SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ga het met moederdag toepassen op mijn moeder.![]()
Ik had ooit het tegenovergestelde gedaan: een dure pan gekocht, net voor moederdag kreeg ik ruzie met mijn moeder, waarna ik de pan op haar bed legde zonder er iets bij te zeggen. Vond ze niet leuk.![]()
Ditmaal koop ik fruit (lekker goedkoop ook) en bedolf ik haar onder de complimenten. Kijken of het werkt.
Sssssht schatquote:
Die is bezig met Okey spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Arcadia het volgende:
Ik was even bang dat Börte al voor mij een topic had gemaakt.
Ik vind dit toch wel enigszins sad. Eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zorgen dat hij het goed heeft, lekker eten, mooi netjes huis, gewoon zorgen dat hij alles heeft wat hij nodig heeft/wilt
Staat in de OP.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar kan je die post aantallen van een topic vinden dan?
Alle mannen waarderen dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel enigszins sad. Eigenlijk.Maar denk wel dat veel mannen dit waarderen.
dafuq did i just readquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
TM, ik ga een nieuwe masa acmak. Kom maar als je wilt.
Kalp gozu ustalar salonu, tafel 8. Cabuk.
Çok romantik. Geliyom, tatlim.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is dezequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo sad? Ieder zo zn eigen ding hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel enigszins sad. Eigenlijk.Maar denk wel dat veel mannen dit waarderen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tof, ben benieuwd of het werkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Julis het volgende:
[..]. Heel veel aandacht schenken die dag in ieder geval. Zo wil ik het dit maal ook aanpakken. Wel haar lievelingsfruit en niet dat van jou, hè
.
Had je het onderstaande verhaal nou gelezen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Simdi dayak mayak yerim valla.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.![]()
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Vast een Bolu'lu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, wie ben jij? Ene Köroglu zit mij steeds uit te nodig aan zijn tafel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
zls01quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Exactquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]. Alles waar jij je niet bij in kan leven is raar of sad, lijkt het wel.
Sad dat je leven saai is zonder uitgaan.. Raar kind.
En iedereen die knap is op de foto en raar post, is nep in jouw ogen, lijkt het wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]. Alles waar jij je niet bij in kan leven is raar of sad, lijkt het wel.
Sad dat je leven saai is zonder uitgaan.. Raar kind.
Raar dat je trouwen ziet als voor de man zorgen. Ik vind dat raar. Jep, ik tong ieder weekend aangeschoten met meisjes in een discotheek. Exact.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoezo sad? Ieder zo zn eigen ding he
Liever dit dan elk weekend aangeschoten met meisjes staan tongen in een discotheek
Hahahaha, echt op zijn Turks.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Bilge het volgende:
Verkopers op snelweg bedachten slimme truc voor meer verkoop
Turken.
Te veel tekst op dit tijdstip. Samenvatting? Iedereen schijnt het geweldig te vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Tof, ben benieuwd of het werkt.
[..]
Had je het onderstaande verhaal nou gelezen?
[..]
Foute conclusie. Maar goed, wat verwacht je ook, komt net posten in dit topic en denkt al te weten wat er speelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
En iedereen die knap is op de foto en raar post, is nep in jouw ogen, lijkt het wel.
Ik heb niet gezegd dat jij dat elk weekend doet, ik heb dat alleen als voorbeeld gebruikt.. Waarom voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
En iedereen die knap is op de foto en raar post, is nep in jouw ogen, lijkt het wel.
[..]
Raar dat je trouwen ziet als voor de man zorgen. Ik vind dat raar. Jep, ik tong ieder weekend aangeschoten met meisjes in een discotheek. Exact.![]()
Goed dat je dat er even bij fantaseert.
Luiwammes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Te veel tekst op dit tijdstip. Samenvatting? Iedereen schijnt het geweldig te vinden.
quote:
Gewoon lezen, het is het waard!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Te veel tekst op dit tijdstip. Samenvatting? Iedereen schijnt het geweldig te vinden.
Hier. Een niet-Turkse. Niet behaard:quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeker een Turkse? Behaarde rug en buik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ik heb een thuglife op mijn buik.
Real life gameplay zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier. Een niet-Turkse. Niet behaard:
[ afbeelding ]
Een tokkie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb 4 tattoos, maar ben geen Turk.. Wat nu?
Wel dikquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier. Een niet-Turkse. Niet behaard:
[ afbeelding ]
quote:
Jij ook foute conclusie. Ik vind het sad dat je trouwen ziet als zorgen voor de man. Misschien wordt dat hier door iedereen zo gezien? Maar vind het wel vreemd ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foute conclusie. Maar goed, wat verwacht je ook, komt net posten in dit topic en denkt al te weten wat er speelt.
Omdat ik weet dat het voor mij bedoeld is. Maar goed. Ik zoen liever in een discotheek dan dat ik iedere dag sta te koken en te zorgen voor een man ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat jij dat elk weekend doet, ik heb dat alleen als voorbeeld gebruikt.. Waarom voel je je aangesproken?kusje
Ik heb Triggershot op mijn rug. Heel grootquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik voorspel een rooskleurige toekomst voor jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat het voor mij bedoeld is. Maar goed. Ik zoen liever in een discotheek dan dat ik iedere dag sta te koken en te zorgen voor een man ja.
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voorspel een rooskleurige toekomst voor jou
Je bericht is dubbelzinnigigigig en mannen zijn visueel ingesteld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb Triggershot op mijn rug. Heel groot
[..]
Wat?quote:
Zo lees ik het nu pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bericht is dubbelzinnigigigig en mannen zijn visueel ingesteld.
Trigger?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal me niet laten bezwangeren door een Turk (of wie dan ook) in ieder geval. Tenzij ik op de één of andere manier toch ga trouwen met een Turk. Dat is al rooskleurig te noemen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voorspel een rooskleurige toekomst voor jou
Alle drie de namen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zal ik op mijn rug nemen dan?
Eerste naam, tweede naam, of beiden?
Waren het rode mieren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:
Wat een kutzooi, vandaag is een deel van mijn mieren ontsnapt.
Deze is eigenlijk best signature-waardig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zoen liever in een discotheek dan dat ik iedere dag sta te koken en te zorgen voor een man ja
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een traantjestattoo onder m'n oog. Het symboliseert het harde leven waarin we opgesloten zitten.
Fuck da popo!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een traantjestattoo onder m'n oog. Het symboliseert het harde leven waarin we opgesloten zitten.
Kucuk Emrah?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat zetten ze toch voor elke moord dieze gepleegd hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Trigger?Pondjes zijn er wel vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijheid! Ontsnapt uit de klauwen van de tiran!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:
Ik zou oppassen als ik jou was, de mieren zullen vast zinnen op wraak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:
Jawelquote:
Ik negeer je morgen heel de dag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vanaf morgen negeer ik je weer hoor. Het is dat je het weet.
Bij mij niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zetten ze toch voor elke moord dieze gepleegd hebben?
Euhw, okay!quote:
Geldim.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
TM, kalp gozu ustalar salonu, tafel 9. Hadi. Ik open 'm zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |