Was ik al bang voor. Wordt em toch maar niet dan. Wel strakke line-upquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bijna 70 euro als ik het goed herinner; maar als het goed weer is, is het dat wel waard.
Misschien kun je nog ergens kaartjes winnen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Wordt em toch maar niet dan. Wel strakke line-up
Mwah. Week daarvoor heb ik ook al een goed feestje staan, en zie net ook dat de namen die ik al had gezien wel tof zijn, maar er daarnaast niet echt super veel is dat ik ken... Volgende keer weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog ergens kaartjes winnen?
Silk en Patjen.quote:
2 en een beetjequote:
Door jou heb ik de hele dag tududlululu tudulululu tet tet tet in mijn hoofd.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jou heb ik de hele dag tududlululu tudulululu tet tet tet in mijn hoofd.
Sorryquote:
Jij mag overal commentaar op gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb besloten dat ik de politiek een beetje walgelijk vind. Maar ik ga wel stemmen omdat ik anders geen commentaar op ze mag leveren
Ik was in Rome, jouw naam was overal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij mag overal commentaar op geven
Picsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was in Rome, jouw naam was overal.
En weet je al waar je op gaat stemmen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb besloten dat ik de politiek een beetje walgelijk vind. Maar ik ga wel stemmen omdat ik anders geen commentaar op ze mag leveren
Blanco?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Had je wat tussen je tanden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik was net in 't dorp en we zaten buiten op het terras. Zat er een meisje de hele tijd naar me te kijken
Vertel eens wat je dwars zit meisjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
'vrij rond'.....vind dat best mooi omschreven nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Had je wat tussen je tanden?
Had ik vorige week ook in de sportschool. Was alleen een vrij ronde huisvrouw van tegen de 40, dat was iets minder vleiend
Dit was een leuke meid van ik denk een jaar of 20. Wat aan de jonge kant, maar tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Had je wat tussen je tanden?
Had ik vorige week ook in de sportschool. Was alleen een vrij ronde huisvrouw van tegen de 40, dat was iets minder vleiend
Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel eens wat je dwars zit meisje
20% btw op vlees!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het beste punt van D66 drom?
Niet nodig. Gewoon wiet legaliseren. Want:quote:
Ben ik ook voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon wiet legaliseren. Want:
- Dikke accijns heffen à la alcohol en tabak
- Wordt het controleerbaar van
- Wordt het handhaafbaar van
Ik weet wat het is om vrij rond te zijn hè? Ik denk mee met mijn ex-medemenschquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'vrij rond'.....vind dat best mooi omschreven nog
Dat is toch het doel van de vrouw?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/28(...)n-babys-krijgen.html
Zou het??
Dit gaat over een onderzoek van vrouwen rond de 30, zover ik weet tikt de biologische klok bij deze groep al vrij hard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/28(...)n-babys-krijgen.html
Zou het??
Haiquote:
Dat slaapt echt zó meesterlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hey regent super hard buiten
En ik zit lekker warm binnen
Ik hoop dat het de hele nacht keihard regent
De droom is om als Liam te zijn en zijn middelvinger naar de wereld.quote:
Regenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hey regent super hard buiten
En ik zit lekker warm binnen
Ik hoop dat het de hele nacht keihard regent
Mental note: Geen dates met Arachniaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Arachnia het volgende:
Versieren is lastig. Vooral als je na het paren je vent opeet.
Vrouwen vreten me meestal al op voor het parenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Arachnia het volgende:
Niet meer doen dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Arachnia het volgende:
Ben je zo vet dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen vreten me meestal al op voor het paren
Voor zover ik weet ben ik nog nooit gekloond..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
Hoi spinnetje, stel je eens voor
PS: Kloontje?
Nouja, een gloednieuwe user die gelijk vrolijk meepost laat m'n kloonalarm afgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik nog nooit gekloond..?
Vrolijk meeposten? Ik lees al een tijdje op dit forum (niet specifiek hier) en ik zag de titel bij de actieve topics staan en ik dacht, misschien hebben ze tips.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, een gloednieuwe user die gelijk vrolijk meepost laat m'n kloonalarm afgaan![]()
Niet dat het uitmaakt verder hoor
Maar stel je eens voor dan
Dat snap ik wel. Ik heb zelf ook iets meer met schorpioenen, al zijn dat natuurlijk ook spinachtigen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben onweerstaanbaar![]()
Helaas houd ik niet van spinnen
Slowchat, kortom het mag over van alles en nog wat gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Vrolijk meeposten? Ik lees al een tijdje op dit forum (niet specifiek hier) en ik zag de titel bij de actieve topics staan en ik dacht, misschien hebben ze tips.
Ik weet alleen niet zo goed wat een SC is? En het opeten is natuurlijk een grapje.
Oh, dus als ik tips wil ben ik hier alsnog niet aan het goede adres?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Slowchat, kortom het mag over van alles en nog wat gaan.
Je kan beter naar:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dus als ik tips wil ben ik hier alsnog niet aan het goede adres?
Maar als het hier rustig is en het gewoon kortere vragen zijn dan kan dat hier vaak ook wel tussendoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan beter naar:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #29
Oke. Dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan beter naar:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #29
Dit ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het Faye was, ik snapte het al niet.
Nee, hier komen alleen maar mensen die niet kunnen versieren en je dus niet kunnen helpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dus als ik tips wil ben ik hier alsnog niet aan het goede adres?
Wie is Faye?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het Faye was, ik snapte het al niet.
Ja ik weet niet hoe slim jij bent natuurlijk. Dus ik dacht, ik zeg het maar even.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het echt meende
Maar, dan moet ik dus ook niet naar dat serieuze topic? Want daar kunnen ze het dan kennelijk ook niet omdat een groot deel ook hier post?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, hier komen alleen maar mensen die niet kunnen versieren en je dus niet kunnen helpen.
Je moet eigenlijk naar dat serieuze topic, maar hier mag ook. Het mag allebei.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Maar, dan moet ik dus ook niet naar dat serieuze topic? Want daar kunnen ze het dan kennelijk ook niet omdat een groot deel ook hier post?
Ik snap er niks meer van
Hoe ver gaat die liefde?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef Arachnia het volgende:
En het helpt ook niet wanneer ik zeg dat ik spinnen leuk vind. Dat snap ik niet zo goed, dat ik spinnen leuk vind maakt mij toch niet eng of raar? Daarom kan ik toch nog wel lief zijn... Denk ik toch.
Hoe oud ben je? Praten met mensen is eigenlijk maar eens oplossing voor helaas (ik voel je pijn) daadwerkelijk met mannen praten. Ik ging vroeger wel eens meisjes dingen vragen die ik eigenlijk al wist. Of ik op het juiste perron was, waar welke straat is, of dit de goede trein was enzovoort. Dat is misschien de laagdrempeligste manier om te beginnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef Arachnia het volgende:
Nou ja, ik vind het gewoon erg lastig om mensen aan te spreken. Ik weet niet wat ik moet zeggen en als iemand me dan lang aankijkt of zo, dan verslik ik me en dan maak ik zo'n stomme indruk en zo.
En het helpt ook niet wanneer ik zeg dat ik spinnen leuk vind. Dat snap ik niet zo goed, dat ik spinnen leuk vind maakt mij toch niet eng of raar? Daarom kan ik toch nog wel lief zijn... Denk ik toch.
Faxie, nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
Er zijn via dit topic al wat succesverhaaltjes geweest
Je moet wel oppassen voor de hitsige kerels hier... we lijken een beetje op wolfspinnen die in hun holletje wachten op een sappig slachtoffer![]()
Ik ben er een van
Waarom, Faxie? Ik had de chanter-dm al bijna af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
Je moet wel oppassen voor de hitsige kerels hier... we lijken een beetje op wolfspinnen die in hun holletje wachten op een sappig slachtoffer![]()
Ik ben er een van
Ik vind dat bijvoorbeeld ook heel moeilijk en er zitten hier echt veel jongens en een paar meisjes die dat heel lastig vinden. Je bent in elk geval niet de enigequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef Arachnia het volgende:
Nou ja, ik vind het gewoon erg lastig om mensen aan te spreken. Ik weet niet wat ik moet zeggen en als iemand me dan lang aankijkt of zo, dan verslik ik me en dan maak ik zo'n stomme indruk en zo.
Hij bedoelt of je je huis vol met terraria hebt staan enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb overigens nog geen spinnen, hoor.
*proest*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ja, de meisjes hier zijn braaf, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Het is niet dat ik mijn huis vol spinnen wil of zo, hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Praten met mensen is eigenlijk maar eens oplossing voor helaas (ik voel je pijn) daadwerkelijk met mannen praten. Ik ging vroeger wel eens meisjes dingen vragen die ik eigenlijk al wist. Of ik op het juiste perron was, waar welke straat is, of dit de goede trein was enzovoort. Dat is misschien de laagdrempeligste manier om te beginnen.
Tsja die spinnen zijn geen afknapper voor mij persoonlijk, ik zou wel een wenkbrauw fronzen maar als je er maar niet in doorslaat. Net zoals met iedere andere hobby het geval is.
Nou, als je de meisjes die op je afkomen aanvalt, dan snap ik wel dat ze je niet moeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er een van
Ik durf mijn holletje nooit uit te komenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nou, als je de meisjes die op je afkomen aanvalt, dan snap ik wel dat ze je niet moeten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf mijn holletje nooit uit te komen
Ik zit niet voor niets in dit topic he
Dat is wel een goede, ha ha.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf mijn holletje nooit uit te komen
Ik zit niet voor niets in dit topic he
Mooi plaatje bij je naamquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet liefffffffffffffffff![]()
Dan is het niet vreemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mijn huis vol spinnen wil of zo, hoor. Ik vind ze gewoon heel erg interessant. Maar dat vind ik eigenlijk ook van slangen en schorpioenen en zo.
Het aparte is, ik kan heel goed contact maken met meisjes, maar met jongens lukt het niet. Ik ben bijna 21. Over drie weken ben ik jarig.
Ik wou het niet gelijk roepen. Maar ik zie hem ook.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En over jouw holletje opmerking zag ik deze gelijk voor me:Aaaahww koetsjiekoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet liefffffffffffffffff![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En over jouw holletje opmerking zag ik deze gelijk voor me:Die laatste ken ik! Ik moet dan altijd heel diep zuchten van ontroering, zo schattig en zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ie niet liefffffffffffffffff
Je vist ook altijd achter het net jij he heloefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou het niet gelijk roepen. Maar ik zie hem ook.
Zoals het hoort. Forever alone.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vist ook altijd achter het net jij he heloef
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:23 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Die laatste ken ik! Ik moet dan altijd heel diep zuchten van ontroering, zo schattig en zo!
Mijn oom is ook lid van de A.F.C.A.. Ik mag wel eens mee naar een wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vist ook altijd achter het net jij he heloef
En toch stug volhouden in dit topic he ezelquote:
Fokkers hebben geen seks.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus, neuken er wel eens mensen met elkaar uit dit topic?
ik heb een hekel aan voetbal maar wil gewoon stoer doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Mijn oom is ook lid van de A.F.C.A.. Ik mag wel eens mee naar een wedstrijd.
Wat hadden wij dan?quote:
Nee ik heb het allang opgegeven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch stug volhouden in dit topic he ezel
Ja die zijn echt zoquote:
ohquote:
Oh, jammer. Waarom dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan voetbal maar wil gewoon stoer doen
Dat was oraal, dat telt niet.quote:
Nee natuurlijk niet klapjosti.quote:
Ik ben gewoon heel onzeker en timide, zo lijk ik gewoon heel stoer, grote bek op het internet zus zo, maar het liefst zit ik gewoon thuis met een goed boek, harry potter ofzoquote:
Was wel lekkerquote:
Gewoon D66 stemmen, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Maar, dan moet ik dus ook niet naar dat serieuze topic? Want daar kunnen ze het dan kennelijk ook niet omdat een groot deel ook hier post?
Ik snap er niks meer van
Blij dat jij er wel van genoot.quote:
Iew, maak het dood.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ja die zijn echt zoDie wil ik best graag hebben later, maar eerst maar een mooie Avicularia versicolor. Die kleuren vind ik zo mooi
haha denken dat dat zaad was, dat was gewoon ghb om je later aan te randenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Blij dat jij er wel van genoot.
Kan je voortaan wat meer ananas eten van te voren? Dat zaad van jou was om te kotsen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:29 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik maak jou toch ook niet dood omdat je afzichtelijk bent?
[..]
Wanneer kom je nou eens proeven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Blij dat jij er wel van genoot.
Kan je voortaan wat meer ananas eten van te voren? Dat zaad van jou was om te kotsen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha denken dat dat zaad was, dat was gewoon ghb om je later aan te randen
Klopt, en ben er trots opquote:
[..]
Is ook eigenlijk wel de reden dat ik je leuk vindtquote:
Achter in de rij staan mopquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk wel de reden dat ik je leuk vindt
Dat was een wilde nacht iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef SiIk het volgende:
De avond dat ik Steven leerde kennen is er 1 die ik niet snel zal vergeten
Waarom zet je een t achter vind? Vind je dat ook leuk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk wel de reden dat ik je leuk vindt
Komt door een ernstige ziekte waar mijn toetsenbord aan lijdt. Wil je hem daar alsjeblieft niet mee pesten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Waarom zet je een t achter vind? Vind je dat ook leuk?
Jij bent grappig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt door een ernstige ziekte waar mijn toetsenbord aan lijdt. Wil je hem daar alsjeblieft niet mee pesten?
Welke kleur denk je aan? Zwart moet je niet gaan iig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Denken jullie dat donkerder haar me staat?
Hm ik denk dat donker en licht allebei wel staat bij jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Dat trekt mannen aan.quote:
Meisjes die op grammatica lettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Waarom zet je een t achter vind? Vind je dat ook leuk?
Ik klap altijd dicht als ik tegen mannen moet praten. Dat is wel lastig, want dan kan ik ook geen grapjes maken.quote:
Nou dat dacht ik eerst ook, maar je correcte taalgebruik deed mijn vermoedens verdwijnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef Arachnia het volgende:
Murdera denkt dat ik s_h ben... Wie is s_h?
Iets donkerder bruin dan nu, dat dat blonde eruit is, nu is het in het daglicht best blond en dat vind ik eigenlijk niet echt mooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke kleur denk je aan? Zwart moet je niet gaan iig.
Dat leek mij ook alquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Met zulk taalgebruik is kloon van s_h zijn geen optie.
Dat zou wel kunnen, ik denk wel dat je een beetje kastanje zult moeten gaan. Met een beetje licht rood-achtig tintje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets donkerder bruin dan nu, dat dat blonde eruit is, nu is het in het daglicht best blond en dat vind ik eigenlijk niet echt mooi.
Wie is s_h?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Met zulk taalgebruik is kloon van s_h zijn geen optie.
Waarom, zet je ze misschien onbewust op een voetstuk of bekijk je het als een heel ander soort mensen dan jijzelf?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik klap altijd dicht als ik tegen mannen moet praten. Dat is wel lastig, want dan kan ik ook geen grapjes maken.
Waarom heb jij een sterretje achter je naam?
Nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef Arachnia het volgende:
De Phenerpus punani is echt schattig, Murdera
Ik denk dat ik gewoon onzeker ben. Tenminste, dat zeggen mijn vriendinnen. Met een beetje drank op lukt het vaak wel, maar dan nog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, zet je ze misschien onbewust op een voetstuk of bekijk je het als een heel ander soort mensen dan jijzelf?
Ik denk niet dat ze wat geeft om jouw meningquote:
Zat ik zelf ook al aan te denken,morgen bij de kapper ga ik vragen wat zij het best bij mijn gezicht vinden passen enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, ik denk wel dat je een beetje kastanje zult moeten gaan. Met een beetje licht rood-achtig tintje.
Grappig, ik ben momenteel op zoek naar een datequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon onzeker ben. Tenminste, dat zeggen mijn vriendinnen. Met een beetje drank op lukt het vaak wel, maar dan nog.
Overigens ben ik ook niet zo heel erg met mannen bezig hoor. Maar ik zou het toch wel leuk vinden een keer te daten, voor de verandering
Wie is s_h dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik eerst ook, maar je correcte taalgebruik deed mijn vermoedens verdwijnen.
Dat gaat lastig worden, jij komt je holletje niet uit zei je net.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig, ik ben momenteel op zoek naar een date
Wel als er een prooi langskomt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden, jij komt je holletje niet uit zei je net.
User die hier postte. Sinds gisteren heeft ze er geen zin meer in wegens omstandigheden...quote:
DAN MOET JIJ MAAR IN ZIJN HOLLETJE GAAN!!11!!1quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wat geeft om jouw mening![]()
Dat krijg je ervan als je voornamelijk de trol uithangt
Lijkt wel een beetje op mijn eerste posts hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon onzeker ben. Tenminste, dat zeggen mijn vriendinnen. Met een beetje drank op lukt het vaak wel, maar dan nog.
Overigens ben ik ook niet zo heel erg met mannen bezig hoor. Maar ik zou het toch wel leuk vinden een keer te daten, voor de verandering
Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, oke. En blijkbaar vind zij spinnen ook leuk of zo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
User die hier postte. Sinds gisteren heeft ze er geen zin meer in wegens omstandigheden...
Ze komt wellicht nog wel terug hoor.
Ik geef mezelf wel een schopquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oeh, lekker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
DAN MOET JIJ MAAR IN ZIJN HOLLETJE GAAN!!11!!1
Nee heeft niet met de spinnen te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, oke. En blijkbaar vind zij spinnen ook leuk of zo?
Newb is bi die waterttand nu.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Daarmee doelde ik natuurlijk niet op heloef, hoewel hij aan de omschrijving voldoet.
Tsjs als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter dat ik het doe dan een te groot geschapen neger ofzo toch.
Ik voelde mij ook niet aangesproken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Daarmee doelde ik natuurlijk niet op heloef, hoewel hij aan de omschrijving voldoet.
Dat zou wel knap zijn.quote:
Lang, kort zwart haar (geverfd), blauwe ogen. Mijn BMI is wel te hoog...quote:
Oh, dan is men hier wel paranoïde, hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee heeft niet met de spinnen te maken.
Zij verdwijnt, en een dag later kom jij opeens langs. Dan wordt al snel gedacht dat je een kloon van haar bent
Pittig kort?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nee, mijn lichaam is lang, mijn haar is kort.
1,79quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is lang, en ze heeft kort haar
Hoe lang?
gastquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat? ze is lekker gezellig, pittig kort kapseltje, en helemaal klaar voor een vent.
Dat heb je snel beoordeeld. Ben je niet een beetje wanhopig?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat? ze is lekker gezellig, pittig kort kapseltje, en helemaal klaar voor een vent.
Wie ik?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat heb je snel beoordeeld. Ben je niet een beetje wanhopig?
Zij lijkt wel een beetje op mij ja. Ik heb alleen geen bril en ook geen rare roze pluk. En ik ben jonger.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent helemaal mijn type.
Ik hoop van harte dat je een troll bent anders ga ik nu mijn ogen eruit prikken met roestige spijkersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent helemaal mijn type.
Dat is niet belangrijk, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef Arachnia het volgende:
[..]
1,79Maar, waarom is dat belangrijk dan?
Ik doe niet aan eisen. Ten eerste lijstjesquote:
Dat mag, hoor. Hoe lang ben jij dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk, ik ben gewoon nieuwsgierig
1.76quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat mag, hoor. Hoe langkort ben jij dan?
Goede reden, die tweede.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe niet aan eisen. Ten eerste lijstjes, ten tweede beggars can't be choosers.
Omdat ik betaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik klap altijd dicht als ik tegen mannen moet praten. Dat is wel lastig, want dan kan ik ook geen grapjes maken.
Waarom heb jij een sterretje achter je naam?
Oh, dan ben ik groter dan jij bent! Dat komt ook niet zo heel veel voor, eigenlijk.quote:
Lekker gek en hip.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je een troll bent anders ga ik nu mijn ogen eruit prikken met roestige spijkers
Dat was geen onzinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, wacht de onzin uitkramen van troll was faxies manier natuurlijk om de mannelijke concurrentie uit te schakelen. Ben je al zo wanhopig fax?
Ik ga geen hakken dragen gekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:59 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik groter dan jij bent! Dat komt ook niet zo heel veel voor, eigenlijk.
Gelukkig draag ik nooit hakken, dus misschien is dat voor jou wel een optie?
Probeer je me nu te versieren fax?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was geen onzin![]()
De meeste onzin in dit topic komt nog altijd van jou af
Ik zie jou verder ook niet als concurrentieJij bent voor altijd verdoemd
Niet dat ik het eerste wat voorbij komt pak. Zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede reden, die tweede.
Ik ben een lijstjespersoon
Ben jij een jongen of een meisje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, wacht de onzin uitkramen van troll was faxies manier natuurlijk om de mannelijke concurrentie uit te schakelen. Ben je al zo wanhopig fax?
Hij is wel jouw type he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Probeer je me nu te versieren fax?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dat ik het eerste wat voorbij komt pak. Zo wanhopig ben ik ook weer niet.
Ietsjes kleiner vind ik niet erg hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dan ben je wel een stukje groter. Of vind je het niet erg om klein te zijn?
wat wat watquote:
Bek houden tyfushond.quote:
Ja wind ik je op?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Probeer je me nu te versieren fax?
Je maakt het gewoon te makkelijk voor mijquote:
Wat is jouw lijstje?quote:
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Je vergeet woorden. Of is dat weer je toetsenbord dat ziek is?
Wat voor lijstje?quote:
Nee, bitches love smileys geldt natuurlijk alleen voor vrouwen.quote:
Das waar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je maakt het gewoon te makkelijk voor mij
Neen. Waar je toekomstige chick aan moet voldoen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat voor lijstje?
Vrouwelijke fokmense die ik heb gehad ofzo?
Jij staat zeker bovenaan hihi.quote:
Ohquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Waar je toekomstige chick aan moet voldoen.
Goede keus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Ze moet blond zijn
Niet al te groot
Grote borsten
lief en schattig
Maar ik ben dan ook bezig met het versieren van Samzz
Oja, die voldoet daar wel aan ja. Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Ze moet blond zijn
Niet al te groot
Grote borsten
lief en schattig
Doe ik niet hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:08 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo gemeen te doen, hoor.
i knowquote:
We zijn al geweest en over 2 weken weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, die voldoet daar wel aan ja. Wanneer gaan jullie daten?
[..]
Doe ik niet hoor.
Pijpt ze net zo goed als ik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
i know
[..]
We zijn al geweest en over 2 weken weer
Om bovenaan te komen moet je Kaneel ook niet pijpen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb me niet omhoog gewerkt door kaneel te pijpen
Lukt het goed? Heb je tips voor de mensen hier?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Ze moet blond zijn
Niet al te groot
Grote borsten
lief en schattig
Beter zelfsquote:
Ik doe gewoon wat ik wil, schijnbaar werkt dat gewoonquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Lukt het goed? Heb je tips voor de mensen hier?
Hij zei eerst van wel maar na die tijd was het ineens een grapjequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Om bovenaan te komen moet je Kaneel ook niet pijpen.
Ik ga niet eens serieus op jou inquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax. Bijna niemand pijpt beter dan Silk.
Dat is ook niet best dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, schijnbaar werkt dat gewoon
Potverdoriequote:
Nouja ik ben niet degene die hier dagelijks post hoorquote:
Als ik dat probeer dan tril ik van de zenuwen en komt er alsnog niks uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, schijnbaar werkt dat gewoon
Schijnbaar, als iets zo lijkt, maar het niet is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja ik ben niet degene die hier dagelijks post hoor
HEt is wel zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schijnbaar, als iets zo lijkt, maar het niet is.
Dat dus.
QFTquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Silk pijpte zelfs buiten bewust zijn heerlijk.
Ik hou nogsteeds van je hoor schatje;quote:
Begin is met mannen die toch geen potentieel relatiemateriaal zijn. Heb je ook echt geen mannelijke vrienden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Als ik dat probeer dan tril ik van de zenuwen en komt er alsnog niks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |