SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ennuh: IJsjuuuhhhhhhh!!!!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Whut.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zat net een dude bij DWDD en die is echt eng om te zien. Net of hij zelfbruiner a la Snooki op heeft en een grijze pruik die op zijn hoofd zit geplakt
Anne Jansen ofzo, blijkbaar de gitarist van Tim Knol ofzo, engnekquote:
Die zijn sowieso eng.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Anne Jansen ofzo, blijkbaar de gitarist van Tim Knol ofzo, engnek
je hebt niet stiekem ook sokken opgegeten, gelijk je poetel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje yoghurt op, nu aan het kokhalzen.
Heb wel vaker gehad dat ik misselijk werd van de honger, maar dat trekt meestal vanzelf weg en dan hoef ik ook niks meer.
Maar dit is iets nieuws
Kut, had ik dat niet moeten doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt niet stiekem ook sokken opgegeten, gelijk je poetel?
Als het je kan opvrolijken, kijk de Lucky TV van vandaag, ik zat te janken van het lachen
Anne Soldaat zie ik nu na wat google werkquote:
Lucky TV? Ik kijk Britt en Ymke, ook echt hilarischquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt niet stiekem ook sokken opgegeten, gelijk je poetel?
Als het je kan opvrolijken, kijk de Lucky TV van vandaag, ik zat te janken van het lachen
Of je zit te trillen van de honger, gaat eten, raakt vol maar zit wel nog steeds te trillenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje yoghurt op, nu aan het kokhalzen.
Heb wel vaker gehad dat ik misselijk werd van de honger, maar dat trekt meestal vanzelf weg en dan hoef ik ook niks meer.
Maar dit is iets nieuws
Noes ik is kaputquote:
Ja, Lucky TV is dat wat na DWDD komt, vaak echt briljant grappig vind ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lucky TV? Ik kijk Britt en Ymke, ook echt hilarisch![]()
Oh en bij de nieuwtjes moest nog dat Puckzzz gaat samenwonen!
En ohai dames
Dan moet je masturberen/sexen, dat helpt altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je zit te trillen van de honger, gaat eten, raakt vol maar zit wel nog steeds te trillen
Ik denk dat ik dan flauw val als ik dat zou doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan moet je masturberen/sexen, dat helpt altijd
dan tril je ook niet meer, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan flauw val als ik dat zou doen
oja dat klopt welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan tril je ook niet meer, probleem opgelost
Heb die van vandaag terug gekeken en nu staan m'n haren overeind van dat geluidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, Lucky TV is dat wat na DWDD komt, vaak echt briljant grappig vind ik
En wooowwwwzzzeeerrrrsssss, da's snel!
Gefeliciteerd Puckzzz!
WE HEBBEN GAUWD IN HANDEN, GAUWD!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb die van vandaag terug gekeken en nu staan m'n haren overeind van dat geluidbrrrr
Oooooh die had ik ook gemist!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lucky TV? Ik kijk Britt en Ymke, ook echt hilarisch![]()
Oh en bij de nieuwtjes moest nog dat Puckzzz gaat samenwonen!
En ohai dames
Awwwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Morgen komthier, want hij wilt m'n moeder zien
. En blijkbaar heeft de beste vriendin van m'n moeder hem al helemaal opgezocht op feestboek enzo
![]()
Maar owh ik ben echt zo verliefd.Voelt zo goed.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
. En blijkbaar heeft de beste vriendin van m'n moeder hem al helemaal opgezocht op feestboek enzo
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
![]()
82quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe oud is oud?
Ik zit BNN met Valerio te kijken, wat een kansloos programma... ennnnnnnnnnnn ZAP!!!
Jankende gozertjes met emo-haar zijn écht niet sexy
Ja echt zo heerlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
fijn zo liefjegeniet ervan, dat is toch zo'n geweldige tijd he? Die eerste verliefdheid
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
Thanks liefjons
[..]
Ja echt zo heerlijkhij maakt me ook echt gewoon happy en het is net zo'n moron als ik
.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
Thanks liefjons
[..]
Ja echt zo heerlijkhij maakt me ook echt gewoon happy en het is net zo'n moron als ik
.
D'aaawquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
Thanks liefjons
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
En even een foto omdat het kan
He be cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar had je deze nou opgeduikeld?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
En even een foto omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |