Wat een slecht antwoord. Hij zit ergens mee. Je hebt al twee keer gezegd dat het aanstelleritis is. Wat denk je, herhalen levert resultaat op?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveel pubers denken dat ze maar beter dood kunnen gaan.
Je stelt je aan, je hebt alles wat je nodig hebt en meer.
Iedereen is wel eens onzeker en een beetje down, doe niet zo dramatisch.
Hier kan hij wel wat mee..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveel pubers denken dat ze maar beter dood kunnen gaan.
Je stelt je aan, je hebt alles wat je nodig hebt en meer.
Iedereen is wel eens onzeker en een beetje down, doe niet zo dramatisch.
Ja, want het dringt niet tot hem door dacht ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat een slecht antwoord. Hij zit ergens mee. Je hebt al twee keer gezegd dat het aanstelleritis is. Wat denk je, herhalen levert resultaat op?
Pik alleen die commentaren eruit waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef WantToChange het volgende:
als je zelfbeeld zo laag is dat je soms denkt dat dood voor maatschapij beter is als leven.
is het dan ook nog puberteit, moet ik dan nog steeds niet zeuren?
Nee, als je niks nuttigs te melden hebt, kun je je beter stilhouden en luisteren naar mensen die wel wat nuttigs te melden hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want het dringt niet tot hem door dacht ik.
Wat moet ik dan heel dramatisch zeggen? Sneeeeel, ga naar een therapeut, wat erg schatje, je bent perfect, je bent niet niemand
Dit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want het dringt niet tot hem door dacht ik.
Wat moet ik dan heel dramatisch zeggen? Sneeeeel, ga naar een therapeut, wat erg schatje, je bent perfect, je bent niet niemand
Nee, je moet niet antwoorden in het topic, want je weet gewoon geen antwoord. Er zijn bewezen technieken om dit soort gedachten te bestrijden. Dat jij die niet weet, zorgt ervoor dat je simpelweg geen zinnige bijdrage kan leveren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom op, ik ben zelf ook een puber, dus dan weet ik toch wel beter hoe ts een beetje voelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Nee, als je niks nuttigs te melden hebt, kun je je beter stilhouden en luisteren naar mensen die wel wat nuttigs te melden hebben
Dat is al veel beterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom op, ik ben zelf ook een puber, dus dan weet ik toch wel beter hoe ts een beetje voelt.
OT: Ga eens voor de spiegel staan in jouw eigen kamer, en bekijk je zelf goed, kijk in de spiegel en zeg positieve dingen over jezelf, uiterlijk en innerlijk.
Someone is in love. xDquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef WantToChange het volgende:
Ik wil jullie om heel veel tips vragen.
ik ben 17 jaar en ben echt enorm onzeker.
ik heb een heel fijn gezin, de beste vrienden, een leuke school. en opzich goed in voetbal.
ik besef dat ik dit leven heb. maar toch ben ik over alles onzeker.
Het zit er al zo lang in en het is moeilijk uit die negatieve gedachten te komen.
Voorbeeld: als ik een meisje leuk vind denk ik: ze kan wel knapper krijgen, ze zal wel een ander tegenkomen . En elke keer als ze met een jongen staat te praten denk ik: "kijk ze ziet me toch niet staan".
ik heb nu laatst dus een leuke meid ontmoet.
en daar heb ik laatst ook mee gezoend (met alcohol is onzekerheid minder)
maar ik slaap de laatste 5 dagen dus altijd na 4 uur omdat er zoveel vragen door mijn hoofd gaan.
" waarom zou ze mij leuk vinden" "zou ze mij voor een weddenschap hebben gezoend"
en ik kan me niet voorstellen dat er iemand op de wereld mij leuk of aantrekkelijk vind.
ik kan niet meer positief over mezelf denken.
dit zorgt nu dus ook voor slaapgebrek, wat mij als sporter fysiek en mentaal afbreekt.
ik wil jullie echt om hulp vragen. want ik weet dat andere mensen positief over mij denken.
maar kan mezelf gewoon niet meer accepteren.
alsjeblieft komt met nuttige tips. want ik houd deze onzekerheid niet lang vol.
als je meer wilt weten vraag het dan gerust.
Hij voetbaltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef darpios het volgende:
TS, ga wat sporten, douche en poets je tanden goed elke dag en wees gewoon jezelf. Je hoeft echt niet de stoere bink uit te hangen en er zijn best meiden die jou heus wel zien staan.
Gewoon gevalletje van 'man the fuck up'. Ook al spreekt een meid je aan dan wil ze nog niet meteen een relatie.Gewoon een leuk gesprek is ook niets mis mee, toch?
Niet alleen focussen op meisjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef just_agirl het volgende:
Mijn tip is : focus niet op meisjes. Je puberjaren zijn de jaren waarin je jezelf ontwikkelt en een eigen identiteit krijgt. Je moet je leven dus niet op andere mensen focussen, een meisje dat bij je past komt vanzelf ooit wel, en dan zal ze je helemaal leuk vinden om wie je bent.
We've all been there!
Het komt wel goed!
Ja, maar wat ik probeer te zeggen is: Als het meisje echt bij je past, dan zal het zonder al te veel moeite gaan. Als het meisje niet enthiousiast is om deel van je leven te zijn, moet je het laten gaan en kun je beter iets productiefs met je tijd doen door je op jezelf te focussen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet alleen focussen op meisjes.
Als hij meisjes wilt versieren tijdens zijn puberjaren, waarom niet en hij vindt 1 meisje hardstikke leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |