SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 9% gewijzigd door Patje1987 op 09-05-2012 12:18:43 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Je kraakt je e-bff nu ook net zo hard afquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doe mij maar feestjes met dit soort publiek, ipv die halfgare kaakschaatsers op kankerdroge beats (Vas dus).
[ afbeelding ]
Heb je de lapo van vorig topic niet gezien ofzeau.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kraakt je e-bff nu ook net zo hard af
Jij kan het hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je de lapo van vorig topic niet gezien ofzeau.
Ze noemen mij tijgerbil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zeiden de chicks ook over m'n striae. Die van jou daarentegen..
Ah thanks, klinkt nieteens zo slechtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Dat is een sample van Lissie - Pursuit of happiness, dwc. In die Rocky track dus.
Vol met strontvliegen en littekens van tekenbeten?quote:
En dat is weer een cover van een Kid Cudi nummer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah thanks, klinkt nieteens zo slecht.
Wat voor ranzige tijgers zie jij? Of gaat het over Oh Oh Tirol?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vol met strontvliegen en littekens van tekenbeten?
Ik snap niet wat mensen aan hem diggen, ik vind 'm echt té corny. Beetje stoer lopen doen ook in een interview met z'n joint, wilt 'ie even bouncen op de muziek, stikt hij me toch een partijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En dat is weer een cover van een Kid Cudi nummer.
Oh wacht, ik las al die tijd verkeerd. Ik dacht dat je zei 'tijgerbril'.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor ranzige tijgers zie jij? Of gaat het over Oh Oh Tirol?
Nee had ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je de lapo van vorig topic niet gezien ofzeau.
Hoezo heeft hij nou weer een punt??!?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee had ik niet gezienMaar hij heeft wel een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij nou weer een punt??!?!Omdat puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier onder een punt
.
Het is goed dat je nuanceert met deze onzin, anders zou ik tegen je ragen uit onbegrip tegen zulke onnozelheid.quote:
Hou jij geen feestjes in Jantjes en zit jij niet skaffa in de auto met je bavaria dan? He? He?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is goed dat je nuanceert met deze onzin, anders zou ik tegen je ragen uit onbegrip tegen zulke onnozelheid.
Ja zo is het wel erg makkelijk hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben minder keer in Jantjes geweest in totaal dan dat jij broodnuchtere dagen in je leven hebt gekend.
Gwn lkr biertjes in Jantjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben minder keer in Jantjes geweest in totaal dan dat jij broodnuchtere dagen in je leven hebt gekend.
Echt een vieze gore hoer die ik helemaal vol zou blaffen maar niet zou beffen / likken / tongenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor ranzige tijgers zie jij? Of gaat het over Oh Oh Tirol?
Nice, ik ga nu ook kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Awkward gesprek bij Loverboys met die 2 chicks.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef junamii het volgende:
[..]
En godverdomme. Nu is mijn whatsapp aan het bitchen
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef junamii het volgende:
[..]
En godverdomme. Nu is mijn whatsapp aan het bitchen
Wat een ontzettende kankerwijven. Alle mannen uitschelden terwijl ze zelf dikke hoeren zijn en keihard gebald worden door alle dudes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Het is geen ochtend meer hoor schat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Je mag een foto van mij meenemen en oprotten.
Hey baby ik word hard als je zo tegen me praat, laat me je passioneel bevredigen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Je mag een foto van mij meenemen en oprotten.
Wat een swagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En nu tript mijn WhatsApp.
Zo BBQ'en op m'n balkon, rond een uur of 22u, in misschien stromende regen. So non-conformisties.
Nieuwe bijnaam, I likequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vasca doet alleen lief tegen mijlekker wijffie dat het is
Hjb faalesinequote:
Ik hoop niet te nat want dan voel ik vrij weinig waardoor ik je helaas 25 minuten moet penetreren eer ik klaar komquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een natte kut van je, dwerg anabolenkont
Subtiel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop niet te nat want dan voel ik vrij weinig waardoor ik je helaas 25 minuten moet penetreren eer ik klaar kom
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop niet te nat want dan voel ik vrij weinig waardoor ik je helaas 25 minuten moet penetreren eer ik klaar kom
Hou maar op ik word hard maar ik moet nog 27 dagen.quote:
Tot wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hou maar op ik word hard maar ik moet nog 27 dagen
M'n Whey-shake wat doe je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga proberen 30 dagen niet te fappen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen aan hem diggen, ik vind 'm echt té corny. Beetje stoer lopen doen ook in een interview met z'n joint, wilt 'ie even bouncen op de muziek, stikt hij me toch een partij. En maar gebaren om die cam te stoppen
.
Vanaf 2:55.
[..]
Oh wacht, ik las al die tijd verkeerd. Ik dacht dat je zei 'tijgerbril'.
[ afbeelding ]
Oh wauwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga proberen 30 dagen niet te fappen
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh wauw
Maar waarom eigenlijk? Uithoudingsvermogen testen?
Disciplinequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh wauw
Maar waarom eigenlijk? Uithoudingsvermogen testen?
Je hebt nu een soaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef RickoKun het volgende:
Ethabrahfromanoddahmah heeft gelijk
Tevens: ik moest een poepje doen op school, wat ik al naar vond. Het was echter nog naarder dat die zo'n kl toolet heeft dat mn lul tegen de pot aan zat. Mn hele lul nat. Straks was het andermans urine
Sowieso poepen in openbare plekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef RickoKun het volgende:
Ethabrahfromanoddahmah heeft gelijk
Tevens: ik moest een poepje doen op school, wat ik al naar vond. Het was echter nog naarder dat die zo'n kl toolet heeft dat mn lul tegen de pot aan zat. Mn hele lul nat. Straks was het andermans urine
Vas mag hem alleen vaginaal absorberen of via speekselklieren laten oplossen om haar lichaam sterker te maken, zou dat nodig zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je gehaktstaaf gaat eraf vallen, kan vasje die verorbere
Dit ja. Gewoon ophouden tot je thuis bent en dan je tijd nemen met een muziekje erbijquote:
Angry birds op de mobiel jongen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon ophouden tot je thuis bent en dan je tijd nemen met een muziekje erbij
Jackiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon niet poepen hoor, nergens.... echt wtfbah
Jij hamstert kak in je heupen dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom zou je nietquote:
Waar gebruik jij je anus dan voor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waar gebruik jij je anus dan voor?
Farts?
Gaat ie?quote:
Dat kan ik echt niet hoor, ik moet er altijd rustig de tijd voor kunnen nemenquote:
Ik kan ook niet zonder mijn eigen porcelijnen troon, bladje erbij, muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet hoor, ik moet er altijd rustig de tijd voor kunnen nemenVooral niet in zo'n wc waar je ''ploep'' hoort.
Mijn lichaam maakt dat niet aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb net gekakt dus voel mij nu opgelucht, jij dan?
Ik. Met 'r kuthoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Gridlok het volgende:
Kaasplankje, check.
Tempranillo, check.
Kneeejj, check.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik. Met 'r kuthoofd. En 'r kankerlelijke lichaam
.
Ze komt maar hier met dat krappe kontje van dr en die mega huge puppy ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit je nou in je eentje te bourgondiën terwijl je achter FOK! zit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Gridlok het volgende:
Kaasplankje, check.
Tempranillo, check.
Kneeejj, check.
Oh maar dat is geen schande, ik vermaak me prima met social media en films, ik ben altijd liever thuis dan uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zit je nou in je eentje te bourgondiën terwijl je achter FOK! zit?
Met all due respect, mijn waerde Gridmeister.
Haha ja my gawd, wtf moet je doen in een huis zonder internet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef krioro het volgende:
Huismussen of the world unite!
Vanuit huis via internet dan natuurlijk wel.
Op bed liggen en muziek luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja my gawd, wtf moet je doen in een huis zonder internet.
Dat is geen huis, dat is een stalen vuilniscontainer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja my gawd, wtf moet je doen in een huis zonder internet.
Lekker oma gevoel, gatverdamme.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is geen huis, dat is een stalen vuilniscontainer.
Dat laatstequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ONZ-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen ONZ. Het volgende mag namelijk niet meer:
[*] Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud (ook in usericons)
[*] Onzedelijke of provocerende beelden
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
De meeste SC's en diverse reeksen hebben een TopicPointer gekregen met eenzelfde strekking.
Posts met toch expliciete inhoud worden gedelete, in ieder geval for the time being.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Kleine, doch belangrijke aanvulling: mocht je het toch nodig vinden om deze regels aan je laars te lappen. Posts worden genote en bij herhaling kun je een ban verwachten.
Met dank aan BrandX voor deze OP![]()
[*UPDATE*] Dit geldt vanaf nu ook voor bijvoorbeeld dames in bikini en elke andere vorm van gekuist bloot. Dit geldt voor heel ONZ, dus ook in de Nachtbagger. Wil je toch van het vrouwelijk schoon willen genieten, dan kun je in B&H terecht.
Verhuizen we toch naar B&H. Of KPD, kunnen we helemaal los.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen vrouwelijk schoon meer in Fernandes? Waarom de kanker zou ik hier dan ooit nog kijken?
Het zou wel grappig zijn als men nu zijn gear zou posten waarmee deze uitgeprinte Monopoly gespeeld wordtquote:
Het regent weer en men is gelijk depressiefquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
Leuk man, iemand had het idee om een trein te koppen tussen Sloterdijk en Centraal.
Wat voor 'n tyfus is dit nu weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat laatste! Fuck dat, ik geilde juist zo lekker op Mausjes pics.
Die zjin goed verstopt gelukkigquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef ThaTim het volgende:
Als ze maar van de jailbait van Ricko afblijven!
Ricko is ze allemaal te slim afquote:
Had het gelezen jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
Leuk man, iemand had het idee om een trein te koppen tussen Sloterdijk en Centraal.
Ik zag die shit van aeonenver aankomen mang, jatogquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
hahaaquote:
Sorry jongens ik heb de plaatjes uit de OP weggehaald. Voor vrouwelijk of mannelijk schoon toch maar naar B&hquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg me dat je het met tranen in je ogen deed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sorry jongens ik heb de plaatjes uit de OP weggehaald. Voor vrouwelijk of mannelijk schoon toch maar naar B&h
Babes & Hunks
Ik moest keihard wenen jongen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zeg me dat je het met tranen in je ogen deed.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sorry jongens ik heb de plaatjes uit de OP weggehaald. Voor vrouwelijk of mannelijk schoon toch maar naar B&h
Babes & Hunks
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef ThaTim het volgende:
Fapmateriaal is nog steeds wel te vinden in de OP hoor.
Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is zelfs een wasbordje posten banwaardig nu?
tja voortaan dit voor de mannenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is zelfs een wasbordje posten banwaardig nu?
In dat geval nee. Doe dat maar in B&Hquote:
wat is spang nou weerquote:
En mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vergeet Jumi, Tli en Jackie watsmetjou
Jullie zijn mooierquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vergeet Jumi, Tli en Jackie watsmetjou
Kijk het OP plaatje van de KLB SCquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo mogen chicks in bikini ook niet? We zitten toch godverdekanker niet in Saudi Arabië of wel?
Soon...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo mogen chicks in bikini ook niet? We zitten toch godverdekanker niet in Saudi Arabië of wel?
Is ook nog zoquote:
En die van Jumi dan, of Jackie met d'r tongquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef jna het volgende:
Milou dr fernandes pic is zeker nog net op het randje?![]()
Mijn knipoog was ook erotisch bedoeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die van Jumi dan, of Jackie met d'r tong
sta je op de foto met tong?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb een note door die foto met tong
Ontbloot mannen lichaam he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfs technoviking is niet meer met ons
Terecht.. viezerikquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef JackieBrown het volgende:
die met blikje fernandes?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef JackieBrown het volgende:
Dezen bwoi weet.quote:
Effe checken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand nieuwe album van Fresku al gecheckt? Fucking bruut, fucking geniaal!
http://www.raptalent.nl/2012/05/album-fresku-maskerade/
Danke schoon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier kun je hem wel makkelijker luisteren Grid.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Fresku.html
Stop er fernandes inquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef ThaTim het volgende:
godverdekanker wat heeft m'n pc de laatste dagen toch veel kuren
Blijft zo'n bazenspel hequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Wolfenstein 3D gratis op je browser spelen
Tof.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Tof.
Nostalgiebril op.quote:
Zet mw3 maar eens aan, lollerpwned ik jou even.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Sja, beter voor jullie dat daar geen multiplayer in zit had jullie allemaal gelollerpwned.
Uiteraard heb ik nét dat pauperspel weer nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zet mw3 maar eens aan, lollerpwned ik jou even.
Wtf is dat..quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk telkens aan een stuk zak bij dit stukje in een oogopslag terwijl het daar niet zo heel erg op lijkt
[ afbeelding ]
Is het wat ja? Ik heb de demo er van gespeeld maar leek me meer een spel wat ik voor 10 euro uit de rommelbak haal in de gamemania.quote:
Naakte ranzige varkens in de header, dat kan dan weer wel op FOK!.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk telkens aan een stuk zak bij dit stukje in een oogopslag terwijl het daar niet zo heel erg op lijkt
[ afbeelding ]
Niet hoogstaand of zo. Heb het dan ook gewoon gedownload.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het wat ja? Ik heb de demo er van gespeeld maar leek me meer een spel wat ik voor 10 euro uit de rommelbak haal in de gamemania.
Best wel een idee ja als er meer volgelingen zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef Gridlok het volgende:
Beter gaan jullie mee Quake3 doen dan, is gratis.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Tof.
heb wil zin an een potje instagib.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Best wel een idee ja als er meer volgelingen zijn
Dat was ZOOO ziek vroeger op Xbox Live, Return to Castle Wolfenstein: Tides of Warquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef Gridlok het volgende:
Zou willen dat ze zoiets deden met Return to castle wolfenstein.
Dat level waar je die muur eerst moest breachen inderdaad om verder te komen, om vervolgens naar boven te moeten dat gebouw in (kon via meerdere wegen), en dan weer helemaal naar de kelder om die documents te pakkenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd mang kk kaas gwn whuawuawuawua xD xD
Samen staan we sterk.quote:
oh die ken ik niet . Ik heb t als pcgame gespeeld en dan vooral de 6 standaard levelsquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is juist goed, anders krijgen we geen subsidie meer.
[ afbeelding ]
Dit Xbox multiplayer level was het. Hier begint de Normandische invasie met de op te blazen muur in de verte
.
Echt? Op bol.com kan je 'm al een tijdje pre-orderen, daar staat dat hij pas april 2013 uitkomtquote:
Oh zou kunnen. Ik las vorige maand op nu.nl oktober, maar misschien klopte dat niet want het was niet via een officiële mededeling.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Op bol.com kan je 'm al een tijdje pre-orderen, daar staat dat hij pas april 2013 uitkomt.
edit: Wauw, hij maakt er automatisch een url van.
Ik zou die arya wel kk hard geve naja die sansa wat minderquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Wat vind je van de jailbait in Game of thrones, Ricko?
ik zou ze beide doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou die arya wel kk hard geve naja die sansa wat minder
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:48 schreef jna het volgende:
Bij deze geruchten lees ik nu ook 2013 trouwens. Maar verder:
Ik begin inderdaad steeds meer naar langslopende tietjes en kontjes te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ricko, begin je al een beetje geil te worden?
Klopt niet eens wat appeltietjes dit dat manquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef ThaTim het volgende:
Heb je wel geluk dat op FOK geen naakt meer gepost mag worden en dat de laatste afleveringen van GoT ook nogal naaktloos waren.
Als ik je zag zou ik je achterlaten met een stijvequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik begin inderdaad steeds meer naar langslopende tietjes en kontjes te kijken
Ik wilde ook al pron kijken, maar ik houd mij sterk! (dag 4/ 30 )
Meh, doe jij het eens, van je sexy baardquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:06 schreef Gridlok het volgende:
Vasje stuur eens pics naar Ricko, even zijn achievement verpesten.
tietgehalte is toch flink gedaald!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt niet eens wat appeltietjes dit dat man
En nee dat heeft nog geen zin, denk ik
Hahahah jaaa toen zat ik ook al lekker te hopen op wat sappige beelden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
tietgehalte is toch flink gedaald!
En waarom showden ze sansa niet naakt in de groepsverkrachting
Naar Ricko of naar jou?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik je zag zou ik je achterlaten met een stijve
[..]
Meh, doe jij het eens, van je sexy baard
Zo duivels zou jij wel zijn jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik je zag zou ik je achterlaten met een stijve
okquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]laat me je geile baard zien gridje van miiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
okHeuj heb je een tattoo op je arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had ik nog helemaal niet gezien
Wist je toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heuj heb je een tattoo op je arm?die had ik nog helemaal niet gezien
[..]
okDie balkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dennis W.
Gladdeboi =$.
Oh ja ik zie het, gave tatt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
deze komt uit tagged foto's op me fb. of ken jij die niet zien?
DNB Parteh in Berlin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het, gave tatt.
En die zweetplekken zijn ook mad sexy, wat had je gedaan, een marathon gelopen ofzo?
[..]
okMirin dat hair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[..]
okBijna gekomen net tegengehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wattanquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn doen ook best wel een tuttige brommer
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:48 schreef Juminelle het volgende:
hai sgatjes het is 27 graden hier en ik zit even hipster te doen in de starbucks xxxxx voor vas
Hard geworden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:48 schreef Juminelle het volgende:
hai sgatjes het is 27 graden hier en ik zit even hipster te doen in de starbucks xxxxx voor vas
Qua fappen heel wat daagjes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op de hoeveelste dag zit jij dan van de 30?
quote:
Leuke scooter hoor Vasjequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Was de enige waar ik geen fucking rugpijn van kreeg
Ik werd eigenlijk kankergeil van deze:
[ afbeelding ]
Maar 2500 euro ofzo hellnaw
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een kenkergeile motor nemen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ookWel eerst ziek veel sparen zodat ik een zwarte Ducati ofzo kan kopen
![]()
http://www.ducati.nl/bikes/superbike/848__evo_/index.do
Als jij hem nou even koopt kom ik mee cruisen.quote:
Hahaha dat geluid was echt 8x dikker dan ik had verwachtquote:
Vanaf ¤ 16.190quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als jij hem nou even koopt kom ik mee cruisen.
Matzware Audi RS8 waarschijnlijk. Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je obsessie met mat zwart?Je had het ook nog over een mat zwarte rolls royce ofzo
Niet zo heel hard, dan maakt 'ie te veel lawaai en dat is niet prettig.quote:
80 mee gehaald, kan sneller als ik em nog keer opvoer, heb nu alleen vergrendelaar weg gehaald.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe hard gaat jouw scooturrr? Moet wel opgevoerd zijn natuurlijk anders tel je niet mee
Nooit meer crossen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet zo heel hard, dan maakt 'ie te veel lawaai en dat is niet prettig.
Mijn broertje heeft z'n laatste crossauto verkocht of weggedaan volgens mij.
Boh, ging de mijne ook maar zo hard. De mijne haalt slechts 67quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
80 mee gehaald, kan sneller als ik em nog keer opvoer, heb nu alleen vergrendelaar weg gehaald.
Romantisch met zijn 2 op de quad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zijn zat anderen daar met een crossauto. En we hebben nog twee quads.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |