abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49338154
Gratis bonus nummer via Wal Mart. Even registreren en idioot programma downloaden, maar dan heb je wel wat.

http://downloads.walmart.(...)st.do?itemId=5894373
pi_49349065
Groningen is een beetje te ver

Zie hem sowieso op Rock Werchter (maar daar is maar 50 min. voor 'm ingepland). Tivoli zou natuurlijk geen verkeerd plan zijn
pi_49549637
Ik ben al een tijdje helemaal weg van Rufus. Want One blijft zijn beste album maar vanaf vandaag Release the Stars binnen en het haalt zeker zijn niveau van Want Two. En dat bij een tweede luisterbeurt.

Groningen gaat helaas niet lukken maar ik Rock Werchter is nogsteeds een mogelijkheid. Ik hoop met grote hopen.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_49551333
Release the stars is weer een prachtplaat!!
geniet nooit met mate
pi_49555645
Geen gekke plaat. Bij de Wantjes had ik altijd het probleem dat hij net te wisselvallig is, en dat ik moeilijk een hele cd van hem afgeluisterd krijg, maar dit gaat heel goed. En Sian Philips is wel heel erg de Livia uit I, Claudius op Between My Legs
pi_49627761
Jajaja, ik ga naar Rufus in De Oosterpoort. Ik heb er nu al zin in.
Cd 1 t/m 4 waren al helemaal prachtig en heb ik grijs gedraaid, maar zoals iemand hier al zei, ze zijn soms wat wisselvallig. Release the Stars lijkt nog meer absolute toppers te hebben ten opzichte van z'n voorgangers, en wat minder "gewone albumvullers" (die overigens ook al prachtig zijn).
Nu wil ik hem wel eens live aan het werk zien. Jammer dat het in Groningen is, maar ja, gelukkig is Nederland niet groot en ben ik er in 01:46h. Dat heb ik er wel voor over.

Even ter voorbereiding;
1) Wat mag ik live van Rufus verwachten?
2) De Oosterpoort? Mooie zaal, goede sfeer, goed geluid enz?
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_49629659
1) geen idee
2) Redelijk grote zaal, bij de concerten die ik bezocht heb was de sfeer altijd zwaar ok maar dat ligt natuurlijk voor het grootste deel aan het publiek, geluid is prima.
pi_49634945
Rufus live is een groot feest!
Heb hem nu meerdere malen gezien, zowel met als zonder band. En steeds is het prachtig. En leuk. En geweldig muzikaal! Van een concert van Rufus kun je nog lange tijd nagenieten...

Groningen is toch zo'n 3 uur rijden voor me. Ben nog steeds aan het twijfelen. Hoe graag ik hem ook live zie, is het wel een flinke rit. En stiekem hoop ik nog op een extra datum in Paradiso.
pi_49637077
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Pendri het volgende:
Even ter voorbereiding;
1) Wat mag ik live van Rufus verwachten?
2) De Oosterpoort? Mooie zaal, goede sfeer, goed geluid enz?
1. Een geweldige avond van zeer hoge kwaliteit, slechte impromptu grappen van de zanger die dan ook wel weer leuk zijn, overdadige kostuums van Rufus (Gay Massiah, iemand???) en de standaard voor alle volgende live-concerten die je ooit nog in je leven gaat zien (in mijn geval in ieder geval)
2. Oosterpoort ken ik niet helaas.
pi_49638519
waarom groningen? wat een eikel, kan hij niet gewoon even ook naar de randstad komen?
pi_49642061
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Doodmetaal het volgende:
waarom groningen? wat een eikel, kan hij niet gewoon even ook naar de randstad komen?
Ja nee, de randstad, das leuk...vorige maand waren er 3 bands die ik wilde zien in 3 dagen tijd in amsterdam, erg handig als je in t hoge noorden of t zuiden woont. Plus het is er ook zo uitverkocht.
(:
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:35:21 #262
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_49642612
Hij moet gewoon óók naar de Randstad komen. Probleem opgelost.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:30:55 #263
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_49768374
Een documentaire over zijn vader. In deel 5 en 6 komt Rufus voor. Je ziet dan een heel jonge rufus achter de piano zitten

http://www.youtube.com/watch?v=wepCEm7Rxz8
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_49776584
Mooie docu! Rufus is best wel bezeerd door die vader...
geniet nooit met mate
  zaterdag 26 mei 2007 @ 06:35:31 #265
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_49784748
daarom maakt ie ook zulke mooie muziek
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_49886290
Ik ga vanavond naar het concert in de Old Vic hier in Londen. Ik heb gehoord dat het fantastisch is en ik kan niet wachten! Ik zal kijken of ik foto's kan maken en misschien wat filmpjes.
pi_49919359
Ok, mensen, nie zeuren, boek je kaartjes voor Groningen. Boek desnoods een hotel. Geloof me, het is het waard. Waarom? Rufus in panty's (die benen... wow...), Rufus in lederhosen, Rufus a capella en fan.tas.tische muziek.

Ik heb een geweldige avond gehad, ondanks een enorme hoofdpijn. Ik zat bijna vooraan en ik heb me prima vermaakt. Wat een geweldige performer.

Top!
pi_50541433
Gaat iemand naar Groningen? Ik weet nog niet of ik ga, want dan moet ik waarschijnlijk alleen.
pi_50541534
Wanneer is het? Zie het niet op zijn site staan.
pi_50544149
Toen ik vanochtend door mijn eigenste c1000 liep hoorde ik Rufus Going to a Town door de hal heen blazen. Het moet toch niet gekker worden.
pi_50547056
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:35 schreef wyccie het volgende:
Wanneer is het? Zie het niet op zijn site staan.
http://www.mojo.nl/zoeken/index.asp?cc=1&searchkey=rufus&date=&month=

Hiero, 5 juli dus.
pi_50554320
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:31 schreef Doodmetaal het volgende:
Gaat iemand naar Groningen? Ik weet nog niet of ik ga, want dan moet ik waarschijnlijk alleen.
Ja, ik ga uiteindelijk toch maar...
Heb de hoop opgegeven dat Rufus nog een extra optreden geeft (zolang Groningen niet snel uitverkoopt, zal Mojo niet happig zijn een 2e concert toe te voegen).
Heb gisteren mijn kaartje in de bus gekregen. Heb er ontzettend veel zin in, alleen jammer dat het in de Oosterpoort is. Vind dat niet zo'n fijne zaal en het is een takke-eind weg.
Maar ik wil het niet overslaan, dat zou ik mezelf niet vergeven...

Ga ook alleen, dat vind ik juist fijn. Mijn vriend houdt niet van Rufus' muziek en als hij voor mij meegaat kan ik niet van het concert genieten. Ben constant bezig met het feit og hij het wel naar zijn zin heeft enzo.
Laat mij maar lekker alleen gaan. Vrijheid blijheid!
pi_50576128
Hmja alleen gaan zou ik wel okay vinden als het in Amsterdam is ofzo, maar het is ook nog in Groningen nu, dus ik twijfel nog.
pi_50582891
Mooie muziek..!
Nothing takes the past away like the future!
pi_50583000
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef Doodmetaal het volgende:
Hmja alleen gaan zou ik wel okay vinden als het in Amsterdam is ofzo, maar het is ook nog in Groningen nu, dus ik twijfel nog.
Vrees dat ik net op tijd was en jij net te laat.
Zag net op ticketmaster.nl dat er geen kaarten meer te koop zijn...

Nu maar hopen dat er nog een Paradiso-show bijkomt. Die zal een stuk sneller uitverkopen..!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')