Was ik al bang voor. Wordt em toch maar niet dan. Wel strakke line-upquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bijna 70 euro als ik het goed herinner; maar als het goed weer is, is het dat wel waard.
Misschien kun je nog ergens kaartjes winnen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Wordt em toch maar niet dan. Wel strakke line-up
Mwah. Week daarvoor heb ik ook al een goed feestje staan, en zie net ook dat de namen die ik al had gezien wel tof zijn, maar er daarnaast niet echt super veel is dat ik ken... Volgende keer weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog ergens kaartjes winnen?
Silk en Patjen.quote:
2 en een beetjequote:
Door jou heb ik de hele dag tududlululu tudulululu tet tet tet in mijn hoofd.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jou heb ik de hele dag tududlululu tudulululu tet tet tet in mijn hoofd.
Sorryquote:
Jij mag overal commentaar op gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb besloten dat ik de politiek een beetje walgelijk vind. Maar ik ga wel stemmen omdat ik anders geen commentaar op ze mag leveren
Ik was in Rome, jouw naam was overal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij mag overal commentaar op geven
Picsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was in Rome, jouw naam was overal.
En weet je al waar je op gaat stemmen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb besloten dat ik de politiek een beetje walgelijk vind. Maar ik ga wel stemmen omdat ik anders geen commentaar op ze mag leveren
Blanco?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Had je wat tussen je tanden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik was net in 't dorp en we zaten buiten op het terras. Zat er een meisje de hele tijd naar me te kijken
Vertel eens wat je dwars zit meisjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
'vrij rond'.....vind dat best mooi omschreven nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Had je wat tussen je tanden?
Had ik vorige week ook in de sportschool. Was alleen een vrij ronde huisvrouw van tegen de 40, dat was iets minder vleiend
Dit was een leuke meid van ik denk een jaar of 20. Wat aan de jonge kant, maar tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Had je wat tussen je tanden?
Had ik vorige week ook in de sportschool. Was alleen een vrij ronde huisvrouw van tegen de 40, dat was iets minder vleiend
Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel eens wat je dwars zit meisje
20% btw op vlees!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het beste punt van D66 drom?
Niet nodig. Gewoon wiet legaliseren. Want:quote:
Ben ik ook voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon wiet legaliseren. Want:
- Dikke accijns heffen à la alcohol en tabak
- Wordt het controleerbaar van
- Wordt het handhaafbaar van
Ik weet wat het is om vrij rond te zijn hè? Ik denk mee met mijn ex-medemenschquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'vrij rond'.....vind dat best mooi omschreven nog
Dat is toch het doel van de vrouw?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/28(...)n-babys-krijgen.html
Zou het??
Dit gaat over een onderzoek van vrouwen rond de 30, zover ik weet tikt de biologische klok bij deze groep al vrij hard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/28(...)n-babys-krijgen.html
Zou het??
Haiquote:
Dat slaapt echt zó meesterlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hey regent super hard buiten
En ik zit lekker warm binnen
Ik hoop dat het de hele nacht keihard regent
De droom is om als Liam te zijn en zijn middelvinger naar de wereld.quote:
Regenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hey regent super hard buiten
En ik zit lekker warm binnen
Ik hoop dat het de hele nacht keihard regent
Mental note: Geen dates met Arachniaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Arachnia het volgende:
Versieren is lastig. Vooral als je na het paren je vent opeet.
Vrouwen vreten me meestal al op voor het parenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Arachnia het volgende:
Niet meer doen dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Arachnia het volgende:
Ben je zo vet dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen vreten me meestal al op voor het paren
Voor zover ik weet ben ik nog nooit gekloond..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
Hoi spinnetje, stel je eens voor
PS: Kloontje?
Nouja, een gloednieuwe user die gelijk vrolijk meepost laat m'n kloonalarm afgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik nog nooit gekloond..?
Vrolijk meeposten? Ik lees al een tijdje op dit forum (niet specifiek hier) en ik zag de titel bij de actieve topics staan en ik dacht, misschien hebben ze tips.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, een gloednieuwe user die gelijk vrolijk meepost laat m'n kloonalarm afgaan![]()
Niet dat het uitmaakt verder hoor
Maar stel je eens voor dan
Dat snap ik wel. Ik heb zelf ook iets meer met schorpioenen, al zijn dat natuurlijk ook spinachtigen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben onweerstaanbaar![]()
Helaas houd ik niet van spinnen
Slowchat, kortom het mag over van alles en nog wat gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Vrolijk meeposten? Ik lees al een tijdje op dit forum (niet specifiek hier) en ik zag de titel bij de actieve topics staan en ik dacht, misschien hebben ze tips.
Ik weet alleen niet zo goed wat een SC is? En het opeten is natuurlijk een grapje.
Oh, dus als ik tips wil ben ik hier alsnog niet aan het goede adres?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Slowchat, kortom het mag over van alles en nog wat gaan.
Je kan beter naar:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dus als ik tips wil ben ik hier alsnog niet aan het goede adres?
Maar als het hier rustig is en het gewoon kortere vragen zijn dan kan dat hier vaak ook wel tussendoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan beter naar:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #29
Oke. Dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan beter naar:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #29
Dit ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het Faye was, ik snapte het al niet.
Nee, hier komen alleen maar mensen die niet kunnen versieren en je dus niet kunnen helpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dus als ik tips wil ben ik hier alsnog niet aan het goede adres?
Wie is Faye?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het Faye was, ik snapte het al niet.
Ja ik weet niet hoe slim jij bent natuurlijk. Dus ik dacht, ik zeg het maar even.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het echt meende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |