ik weet niet wanneer Tally iets kan ruiken of nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:00 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Nou vooruit, geef het antwoord dan ook maar
Nooit door een beeldschermpje heen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet niet wanneer Tally iets kan ruiken of niet
Van jou naar Enschede is niet door een beeldschermquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:05 schreef Tally het volgende:
Nooit door een beeldschermpje heen.
Normaal best goedEn wanneer zwanger dan nog beter
Die 200 km lukt me ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jou naar Enschede is niet door een beeldschermMaar ik ben gewassen, dan is het vast moeilijker
jammerquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Tally het volgende:
Die 200 km lukt me ook nietOok al was je niet gewassen
weet ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:13 schreef kingtoppie het volgende:
Als je je niet wilt wassen mag dat ook hoor
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:53 schreef BlackDragon6 het volgende:
Mag ik gezellig met jullie meechatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het begrip stress nooit echt eigenlijk... Maar blijkbaar ben ik het wel soms, tenminste, heb last van ''slaapverlamming'' en dat schijn je te krijgen als je erg gestresst bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef arachide. het volgende:
Waarom word ik ziek van stress? Ik heb mezelf weer over de kop gewerkt. Balen.
Tot nu toe ken ik het ook niet echt. Hoogstens dat ik wel eens wat meer werk heb dan ik prettig vind of dat ik even paar dagen zoiets heb van "hmmm.. shit!!"quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het begrip stress nooit echt eigenlijk... Maar blijkbaar ben ik het wel soms, tenminste, heb last van ''slaapverlamming'' en dat schijn je te krijgen als je erg gestresst bent.
Je bent gestresst of je hebt stress.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het begrip stress nooit echt eigenlijk... Maar blijkbaar ben ik het wel soms, tenminste, heb last van ''slaapverlamming'' en dat schijn je te krijgen als je erg gestresst bent.
2 grote projecten, herkansingen, 3 avonden achter elkaar werken, een themamiddag verzorgen en nog gewoon school.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe ken ik het ook niet echt. Hoogstens dat ik wel eens wat meer werk heb dan ik prettig vind of dat ik even paar dagen zoiets heb van "hmmm.. shit!!"
beetje relativeren is dan goed voor je
Dan staat het er goed toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent gestresst of je hebt stress.
Enschede? Wie komt er uit Enschede?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jou naar Enschede is niet door een beeldschermMaar ik ben gewassen, dan is het vast moeilijker
ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
]
Enschede? Wie komt er uit Enschede?
da's hier vlakbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |