Een keer mooi feestje pakken dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie jou heel vaak in dezelfde muziektopics verschijnen
Wij zouden een goede avond kunnen babbelen met elkaar vermoed ik
Oei, typfoutje in m'n vorige post, wat slecht zegLoafah ipv Loefah
![]()
Claimen dat je Dubstep luistert, maar Loefah niet kentquote:Op woensdag 9 mei 2012 03:53 schreef Faxie het volgende:
Snap de klacht wel....
Standaard reactie: 'Ja top40, trance, rnb, nederlandstalig....eigenlijk alles wel'
Of 'Eigenlijk alles wel, behalve klassiek, metal en hardcore'
Ow en bijna iedereen luistert electro en dubstep tegenwoordig schijnbaar, maar als ik dan over Anthony Rother en Loefah begin hebben ze geen idee waar ik het over heb![]()
Dan heb je d'r gewoon niks van begrepen
Nouja allemaal prima hoor, maar pretendeer dan geen ontwikkelde smaak te hebben, maar zeg inderdaad gewoon dat je gewoon luistert wat momenteel populair is en dat de rest je niet interesseert omdat een bepaald imago belangrijker voor je is dan de muziek zelf
Zo ik heb m'n gal ook weer even gespuwd
My Dying Bride?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Mensen die geen Melodic Doom Metal luisteren.
Typisch iets voor een altohommo om zonder aanleiding liedjes te posten om af te zeiken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef xSouL het volgende:
Allemaal kaken dicht en gewoon hier naar luisteren kut
Die lyrics, die beat, die hele boodschap. Gewoon super!
Dit is pas muziek
Zonder aanleiding?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Typisch iets voor een altohommo om zonder aanleiding liedjes te posten om af te zeiken.
Het is ook een kutnummer maar dat was m'n punt niet. Meer dat je zo graag wil laten zien dat je zo'n ontwikkelde muzieksmaak hebt en Rack City dus ff moet afzeiken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef xSouL het volgende:
[..]
Zonder aanleiding?
Dat hele nummer is gemaakt om af te zeiken.
Overigens alle artiesten die in die record label zitten.
Loeiveel bass dat er inzit. Don't get me wrong, ben echt een liefhebber van Bass-music.
Maar bij Hip-hop muziek doet dat veel afbreuk aan de lyrics, omdat de lagere octaven de vocals gaan overheersen. Laatst in een discotheek werd dit nummer gedraait. Als of je naar een Frequency-test zit te luisteren. Bass stond zeker op maximaal gedraait en de vocals hoorde je niet. Niet dat die ook maar boeiend zijn, "Rack city bitch" 20x horen is ook niet bepaald bijzonder.
Ik begrijp je puntquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is ook een kutnummer maar dat was m'n punt niet.
haha ja, grappig om hem te horen. Zoiezo zijn de Italiaanse en Spaanse comentatoren beter dan de Nederlandse, maar voor mij is het echt carlo zampaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij kent vast wel de opperbaas Tiziano Crudeli?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |