Naam die begint met een B was al genoemt, dus iig geen boquote:
sorry, schakel niet inquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Naam die begint met een B was al genoemt, dus iig geen bo
Wattes?quote:
Ooh oke.quote:
dat is bij ons (bergen op zoom) een bekende uitdrukking, en dan wordt er "mèske" gezegd...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ooh oke.
Hoe bedoel je net is ook een meisje?
Ah vandaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
dat is bij ons (bergen op zoom) een bekende uitdrukking, en dan wordt er "mèske" gezegd...
"nettie" is een meisjesnaam....
de helft alquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ah vandaar
Even bekijken welke letters we nu hebben
L, R, S, en T zijn ook al pleite...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef plopkweker het volgende:
Beschikbare letters:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Is goedquote:
quote:
stil maar...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef ArtistA het volgende:
Neen.
Sorry voor de grote pic. Heb 'm nog aangepast qua grootte, maar kan m'n post niet editen.
Shit browser op werk
Je mag niet een naam posten na jezelfquote:
jamaar, dat was geen naam...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je mag niet een naam posten na jezelfer moet een "rader" tussen zitten.
Yolande
Amber toch wel? Dat is in principe na jezelf gepost. En dat mag niet!! FOEI!quote:
Hehe is goed, ook wel klote werk met al die codesquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Regina
PS. ik vind het eigenlijk best wel storend dat steeds de beschikbare letters getoond worden. Voorheen werd dit ook niet gedaan en konden we de namen ook prima raden.![]()
Waarom doe je 't dan ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hehe is goed, ook wel klote werk met al die codes
Nee nu moet iemand anders raden...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef plopkweker het volgende:
Mag ik nu nog een keer raden omdat jij gereageerd heb, of moet eerst iemand anders raden?
Okequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee nu moet iemand anders raden...
Oh wauw sorry, beginletter was er al, zat niet op te letten.quote:
sooooo en wij maar verzinnen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh wauw sorry, beginletter was er al, zat niet op te letten.
Wtf is dit voor een meisjesnaam dan?![]()
Ook al zo'n vreselijke meisjesnaam. Sommige mensen .... -_- En nee hoor je mag gerust meedoen als je maar niet meer van die stomme namen noemtquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
sooooo en wij maar verzinnen...![]()
ik realiseer me dat ik eigenlijk "harmke" bedoelde.... ben ik nu gediskwalificeerd?
*proest* dat is een plantquote:
Ennnn we hebben een winnaar!! Ze heet Hailey en is het kindje van mijn zusquote:
tis een dotjequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ennnn we hebben een winnaar!! Ze heet Hailey en is het kindje van mijn zushihihi
aahhhhwwwwquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ennnn we hebben een winnaar!! Ze heet Hailey en is het kindje van mijn zushihihi
is dat "not done" ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ja dat komt door die tweeJullie doen ook hele tijd gewoon de letters van het alfabet na elkaar noemen
Maar goed zal aan mij liggen dat ik me daaraan stoor
![]()
OT:
Vera
Een strategie?quote:
Nee hoor helemaal zelf weten, ik uit alleen mijn mening over jullie manier van spelen, daar heb ik recht op dacht ik zoquote:
aha, thanks for the infoquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Een strategie?is dat nodig dan voor zo'n easy spelletje zoals dit?
[..]
Nee hoor helemaal zelf weten, ik uit alleen mijn mening over jullie manier van spelen, daar heb ik recht op dacht ik zoje moet gewoon spelen hoe jij wilt spelen hoor, alleen dat ben ik niet gewend in dit topic, that is all! No hard feelings verder hoor
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Een strategie?is dat nodig dan voor zo'n easy spelletje zoals dit?
meikequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Beginletter. En nou lief zijn tegen mekaar.
waarschijnlijk heb jij de beginletter gemist: Mquote:
ja dat kwam omdat er onder die foto een aantal namen stonden die niet met de m begonnen. overigens ook niet doorgelezenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef exaCtly het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb jij de beginletter gemist: M
edit: je mag vaker posten, maar niet 2x achter elkaar
Zwak dat je meteen met "naampjes" komtquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]alles door elkaar gooien is makkelijker wil je zeggen?
Kneus
ik dacht dat je ons vergeten was...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef IrCute het volgende:
SorryWas het topic kwijt in mijn actieve topics!
[ afbeelding ]
quote:
shit happens...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik heb al 3 beginletters maar nog steeds geen naan
OT: Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |