Dan moeten ze me eerst maar eens een contract geven, maar dat zal nu dus wel niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gauw zorgen dat ze dat hogerop ook weten dan
lekker toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben de was aan het vouwen. Vriend heeft de handdoeken met wasverzachter gewassen, het is verdorie net of ik Page puppyzacht-wc-papier aan het vouwen ben
Hou je niet van knuffelen met je handdoeken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb ze graag uit de droger inderdaad maar knuffelzacht (droger + wasverzachter) gaat me te ver.
Van knuffelen wordt je niet droogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hou je niet van knuffelen met je handdoeken?
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, ik heb weer de halve dag op funda zitten struinen naar mooie huizen, en ben wéér tot de conclusie gekomen dat ik een verwend nest met een klein budget ben
Nee, dit stond gelukkig los van onze pensioenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
MM, begrijp ik goed dat je pensioen dus niets of weinig waard blijkt te zijn?![]()
Neem een beleggingspolis en alles is mogelijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, ik heb weer de halve dag op funda zitten struinen naar mooie huizen, en ben wéér tot de conclusie gekomen dat ik een verwend nest met een klein budget ben
Wat een foute opmerking.quote:
Ook fijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan moeten ze me eerst maar eens een contract geven, maar dat zal nu dus wel niet meer gebeuren.
Dat zijn kastelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huisjes shoppen![]()
Ik wil deze of anders deze daar valt ook wel wat van te maken...
Wauw, die eerstequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huisjes shoppen![]()
Ik wil deze of anders deze daar valt ook wel wat van te maken...
Die heb ik, nu wil ik een vrijstaandequote:
Een brouwerij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog wel een molen te koop voor 2 miljoen?
Jaloersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die heb ik, nu wil ik een vrijstaande![]()
. Vandaar die eerste, herbouw dus alle comfort maar wel een stuk sfeer
Nee, maar die zou je er wel van kunnen makenquote:
Zonde, jaren 20 kan ook erg tof zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaloers
Ik woon nu in een jaren 20 bovenwoning die in de jaren 70 of 80 is verpest door de woningstichting
Ja, zeker! Maar de enige elementen die er nog van die tijd in zitten, zijn de houten vloertjes boven, wat balken van het dak, en de trap. En daarvan is alleen de trap wel mooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zonde, jaren 20 kan ook erg tof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |