quote:
Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef Spoens het volgende:Blijkbaar worden dergelijke topics hier niet serieus genomen, en gaat men katten ipv op een normale manier een antwoord proberen te geven. Bedankt voor jullie bijdrage, mocht het zo bedoeld zijn.
Op een KLB-OP reageert niemand serieus idd.
Als je serieuze antwoorden wilt, moet je de OP ook serieus houden en niet gaan janken.
====
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem met mijn lerares.
Wegens mijn thuissituatie kom ik regelmatig niet op school, wat bekend is bij miin mentrix, die daarvoor ook toestemming heeft gegeven. Ik haal echter wel normale cijfers.
Mijn lerares Engels (niet mijn mentrix) belt regelmatig mijn ouders op om te zeggen dat ik zo niet over ga. Ik sta er niet geweldig voor, maar als ik zo doorga zoals nu, red ik het makkelijk. Dat ze mijn ouders opbelt, is namelijk volledig overbodig, en moet, volgens mij, zelfs via de mentrix gaan.
Maar nu wil ik graag weten wat ik kan doen om die lerares mijn ouders niet meer te laten opbellen. Ik heb er al aan gedacht contact hierover op te nemen met mijn mentrix, maar heeft iemand nog andere ideeen?
Bij voorbaat dank
====
had bijvoorbeeld veel beter gewerkt.
Graag gedaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.