1. Een geweldige avond van zeer hoge kwaliteit, slechte impromptu grappen van de zanger die dan ook wel weer leuk zijn, overdadige kostuums van Rufus (Gay Massiah, iemand???) en de standaard voor alle volgende live-concerten die je ooit nog in je leven gaat zien (in mijn geval in ieder geval)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Pendri het volgende:
Even ter voorbereiding;
1) Wat mag ik live van Rufus verwachten?
2) De Oosterpoort? Mooie zaal, goede sfeer, goed geluid enz?
Ja nee, de randstad, das leuk...vorige maand waren er 3 bands die ik wilde zien in 3 dagen tijd in amsterdam, erg handig als je in t hoge noorden of t zuiden woont. Plus het is er ook zo uitverkocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Doodmetaal het volgende:
waarom groningen? wat een eikel, kan hij niet gewoon even ook naar de randstad komen?
http://www.mojo.nl/zoeken/index.asp?cc=1&searchkey=rufus&date=&month=quote:Op zondag 17 juni 2007 12:35 schreef wyccie het volgende:
Wanneer is het? Zie het niet op zijn site staan.
Ja, ik ga uiteindelijk toch maar...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:31 schreef Doodmetaal het volgende:
Gaat iemand naar Groningen? Ik weet nog niet of ik ga, want dan moet ik waarschijnlijk alleen.
Vrees dat ik net op tijd was en jij net te laat.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef Doodmetaal het volgende:
Hmja alleen gaan zou ik wel okay vinden als het in Amsterdam is ofzo, maar het is ook nog in Groningen nu, dus ik twijfel nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |