Ban die users die de grens opzoeken dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Whut? Lees jij je eens in man. Dat soort pics zijn juist hetgeen dat FOK! de kop kan kosten. Voor hier geldt er een strenger beleid omdat het wel vaker uit de klauwen is gelopen. Als we dit wel toestaan, zoals ik gisteravond in de NB, dan gaat het binnen no time weer die grens over, of de grens wordt opgezocht.
Denk je dat we dit zomaar doen? Er is een heel overleg gaande achter de schermen.
wordt ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
wat wordt ik hier toch geil van
sst smitjew in andere topics graagquote:
Ja dat gaat niet werken dus. Wat wij nu dus nu doen is het voor iedereen duidelijk maken, zo is de twijfel over wel/niet ook meteen weg, en zo hoeven wij ook niet steeds aan te modderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ban die users die de grens opzoeken dan?
Dit is een zwarte dag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet werken dus. Wat wij nu dus nu doen is het voor iedereen duidelijk maken, zo is de twijfel over wel/niet ook meteen weg, en zo hoeven wij ook niet steeds aan te modderen.
Mwah, je weet wat adsense inhoud? Kijk naar de werking daarvan. Daarom zijn ze er streng op. Adverteerders willen niet hebben dat hun ads tussen de tetten of iets staan. En ik kan mij dat wel voorstellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef DeRakker. het volgende:
Wat vindt Danny er eigenlijk van?
Hij had toch de site opgericht? het is nu zover gekomen dat hij niet eens meer zelf kan bepalen maar dat google dit voor hem doet![]()
Straks krijg je bijv. dat bepaalde onderwerpen niet kunnen...
Hij laat censuur toe... als je naar de geschiedenis kijkt zie je dat wanneer het eenmaal begint het alleen maar erger wordt.
Ga lekker weg danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zijn er verder nog leuke fora waar we heen kunnen?
Je weet ook dat er sites bestaan zonder reclame of adsense?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mwah, je weet wat adsense inhoud? Kijk naar de werking daarvan. Daarom zijn ze er streng op. Adverteerders willen niet hebben dat hun ads tussen de tetten of iets staan. En ik kan mij dat wel voorstellen.
In B&H zijn er zat topics met vrouwelijk schoon hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zijn er verder nog leuke fora waar we heen kunnen?
Ja. Maar hoe gaan we het dan financieren hier?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je weet ook dat er sites bestaan zonder reclame of adsense?
wehkampquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe gaan we het dan financieren hier?
Daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
In B&H zijn er zat topics met vrouwelijk schoon hoor.
Net als de andere sites...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe gaan we het dan financieren hier?
Dus het is wel een vorm van reclame? en eerst zeggen dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Veels te weinig om de boel draaiende te houden.
Dat is blijkbaar niet zo makkelijk als we zouden willen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net als de andere sites...![]()
Vrijwillig, donaties enz.
Andere reclame zoeken.
Er bestaan vele private torrent sites met minder members zonder reclame puur op donaties.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar niet zo makkelijk als we zouden willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |