Aldus iemand die voor PSV isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
Vervolgens noem je drie muziekstromingen en zitten ze te kijken van![]()
Zeg dan niet dat je alles luistert
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:
heeft dan ook geen emotionele waarde, alsof je naar het gezoem van de pc luistert..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ken niet veel mensen die dit kunnen waarderen, maar ik zou dit de hele nacht kunnen luisteren
dat soort reacties hoor ik vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heeft dan ook emotionele waarde, alsof je naar het gezoem van de pc luistert..
Begin maar dan, de meeste betekent vrijwel altijd zo min mogelijk verschillende dingenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ik luister ook van alles, daarom zeg ik meestal gewoon dat ik van de meeste muziekstromingen wel houd. Dit gewoon zodat ik niet een stuk of 10 genres hoef op te noemen. Betekend gerust niet dat ik alles luister natuurlijk TS, doe maar rustig.
PSV'er staat gelijk aan zwakzinnig zijn, snap dat danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?_!
jezus autist moet je nou moeilijk doen, ik noem wel wat artiesten die op mijn telefoon staan: ACDC, Alex Guidino, Andrea Bocelli, Antonello Venditti, Armin van Buuren, Audioslave, Avicii, Bob Sinclair, David Guetta, Don Omar, Lucenzo, Drake, Lil Wayne, Eminem, Eros Ramazotti, Fresku, Jay-Z, Linkin Park, Alicia keys,Kanye west, Marracash, Giusy Fereri,Micheal Calfan, Minchel Teló (kon ik al voordat dat nummertje hier bekend werd), Rihanna, Shakira, Stromae, Taio Cruz, Tea party, Audioslave, The Game, Wyclef Jean, Fabri Fibra, Emis Killa, TWO FINGERZ, Dargen D'Amico, Metalica, System of a Down, Laura Pausini, Surfa, Bob Marley. Voor de rest nog wel wat van youtube gedownloade nummertjes maar die artiesten staan niet op mn lijst. Mijn muzieksmaak verandert vaak, hierdoor staan er artiesten in die ik 1 keer beluister een maandje en daarna nooit meer, maar vooral artiesten die ik nog geregeld luister.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Begin maar dan, de meeste betekent vrijwel altijd zo min mogelijk verschillende dingen
Laura Pausiniquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
jezus autist moet je nou moeilijk doen, ik noem wel wat artiesten die op mijn telefoon staan: lijstje. Voor de rest nog wel wat van youtube gedownloade nummertjes maar die artiesten staan niet op mn lijst. Mijn muzieksmaak verandert vaak, hierdoor staan er artiesten in die ik 1 keer beluister een maandje en daarna nooit meer, maar vooral artiesten die ik nog geregeld luister.
Ook verdiept in een genre als ik vragen mag? Als ik het zo zie zijn het allemaal best bekende artiesten. Wat overigens niets afbreekt aan je diverse muzieksmaakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
jezus autist moet je nou moeilijk doen, ik noem wel wat artiesten die op mijn telefoon staan: ACDC, Alex Guidino, Andrea Bocelli, Antonello Venditti, Armin van Buuren, Audioslave, Avicii, Bob Sinclair, David Guetta, Don Omar, Lucenzo, Drake, Lil Wayne, Eminem, Eros Ramazotti, Fresku, Jay-Z, Linkin Park, Alicia keys,Kanye west, Marracash, Giusy Fereri,Micheal Calfan, Minchel Teló (kon ik al voordat dat nummertje hier bekend werd), Rihanna, Shakira, Stromae, Taio Cruz, Tea party, Audioslave, The Game, Wyclef Jean, Fabri Fibra, Emis Killa, TWO FINGERZ, Dargen D'Amico, Metalica, System of a Down, Laura Pausini, Surfa, Bob Marley. Voor de rest nog wel wat van youtube gedownloade nummertjes maar die artiesten staan niet op mn lijst. Mijn muzieksmaak verandert vaak, hierdoor staan er artiesten in die ik 1 keer beluister een maandje en daarna nooit meer, maar vooral artiesten die ik nog geregeld luister.
...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV'er staat gelijk aan zwakzinnig zijn, snap dat dan
Vooral Italiaanse rap wat hier vast niet hoog in het vaandel staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook verdiept in een genre als ik vragen mag? Als ik het zo zie zijn het allemaal best bekende artiesten. Wat overigens niets afbreekt aan je diverse muzieksmaak
i rest my casequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
jezus autist moet je nou moeilijk doen, ik noem wel wat artiesten die op mijn telefoon staan: ACDC, Alex Guidino, Andrea Bocelli, Antonello Venditti, Armin van Buuren, Audioslave, Avicii, Bob Sinclair, David Guetta, Don Omar, Lucenzo, Drake, Lil Wayne, Eminem, Eros Ramazotti, Fresku, Jay-Z, Linkin Park, Alicia keys,Kanye west, Marracash, Giusy Fereri,Micheal Calfan, Minchel Teló (kon ik al voordat dat nummertje hier bekend werd), Rihanna, Shakira, Stromae, Taio Cruz, Tea party, Audioslave, The Game, Wyclef Jean, Fabri Fibra, Emis Killa, TWO FINGERZ, Dargen D'Amico, Metalica, System of a Down, Laura Pausini, Surfa, Bob Marley. Voor de rest nog wel wat van youtube gedownloade nummertjes maar die artiesten staan niet op mn lijst. Mijn muzieksmaak verandert vaak, hierdoor staan er artiesten in die ik 1 keer beluister een maandje en daarna nooit meer, maar vooral artiesten die ik nog geregeld luister.
Ik ben er niet heel bekend mee, maar een Jovanotti ken ik wel, als voorbeeld. Het trekt mij niet echt, maar dat komt meer door de taal, net als Franse rap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Vooral Italiaanse rap wat hier vast niet hoog in het vaandel staat.
Natuurlijk, snap ik maar Italiaans is dan ook mijn moedertaal. Voor de rest grappig dat je Jovanotti ken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben er niet heel bekend mee, maar een Jovanotti ken ik wel, als voorbeeld. Het trekt mij niet echt, maar dat komt meer door de taal, net als Franse rap.
Franse muziek kan ik ook wel waarderen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben er niet heel bekend mee, maar een Jovanotti ken ik wel, als voorbeeld. Het trekt mij niet echt, maar dat komt meer door de taal, net als Franse rap.
Daar heb ik vaak errnstig hard op gefaptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Franse muziek kan ik ook wel waarderen hoor.
[ afbeelding ]
Snel, vertel me voor welke club jij bent, dan kan ik je afzeikenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |