abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111293060
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Van Persie zal wel weg gaan en Wenger koopt liever spelers die het nog moeten maken dan spelers die het al gemaakt hebben.

Een van Persie transfer naar city met Guidetti erbij zou nog best een mogelijkheid zijn :P
Krijgen wij nog geld voor Van Persie bij een transfer buiten Engeland, of is dat tot een max. leeftijd?
BFF met GGMM
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:11:46 #3
172848 chrisr
nom nom nom
pi_111293078
Toch zie je dat volgens mij vaak. Grote clubs die jonge spelers aantrekken, maar uiteindelijk ook weer verkopen omdat ze door gebrek aan ervaring en speeltijd niet geworden zijn wat had gekund en de clubs uiteindelijk voor veel geld bewezen spelers halen.
pi_111293088
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat niveau zal ook nog te hoog zijn hoor. Kijk eens wat daar in de aanval rondloopt aub.
Weet ik, maar ik bedoelde ook ala Van Persie gewoon langzaam instromen. Sowieso heb je bij Bayern en Arsenal meer kans om uiteindelijk het eerste te bereiken dan bij City. Bayern en Arsenal kunnen hem natuurlijk ook gewoon verhuren. ;)
pi_111293126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:11 schreef chrisr het volgende:
Toch zie je dat volgens mij vaak. Grote clubs die jonge spelers aantrekken, maar uiteindelijk ook weer verkopen omdat ze door gebrek aan ervaring en speeltijd niet geworden zijn wat had gekund en de clubs uiteindelijk voor veel geld bewezen spelers halen.
De Europese topclubs hebben geen tijd om talenten te laten rijpen in het eerste team. Bij 2 nederlagen op rij is er crisis en bij een 3e is de volledige technische staf ontslagen.
BFF met GGMM
pi_111293132
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik bedoelde ook ala Van Persie gewoon langzaam instromen. Sowieso heb je bij Bayern en Arsenal meer kans om uiteindelijk het eerste te bereiken dan bij City. Bayern en Arsenal kunnen hem natuurlijk ook gewoon verhuren. ;)
Kijk ook eens hoeveel spelers daartoe de kans krijgen en hoeveel er daadwerkelijk een basisplek bij Arsenal hebben afgedwongen in de loop der jaren. Ik vind gewoon niet dat Guidetti de kwaliteiten van een van Persie op zijn leeftijd had. Ja, hij is nu op een andere manier heel belangrijk maar ik zie niet zoveel potentie qua techniek etc. om eerlijk te zijn. Maargoed, een Kuyt heeft het ook gered en die was ook niet zo bijzonder op techniek.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:15:18 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111293196
DeFeijenoorder twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 16:06:38 Voorbereidingen UEFA Cup Borrel in volle gang. Breaking news: onder andere Gyan en... Pi-Air aanwezig. Tot vanavond op Varkenoord! reageer retweet
Tof. Misschien wel even een kijkje nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111293217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kijk ook eens hoeveel spelers daartoe de kans krijgen en hoeveel er daadwerkelijk een basisplek bij Arsenal hebben afgedwongen in de loop der jaren. Ik vind gewoon niet dat Guidetti de kwaliteiten van een van Persie op zijn leeftijd had. Ja, hij is nu op een andere manier heel belangrijk maar ik zie niet zoveel potentie qua techniek etc. om eerlijk te zijn. Maargoed, een Kuyt heeft het ook gered en die was ook niet zo bijzonder op techniek.
Ik geef ook maar een voorbeeldje. Nog een jaar in Nederland zou voor hem denk ik het beste zijn, topscoorder worden en dan verder kijken. Of natuurlijk in Engeland/Duitsland bij een subtopper spelen, al betwijfel ik of hij dat al aan kan eerlijk gezegd.
pi_111293294
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een beetje hetzelfde verhaal als met Dirk, als ze écht willen moeten ze gewoon fors inleveren en anders menen ze er beide niet heel veel van.
Ik weet niet precies wanneer Dirkie voor het laatste gezegd heeft dat hij terug wil naar Feyenoord, maar volgens mij was dat al een hele tijd geleden met in gedachten een salaris gelijk aan wat hij destijds opstreek.

Royston zegt dit nu en geeft ook aan nu terug te willen en niet ooit in de toekomst. Hij is transfervrij, dus het enige probleem zou kunnen zijn dat hij teveel salaris eist. Hij weet hoe de huidige financiële situatie van de club is, dus ik neem aan dat hij zich er van bewust is dat hij flink zal moeten inleveren als hij weer in de Kuip wil spelen.
pi_111293314
Haha geniaal die afbeelding van Fer en Wijnaldum, nog steeds werkelijk onbegrijpelijk voor mij, maar goed.

Achabar, jaartje jonger dan Guidetti, zou hij klaargestoomd kunnen worden voor de spitspositie? In het begin deed ie het supergoed, laatst wat minder.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:18:41 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111293343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef NumberSeven het volgende:
Haha geniaal die afbeelding van Fer en Wijnaldum, nog steeds werkelijk onbegrijpelijk voor mij, maar goed.

Achabar, jaartje jonger dan Guidetti, zou hij klaargestoomd kunnen worden voor de spitspositie? In het begin deed ie het supergoed, laatst wat minder.
Hij is een beetje klein., kan hij zelf ook niets aandoen maar toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_111293349
Nog steeds in zeer goede stemming ook al is het seizoen afgelopen.

Feyenoord O+
Feyenoord Rotterdam
pi_111293378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wanneer Dirkie voor het laatste gezegd heeft dat hij terug wil naar Feyenoord, maar volgens mij was dat al een hele tijd geleden met in gedachten een salaris gelijk aan wat hij destijds opstreek.

Royston zegt dit nu en geeft ook aan nu terug te willen en niet ooit in de toekomst. Hij is transfervrij, dus het enige probleem zou kunnen zijn dat hij teveel salaris eist. Hij weet hoe de huidige financiële situatie van de club is, dus ik neem aan dat hij zich er van bewust is dat hij flink zal moeten inleveren als hij weer in de Kuip wil spelen.
Drenthe zou denk ik wel terug kunnen keren, daarmee wint ie denk ook weer de fans voor zich. Want om op een jonge leeftijd terug te keren doen niet veel anderen, de meesten gaan dan naar de zandbak of rusland.
pi_111293411
quote:

[..]

Royston terug in de Kuip, dat is voor mij hetzelfde als toen Ruudje terugkwam als trainer *O* *O*
Alleen hopen dat het beter eindigt...
BFF met GGMM
pi_111293426
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij is een beetje klein., kan hij zelf ook niets aandoen maar toch.
Dat gaat idd. lastig worden, of hij moet het compenseren met techniek en overzicht.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:21:39 #16
172848 chrisr
nom nom nom
pi_111293471
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:20 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Dat gaat idd. lastig worden, of hij moet het compenseren met techniek en overzicht.
en wat krachttraining ;)
pi_111293499
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Las dat v. Persie 62,5 miljoen kan opstrijken bij city, ben heel erg benieuwd of hij kiest voor geld of om een legende te worden bij Arsenal.
pi_111293507
Ik denk dat hij perfect als 10/2e spits kan spelen met een spits voorzich die de bal een beetje vast kan houden.
pi_111293524
quote:

[..]

Die discussie is toch ooit eens in VI geweest toen ze hem belden. Toen ging het toch ook over die financien e.d. en dat hij dacht dat daar wel een oplossing voor gevonden kon worden.
pi_111293531
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat hij perfect als 10/2e spits kan spelen met een spits voorzich die de bal een beetje vast kan houden.
Beetje de rol van Messi, maar is het dan niet te druk op het middenveld?
pi_111293553
Ik heb gisteren dat catacombenfilmpje voor het eerst gezien O+
Gewoon zoals het moet zijn: een groepje jochies dat lopen te dollen en te feesten ^O^
BFF met GGMM
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:23:51 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111293565
Dat hij (Royston) die Swagga store in Rotterdam heeft geopend zegt misschien ook wat., kan je beter runnen en je kop bij laten zien als je bij Feyenoord voetbalt dan in Rusland.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_111293574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Beetje de rol van Messi, maar is het dan niet te druk op het middenveld?
Want? Dan zou het zo moeten zijn:

Linksbuiten - Spits - Rechtsbuiten
Achahbar
Middenvelder - Middenvelder
pi_111293585
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Las dat v. Persie 62,5 miljoen kan opstrijken bij city, ben heel erg benieuwd of hij kiest voor geld of om een legende te worden bij Arsenal.
Niemand weigert 62,5 miljoen hoor. :)
pi_111293608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niemand weigert 62,5 miljoen hoor. :)
Wel als Arsenal 63 biedt.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: