abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2013 @ 10:37:14 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125857387
fout topic
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 29 april 2013 @ 22:26:10 #102
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_125883400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:05 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Gast, Kingsley krijgt geen rol "toebedeeld". In een interview zegt die juist dat hij de rol gelijk heeft geaccepteerd omdat die de script zo geweldig vond.

Gast, waar zeg ik dat ie die rol krijgt "toebedeeld"? ik zeg alleen dat zijn acteerkunsten worden misbruikt in deze rol. Da`s een verschil...
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:32:48 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_125910094
Gisteren gezien, gemengde gevoelens... Later meer, grootste nadeel: te weinig AC/DC.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_125910352
Ook gister gezien. Wat een verschrikkelijke rommel zeg. Halverwege zat ik al te hopen dat het niet te lang meer zou duren maar dat duurde het helaas dus wel.

1 en 2 vond ik nog 'leuk' (als in totaal oninteressant maar kijkt toch lekker weg) maar dit is niets anders dan geld melken.

Drama en ellende kortom. Slechtste film van dit jaar imo.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † dinsdag 30 april 2013 @ 21:15:27 #105
88815 The_Emotion
98.3
pi_125920443
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren gezien, gemengde gevoelens... Later meer, grootste nadeel: te weinig AC/DC.
Ik heb helemaal geen AC/DC gehoord. Dat maakte iron man zo tof.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 1 mei 2013 @ 01:07:31 #106
12888 Skull-splitter
pi_125931253
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen AC/DC gehoord. Dat maakte iron man zo tof.
Dat zeg ik. Iron Man = Tony Stark = een omhooggevallen hoogintelligente monteur. Hotrods. Rock. Cheeseburgers.
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:24:40 #107
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_125934756
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef ems. het volgende:
Ook gister gezien. Wat een verschrikkelijke rommel zeg. Halverwege zat ik al te hopen dat het niet te lang meer zou duren maar dat duurde het helaas dus wel.

1 en 2 vond ik nog 'leuk' (als in totaal oninteressant maar kijkt toch lekker weg) maar dit is niets anders dan geld melken.

Drama en ellende kortom. Slechtste film van dit jaar imo.
Dat je het de slechtste film vind van het jaar neem ik niet serieus door het feit dat je deel 2 leuker vond :P
It's you my love, you who are the stranger
pi_125937379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:24 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat je het de slechtste film vind van het jaar neem ik niet serieus door het feit dat je deel 2 leuker vond :P
Misschien heb je gelijk. Ik kan me helemaal niets meer herinneren van deel 2 en hoe het ging (want zoals ik al zei, iron man is een relatief oninteressante serie). Misschien is deel 2 inderdaad bijna even slecht als deel 3. Ik weet alleen dat ik me tijdens deel 3 dood aan het irriteren was in de bioscoop terwijl ik deel 2 netjes heb afgekeken van de download. :P
Conscience do cost.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:28:18 #109
12888 Skull-splitter
pi_125937798
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:23 schreef Inverted_World het volgende:
Net gezien. Twijfelachtig gevoel, overall vind ik hem wel aardig, maar soms echt te over de top. Dat vuurspuwen vond ik wat te ver gaan. De eind scene met pepper vond ik ook echt jammerlijk, het had van mij nog wel iets realistischer gemogen allemaal.

Persoonlijk vond ik Kingsley dan wel weer vet. Maar waarom er in de eind scene wordt gezegd " I am the manderin .." was mij een beetje een raadsel, de manier hoe het werd gezegd klonk als een wow-wat-een-twist, momentje, terwijl we dit natuurlijk vanaf de eerste 30 minuten al wisten.
Omdat ie een repulsor overleeft maar even later met een stang geslagen wordt door Pepper en dat niet zou overleven? :') Die zien we nog wel een keer terug...
pi_125939650
En, hoe is ie? Bios of downloaden? ;)
pi_125965678
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:40 schreef too_easy het volgende:
En, hoe is ie? Bios of downloaden? ;)
Absoluut bios;)

Niet luisteren naar de azijnpissers hier. Vette actie, veel humor en hij doet zeker niet onder voor deel 1 ;)

Heeft ook niet voor niks in veel landen openingsrecords gebroken en meer opgehaald dan the Avengers in dezelfde tijd ;) Heeft binnen een paar dagen al 240 miljoen dollar wereldwijd opgehaald!!!! (en hij draait nog niet eens in grootste markten zoals VS, China, Rusland en Duitsland!!!)
  Public Relations / Redactie Film donderdag 2 mei 2013 @ 00:59:45 #112
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125967575
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Absoluut bios;)

Niet luisteren naar de azijnpissers hier. Vette actie, veel humor en hij doet zeker niet onder voor deel 1 ;)

Heeft ook niet voor niks in veel landen openingsrecords gebroken en meer opgehaald dan the Avengers in dezelfde tijd ;) Heeft binnen een paar dagen al 240 miljoen dollar wereldwijd opgehaald!!!! (en hij draait nog niet eens in grootste markten zoals VS, China, Rusland en Duitsland!!!)
Dat zegt nog niks over kwaliteit, meer over hype. Ik verwacht dat de opening in de VS gigantisch wordt en misschien wel een recordje breekt, maar deze zal The Avengers niet voorbijstreven in opbrengsten.
pi_125969092
quote:

[..]

Absoluut bios;)

Thanks!
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:39:08 #114
12888 Skull-splitter
pi_125970625
quote:

[..]

Absoluut bios;)

Heel veel mensen gaan er heen, dan moet ie wel goed zijn !!!!!!!!!1!!!!!
pi_125982180
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heel veel mensen gaan er heen, dan moet ie wel goed zijn !!!!!!!!!1!!!!!
Niet perse natuurlijk.

Maar als die film, zoals sommige rare mensen in dit topic beweren, "de slechtste film van het jaar zou zijn" zou hij niet wereldwijd records breken en niet zo hoog scoren op Rotten Tomatoes, Metacritic en IMDB ;)
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:53:29 #116
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_125988159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:27 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Niet perse natuurlijk.

Maar als die film, zoals sommige rare mensen in dit topic beweren, "de slechtste film van het jaar zou zijn" zou hij niet wereldwijd records breken en niet zo hoog scoren op Rotten Tomatoes, Metacritic en IMDB ;)
Nee, er zijn slechtere films dit jaar gemaakt.
Daar is alles mee gezegd.
Helemaal super.
pi_125988342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:27 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Niet perse natuurlijk.

Oh, ongetwijfeld zijn er nog slechtere films. Ik had het uiteraard over films die ik zelf heb gezien. Reviewsites zijn totaal irrelevant, verder.
Conscience do cost.
pi_126008221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nee, er zijn slechtere films dit jaar gemaakt.
Daar is alles mee gezegd.
Ja weet je het slaat gewoon nergens op.. Ik heb een abbo bij Pathe... kijk heel veel films in mijn vrije tijd en ben niet snel impressed.

Maar ik vond Iron Man 3 niet voor niks leuker dan the Avengers;) En het overgrote deel van de mensen is het met me eens dat het een vette film is ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 00:59:48 #119
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_126008468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja weet je het slaat gewoon nergens op.. Ik heb een abbo bij Pathe... kijk heel veel films in mijn vrije tijd en ben niet snel impressed.

Maar ik vond Iron Man 3 niet voor niks leuker dan the Avengers;) En het overgrote deel van de mensen is het met me eens dat het een vette film is ;)
Wat was dan zo indrukwekkend bij deze film? Het verhaal is niet echt bijzonder ondanks een tranentrekkende plottwist. De special effects waren goed maar hedendaags ook niet speciaal meer.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_126008573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ach natuurlijk. Jij kijkt veel films en bent niet snel impressed. Vertel me meer over wat een goede film is :+
quote:
Tsja, meningen verschillen. Ik weet niets meer van het verhaal van Avengers maar ik had er meer plezier mee.
Conscience do cost.
pi_126018800
Staat de scène na de aftiteling ergens online?
pi_126025824
Vanavond heen. Zin in *O*
pi_126026419
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Staat de scène na de aftiteling ergens online?
Ja.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_126051434
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Wat was dan zo indrukwekkend bij deze film? Het verhaal is niet echt bijzonder ondanks een tranentrekkende plottwist. De special effects waren goed maar hedendaags ook niet speciaal meer.
Ik vond het juist een geweldige plottwist. Juist als er geen plottwist zou zijn geweest, zou the Mandarin een saaie cliché bad guy zijn.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:15:46 #125
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_126052896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:59 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ik vond het juist een geweldige plottwist. Juist als er geen plottwist zou zijn geweest, zou the Mandarin een saaie cliché bad guy zijn.
Alsof die extremis gast geen saaie cliché bad guy is....
The Mandarin is van arch enemy gereduceerd naar het debiele niveau.... Dat vind ik tranentrekkend als comic reader. Leuk een plottwist maar het hele script deugt niet imho. Hoop dat Marvel het beter gaat doen met komende films. Laat de films aub meer fan service zijn ipv family disney achtig.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')