarvoor, had het gelezen want Julis had me er attent op gemaakt- het is ook makkelijk een onderscheid te maken voor mij in dit topic tussen de goedhartigen en de "rest" en ik plaats jou zeker in de eerste groep.
Mja, sinds ik je adres heb, hoeft veel dingen niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Moet ik soms mijn paspoort laten zien om je te overtuigen?
Ja sorry, meelezen is verleidelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
IK GA SLAPEN HADI IYI GECELER.
Nee hoor, jij bent ook een van de goede personen, maar soms raak je verdwaald in de massa, je kunt echt categoriën en lagen aanmaken van goede mensen en Bilge is een persoon die ik qua kwaliteiten en gedrag bovenaan zet.
Alsof jij dat hebt onthouden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, sinds ik je adres heb, hoeft veel dingen niet meer
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Durhasan Dur, dochter van Durhan en Durdu..
Wat is oppervlakkig zijn volgens jou? Ik vind oppervlakkig genoemd worden wel een belediging.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je verwart arrogantie met oppervlakkigheid.
Wat is dit voor vreemde vraag, eigenlijk? Ben benieuwd hoe je hierop bent gekomen om te vragen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer iets zien posten in de trant van 'veel uitproberen en experimenteren'. Daarom de volgende vraag: zou jij je lichaam tonen op de cam aan mensen die IRL niet kent en/of mensen waar je geen relatie mee hebt? Desnoods onherkenbaar.
Hoewel ongelovigheid meestal congruent staat met onbehoorlijk gedrag moet ik eerlijk zijn, jouw cultuur staat nog sterk ingebakken bij jou en dat is merkbaar, je bent aardig, rustig, eerlijk, gaat nooit te ver, je kent je grenzen. Je hebt de kwaliteiten van mensen die ik graag in mijn omgang heb.quote:
Ik vreesde excommunicatie, omdat ik het waagde een emotioneel betoog te houden voor een mede-forumlid, maar met gevaar voor eigen reputatie zette ik door, waarna de reacties tot mijn verrassing positief waren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel mij gevleid. Als je een meisje was geweest had je nu een huwelijksaanzoek aan je rok.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
IK GA SLAPEN HADI IYI GECELER.
Nee hoor, jij bent ook een van de goede personen, maar soms raak je verdwaald in de massa, je kunt echt categoriën en lagen aanmaken van goede mensen en Bilge is een persoon die ik qua kwaliteiten en gedrag bovenaan zet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is oppervlakkig zijn volgens jou? Ik vind oppervlakkig genoemd worden wel een belediging.
[..]
Wat is dit voor vreemde vraag, eigenlijk? Ben benieuwd hoe je hierop bent gekomen om te vragen?
Hmm, jij hebt een relatie, jij cammed + zG = ..?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..].
'Veel uitproberen en experimenteren' + webcam + zarGon == "Zou jij je lichaam tonen op de cam aan mensen die IRL niet kent en/of mensen waar je geen relatie mee hebt? Desnoods onherkenbaar."
Krijg ik nog een antwoord?
waar dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt. Ik weet waar je huis woont.
Waarom sidikyarisi, als we beide liedjes kunnen omarmen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Daaarginim, darginim. Vuurgunum, vurgunum. Mijn filmpje is leuker.
Is het niet vreemd om je beledigd te voelen om iets waarvan je de betekenis niet kent? Misschien is oppervlakkigheid wel iets heel moois?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is oppervlakkig zijn volgens jou? Ik vind oppervlakkig genoemd worden wel een belediging.
In welke situatie doet zoiets zich nou voor? Dat je je kleding uitdoet voor iemand die je niet kent via de webcam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..].
'Veel uitproberen en experimenteren' + webcam + zarGon == "Zou jij je lichaam tonen op de cam aan mensen die IRL niet kent en/of mensen waar je geen relatie mee hebt? Desnoods onherkenbaar."
Krijg ik nog een antwoord?
Ik weet wel wat het betekend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Is het niet vreemd om je beledigd te voelen om iets waarvan je de betekenis niet kent? Misschien is oppervlakkigheid wel iets heel moois?
Goede constatering wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoewel ongelovigheid meestal congruent staat met onbehoorlijk gedrag moet ik eerlijk zijn, jouw cultuur staat nog sterk ingebakken bij jou en dat is merkbaar, je bent aardig, rustig, eerlijk, gaat nooit te ver, je kent je grenzen. Je hebt de kwaliteiten van mensen die ik graag in mijn omgang heb.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoewel ongelovigheid meestal congruent staat met onbehoorlijk gedrag moet ik eerlijk zijn, jouw cultuur staat nog sterk ingebakken bij jou en dat is merkbaar, je bent aardig, rustig, eerlijk, gaat nooit te ver, je kent je grenzen. Je hebt de kwaliteiten van mensen die ik graag in mijn omgang heb.
LOL.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
In welke situatie doet zoiets zich nou voor? Dat je je kleding uitdoet voor iemand die je niet kent via de webcam?Maar ik hoef dat niet te ervaren nee.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
LOL.
Internet is voor jonge meiden een bron om makkelijk aan aandacht te komen. Tel daarbij op dat zij naïef zijn en dat puberende jongens graag nakende meiden zien, heb je al snel de situatie waarin zich zoiets voordoet.
Disclaimer: Niet alle jonge meiden en niet alle puberende jongens, etc etc.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil ook een persoonlijkheidsschets van Arcadia.Niet om mijn ego te strelen ofzo, hoor.
quote:
Sommige Turkse woorden zijn zo tofquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom sidikyarisi, als we beide liedjes kunnen omarmen?
O, zo. Nee, dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
LOL.
Internet is voor jonge meiden een bron om makkelijk aan aandacht te komen. Tel daarbij op dat zij naïef zijn en dat puberende jongens graag nakende meiden zien, heb je al snel de situatie waarin zich zoiets voordoet.
Disclaimer: Niet alle jonge meiden en niet alle puberende jongens, etc etc.
Ik ook trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goede constatering wel.
Okay, eerlijk is eerlijk, de lange doeltreffende beschrijvingen (Bilge / Jaleesa / Ayça) maken mij benieuwd hoe je mij zou beschrijven.
Nope. Oppervlakkigheid betekent dat je niet tot de diepte van onderwerpen weet door te dringen. Het is dus een ander woord voor simplistisch.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
In welke situatie doet zoiets zich nou voor? Dat je je kleding uitdoet voor iemand die je niet kent via de webcam?Maar ik hoef dat niet te ervaren nee.
[..]
Ik weet wel wat het betekend.
Ik weet niet zarGon, je bent een divers persoon, ik zou je karakter geen recht aandoen, veel van je postgedrag zegt niks echt iets over je persoonlijkheid. Wat je hebt is een hoge vorm van rechtvaardigheidsgevoel en altijd een sterke gefundeerde mening die je altijd goed weet over te brengen - vaak geef ik je ook gelijk en trek mezelf ook altijd in twijfel als we haaks zitten. Je bent een zelfzeker persoon, doch kun je wat "Turkse" (lees rebelse) trekjes vertonen als je iets leest waar je niet mee eens bent (verwijs ik je graag naar onze ontmoeting in dit topic hè zG). Het leiderschapsgevoel en organisatorisch gedrag is bij jou ook sterk aanwezig, je bent altijd wel voorbereid en bent niet iemand die een persoon in de steek laat - vooral bij een belofte.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goede constatering wel.
Okay, eerlijk is eerlijk, de lange doeltreffende beschrijvingen (Bilge / Jaleesa / Ayça) maken mij benieuwd hoe je mij zou beschrijven.
Moet hierbij gelijk denken aan een sira gecesi setting met cig koftequote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Gezme ceylan bu daglarda, seni avlarlar...
Ik ook wel van zarGon, hij is best een scherpe user namelijk. En dat meen ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef Weissman het volgende:
Ik wil een persoonlijkheidsschets van Arya en zG.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Moet hierbij gelijk denken aan een sira gecesi setting met cig kofte. Mooie türkü.
Wel een accurate mening. Je zou het kunnen overwegen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:55 schreef Arcadia het volgende:
Mensen, ik ben geen psycholoog hè, is gewoon mijn mening
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef Arcadia het volgende:
Iyi geceler
[..]
Ik weet niet zarGon, je bent een divers persoon, ik zou je karakter geen recht aandoen, veel van je postgedrag zegt niks echt iets over je persoonlijkheid. Wat je hebt is een hoge vorm van rechtvaardigheidsgevoel en altijd een sterke gefundeerde mening die je altijd goed weet over te brengen - vaak geef ik je ook gelijk en trek mezelf ook altijd in twijfel als we haaks zitten. Je bent een zelfzeker persoon, doch kun je wat "Turkse" (lees rebelse) trekjes vertonen als je iets leest waar je niet mee eens bent (verwijs ik je graag naar onze ontmoeting in dit topic hè zG). Het leiderschapsgevoel en organisatorisch gedrag is bij jou ook sterk aanwezig, je bent altijd wel voorbereid en bent niet iemand die een persoon in de steek laat - vooral bij een belofte.
Niet dat ik wat geef om je mening maar het is leuk om een ander over jezelf te horen praten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:55 schreef Arcadia het volgende:
Ja, maar je mening is interessant. Kom op, analyseer mij!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:55 schreef Arcadia het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:56 schreef Julis het volgende:
[..]. Zeer mee eens. Jij bent goed in formuleren. En dat op dit tijdstip.
Wat een droevigheid weer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:51 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Sommige Turkse woorden zijn zo tof!
Dit liedje moet er alleen nog wel bij:
Inderdaad, mooi. Deze ook...quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Moet hierbij gelijk denken aan een sira gecesi setting met cig kofte. Mooie türkü.
Iti an, comagi hazirla.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:56 schreef Bortecinem het volgende:
En als je ooit je DNA laat testen, zal ik jouw DNA analyseren.
Geef aub toe dat je niet tegen kritiek kan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:58 schreef Bortecinem het volgende:
Of weet je wat, laat ook maar zitten Arcadia. Dalijk krijgen we ruzie ofzo.
Ik wil d'r ook één. En ook van zarGon. Spannend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:58 schreef Bilge het volgende:
Mag ik ook een uitgebreide analyse? Hoeft niet perse vannacht.
Juist, ja! Nooit geweten dat de tekst als volgt isquote:
quote:Urfalıyam ezelden
Gönlüm geçmez güzelden
Göynümün gözü çıksın
Sevmeseydim ezelden
Nee, heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef aub toe dat je niet tegen kritiek kan.
Scroll eens naar boven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil d'r ook één. En ook van zarGon. Spannend.
Jij en TM zijn 2 hele goede personen, doch heel verschillend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar je mening is interessant. Kom op, analyseer mij!
En als je ooit je DNA laat testen, zal ik jouw DNA analyseren.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne oldu kuzum? Bugun sana iyi bakmadilar mi?
Ik was deze net aan het beluisterenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat een droevigheid weer.![]()
Ammmaaaniiiiiiiiiiin!
Dank je wel! Maar kun je dit stukje toelichten? Ik hoor normaal gesproken van mensen irl juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij en TM zijn 2 hele goede personen, doch heel verschillend.
Jij bent iemand die veel om anderen geeft, je bent niet echt een individualist en dat is jouw eigenschap en principe wat hét fundament van een moslim zijn is en wat ik alleen maar volledig kan omarmen. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk deze eigenschap is. Je bent eerlijk en heb je als persoon maar op weinig fouten kunnen betrappen. Je Turkse woede komt af en toe bovenborrelen op een humoristische wijze die me aan het lachen kan brengen. Je bent leergierig, interessant en bovenal ben jij net zoals zG iemand met een hoge vorm van rechtvaardigheidsgevoel.
Een individualist is iemand die eerst aan zichzelf denkt voordat hij/zij aan anderen denkt, jij bent meer iemand van het collectief gebeuren. Als je alleen op je kamer zit voor 5 weken heeft hier dus niks mee te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dank je wel! Maar kun je dit stukje toelichten? Ik hoor normaal gesproken van mensen irl juist het tegenovergestelde.
Ik ben het eens met TM dat jij liefde nodig hebt. En vandaag heb jij niet genoeg gekregen volgens mij. Dus hierbij.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een individualist is iemand die eerst aan zichzelf denkt voordat hij/zij aan anderen denkt, jij bent meer iemand van het collectief gebeuren. Dat je alleen op je kamer zit voor 5 weken heeft hier dus niks mee te maken.
Mmm, bedankt. Ik vind het prachtig dat je op dit tijdstip zoiets uitgebreids weet te typen. Ik waardeer het zeer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef Arcadia het volgende:
Iyi geceler
[..]
Ik weet niet zarGon, je bent een divers persoon, ik zou je karakter geen recht aandoen, veel van je postgedrag zegt niks echt iets over je persoonlijkheid. Wat je hebt is een hoge vorm van rechtvaardigheidsgevoel en altijd een sterke gefundeerde mening die je altijd goed weet over te brengen - vaak geef ik je ook gelijk en trek mezelf ook altijd in twijfel als we haaks zitten. Je bent een zelfzeker persoon, doch kun je wat "Turkse" (lees rebelse) trekjes vertonen als je iets leest waar je niet mee eens bent (verwijs ik je graag naar onze ontmoeting in dit topic hè zG). Het leiderschapsgevoel en organisatorisch gedrag is bij jou ook sterk aanwezig, je bent altijd wel voorbereid en bent niet iemand die een persoon in de steek laat - vooral bij een belofte.
Dikkat et, o hava sana girmesinquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ruhani bir havaya girdim su anda...
Denk je wel aan de buren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:03 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik was deze net aan het beluisteren. Oh, yandan, yandan.
Allah taksiratini affetsin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dikkat et, o hava sana girmesin
kon het niet laten dushi![]()
Rechtvaardigheidsgevoel en jouw manier van verantwoordelijkheid nemen zijn daar een indirecte bron voor, de manier hoe je voor anderen zorgt blijkt daar gewoon uit, het was gewoon een sterke aanname, maar dat is in feite alles wat ik heb gepost.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, bedankt. Ik vind het prachtig dat je op dit tijdstip zoiets uitgebreids weet te typen. Ik waardeer het zeer.
De inhoud... Fijn om te lezen!. Ik wil er niet al te veel over zeggen; jij hebt me al genoeg opgehemeld.
. Mag ik alleen nog weten hoe je tot de conclusie bent gekomen over de belofte? Dat klopt namelijk helemaal, maar ik verwachtte niet dat dat op het forum te merken zou zijn.
Bedankt, nogmaals.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi. Deze ook...
Komt wat traag op gang, maar is 't waard.
Hij is een goede neyzenquote:
Amin, jou ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:08 schreef Bilge het volgende:
Oei, het is al 2 uur geweest. Morgen vroeg op.
Moge mooie dromen jullie ten deel vallen!
Welterusten! Hayırlı geceler, Allah rahatlık versin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:08 schreef Bilge het volgende:
Betekent 'heel verschillend' dat ik al het tegenovergestelde ben van hetgeen je opnoemt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij en TM zijn 2 hele goede personen, doch heel verschillend.
Jij bent iemand die veel om anderen geeft, je bent niet echt een individualist en dat is jouw eigenschap en principe wat hét fundament van een moslim zijn is en wat ik alleen maar volledig kan omarmen. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk deze eigenschap is. Je bent eerlijk en heb je als persoon maar op weinig fouten kunnen betrappen. Je Turkse woede komt af en toe bovenborrelen op een humoristische wijze die me aan het lachen kan brengen. Je bent leergierig, interessant en bovenal ben jij net zoals zG iemand met een hoge vorm van rechtvaardigheidsgevoel.
Allah rahatlik versin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:08 schreef Bilge het volgende:
Klopt. Ik zocht naar een andere versie van Firat Türküsü, maar kon helaas niets beters vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:08 schreef anisoptera het volgende:
[..]
[..]
Hij is een goede neyzen. Zijn stem vind ik wel wat minder.
Nee, want dan zou je niet behoren tot "goed", maar jij bent iemand die je privé en emotie totaal gescheiden houdt van het internet, toch is jouw vroomheid en de intelligentie uit jouw posts voor mij een bron om te bewijzen dat je een goed persoon bent. Van jou kan ik bijna geen schets maken, maar jij had al aangegeven om je leven niet te vermengen met Fok! en dat lukt je best goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Betekent 'heel verschillend' dat ik al het tegenovergestelde ben van hetgeen je opnoemt?
Jij moet ook over mij. Ik had ook twee dingen over jou, remember?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je niet behoren tot "goed", maar jij bent iemand die je privé en emotie totaal gescheiden houdt van het internet, toch is jouw vroomheid en de intelligentie uit jouw posts voor mij een bron om te bewijzen dat je een goed persoon bent. Van jou kan ik bijna geen schets maken, maar jij had al aangegeven om je leven niet te vermengen met Fok! en dat lukt je best goed.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Rechtvaardigheidsgevoel en jouw manier van verantwoordelijkheid nemen zijn daar een indirecte bron voor, de manier hoe je voor anderen zorgt blijkt daar gewoon uit, het was gewoon een sterke aanname, maar dat is in feite alles wat ik heb gepost.
Hm. Mijns inziens klopt dit. Vooral dat gescheiden houden. Daardoor komt TM soms ietwat te serieus over.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je niet behoren tot "goed", maar jij bent iemand die je privé en emotie totaal gescheiden houdt van het internet, toch is jouw vroomheid en de intelligentie uit jouw posts voor mij een bron om te bewijzen dat je een goed persoon bent. Van jou kan ik bijna geen schets maken, maar jij had al aangegeven om je leven niet te vermengen met Fok! en dat lukt je best goed.
Dankje. Met vermengen bedoel ik dat ik wat terughoudend sta tegenover het meeten in real life. Ik heb in het verleden anders best wat persoonlijke informatie hier gedeeld, iets wat ik bijvoorbeeld niet zou doen op een site als Facebook, omdat ik die niet vertrouw. Maar ik vind jullie anders zeer aangename personen waarmee ik in real life een erg goede vriendschap onderhouden zou hebben. Ik denk dat ik wat betreft opvattingen en persoonlijkheid ook erg dicht bij jou sta trouwens, uit wat ik heb op kunnen maken uit jouw posts tot nu toe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tesekkür ederim. Al had ik wat betreft kennis over bijvoorbeeld de Islam en de Arabische taal graag op het niveau van Trigger geweest willen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Mijns inziens klopt dit. Vooral dat gescheiden houden. Daardoor komt TM soms ietwat te serieus over.
En ik ben het ook eens wat betreft intelligentie! Soms heb je zeer informatieve posts, TM.
Wanneer ben jij jarig dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:21 schreef zarGon het volgende:
Het is wel fijn trouwens, om óók de positieve punten van de users hier te lezen. Veel leuker dan de blinde woede..
Estagfirullah broer, ik vind dat jij toffe inzichten hebtquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tesekkür ederim. Al had ik wat betreft kennis over de Islam graag op het niveau van Trigger geweest willen zijn.
Ik heb inderdaad de negatieve aspecten niet opgenoemd, maar je moet eerlijk zijn en dat ben ik ook bij mezelf en dat heb ik ook gemerkt tijdens het schrijven, bij veel mensen in dit topic overschaduwen de goede aspecten overduidelijk hen negatieve aspecten. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het goed gaat met de Turkse community op Fok!. Twee dingen dat er wel vaker moet gebeuren is dat mensen moeten reageren op anderen wanneer zij te ver gaan, meestal gebeurt dat ook wel, maar dat gebeurt dan pas echt als ze ver voorbij de tolerantiegrens zitten - af en toe elkaar terugfluiten om tot bezinning te komen is niks mis mee, ook dat objectivering van vrouwen mag wat mij betreft best achterwege gelaten worden. Soms draven mensen echt veels te lang door, maar dat is niet echt de karaktereigenschap van 1 persoon (buiten El_Presidente natuurlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..].
Heeft iemand jou al verteld dat je goed bent in feedback geven? Je beschrijft wat je zelf ervaart en gebruikt daarbij de ik-boodschap. Komt fijn aan. Al moet ik wel zeggen dat je (bijna?) allemaal positieve punten opnoemt. Komt dat omdat je liever niet de negatieve kanten van een persoon opnoemt? Viel me alleen op.
Is dat positief?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia doet mij een beetje denken aan IHVK.
Satir arasindan bana laf mi koymaya calisiyorsun, lan !quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:21 schreef zarGon het volgende:
Het is wel fijn trouwens, om óók de positieve punten van de users hier te lezen. Veel leuker dan de blinde woede..
Aww, bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..].
Geliefd door iedereen. [ afbeelding ].
Arya.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Satir arasindan bana laf mi koymaya calisiyorsun, lan !
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Estagfirullah broer, ik vind dat jij toffe inzichten hebt
Ik kom dan altijd terecht bij:quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ruhani bir havaya girdim su anda...
Daar heb ik vaag iets van meegekregen, las 2-3 posts van zijn rage maar kon hem geen ongelijk geven. Ik weet verder niet wat er is gebeurd of heen en weer is getypt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Arya.. (Jij hebt dat topic blijkbaar gemist.
. Alle posts zijn ondertussen ook verwijderd en is hij geband.)
Heb het verder niet gevolgd maar had het ook een reden dat hij zo reageerde?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Arya.. (Jij hebt dat topic blijkbaar gemist.
. Alle posts zijn ondertussen ook verwijderd en is hij geband.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |