Ik kan u de hand schudden, ik heb hem ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben geloof ik de enige mens op aarde die Avengers nog niet heeft gezien
Mijn gok is dat ze het op die manier wel aan elkaar gaan knopen, of in ieder geval een link leggen tussen Thanos en Mandarin. Wellicht heel summier, om de boel niet helemaal in elkaar over te laten lopen en de IM films wel als losstaand "iets" te kunnen bekijken.
Ik denk dat Thor 2 de link gaat zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben geloof ik de enige mens op aarde die Avengers nog niet heeft gezien
Mijn gok is dat ze het op die manier wel aan elkaar gaan knopen, of in ieder geval een link leggen tussen Thanos en Mandarin. Wellicht heel summier, om de boel niet helemaal in elkaar over te laten lopen en de IM films wel als losstaand "iets" te kunnen bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Idem hier, ik hoop aankomend weekend wat tijd vrij te kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan u de hand schudden, ik heb hem ook nog niet gezien.
Binnenkort maar even heen, helpen het record nog hoger te brengen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat Thor 2 de link gaat zijn.Oeh dat zou goed kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De acteur was recentelijk te zien in de films The Grey en Shame, en zal de komende tijd te zien zijn in Flight van Robert Zemeckis, de dure zombiefilm World War Z en de eveneens dure western The Lone Ranger.
De productie van Iron Man 3 zal later deze maand van start gaan in North Carolina en tegen het einde van de zomer in China eindigen. Dat alles onder leiding van Shane Black, die samen met Drew Pearce het scenario schreef. Hij neemt voor deze derde film in de Iron Man-trilogie het stokje over van Jon Favreau. Het plot is gebaseerd op de zesdelige serie Iron Man: Extremis, die ook als inspiratiebron diende voor de eerste film van de trilogie. Het plot van de serie concentreert zich op de verspreiding van een virus door middel van nanotechnologie.
James Badge Dale zal in Iron Man 3 te zien zijn naast Robert Downey Jr., die wederom Tony Stark / Iron Man speelt, Gwyneth Paltrow als Pepper Potts, Don Cheadle als Lt. Col. James Rhodes / War Machine, Rebecca Hall in een nog onbekende rol en Ben Kingsley, wiens rol ook nog niet bevestigd is. Volgens de laatste geruchten zou hij de rol van Mandarin, de grootste tegenstander van Iron Man op zich nemen.
Bron: Filmtotaal.nl
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in zit.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Vond je Avengers slecht dan vindt je waarschijnlijk alle Marvel films slechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:58 schreef Kyubey het volgende:
De Mandarijn? Wat
Ik hoop maar dat dit niet zo'n vreselijke film wordt als Iron Man 2 en Avengers.
FAAAAAAAAAAAACCKKKKKYYOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU!!!!quote:
Dat is : o met een kleine o dus, geen grote O.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef opreis het volgende:
o shit ik bedoelde niet het gapende emoticon, deed gewoon : O, met de intentie om een blijverraste emoticon tevoorschijn te toveren, ben ook fan van pearce door memento(<---Knipoog)
Niet echt een virus, maar dat andere klopt wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:47 schreef ROFLOL het volgende:
Extremis is toch een virus waarbij Tony zijn outfit als het ware in zijn lichaam zit ofzo?
Nee hoor, Iron Man 1 was goed te doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:49 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Vond je Avengers slecht dan vindt je waarschijnlijk alle Marvel films slecht
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom Stark een enorm konijn met enorme tieten in zijn brak heeft staan ~1.18quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom Stark een enorm konijn met enorme tieten in zijn brak heeft staan ~1.18
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Een theorie over een andere connectie;Goed opgemerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorgaand op Avengers 2?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nieuw gerucht is dat Wasp (of eigenlijk Janet van Dyne) een klein rolletje in de film zal hebben.
Wasp en Ant-man in een film straks.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal wel, Whedon wil meer vrouwen in die franchise.
De Ant-man film is al aangekondigd.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wasp en Ant-man in een film straks.
Oh dan ga ik hem niet kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Breuls het volgende:
Die afbeeldingen doen het niet.
Film is overigens erg okay. Een goede opvolger van The Avengers.
1 ging wel, 2 was dramatisch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:42 schreef Breuls het volgende:
Wat vond je van de vorige Iron Man-films dan?
Tsja. De bulk van de bezoekers was het daar toch echt niet mee eensquote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh dan ga ik hem niet kijkenwat een kutfilm was the Avengers.
Ik heb me eerlijk gezegd ook meer vermaakt met The Avengers dan Dark Knight Rises.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef Grouch het volgende:
[..]
Tsja. De bulk van de bezoekers was het daar toch echt niet mee eens
Ik vond 'm juist briljant en afgezien van die bij de Avengers één van de betere scene's na een aftiteling. Voegt inderdaad niet zo heel veel toe aan het verhaal zelf, behalve danquote:Op donderdag 25 april 2013 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wat vonden we hier van de scene ná de aftiteling?
Ik vond deze erg weinig toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I see what you did there ... sneaky!quote:Pluspunten:
- Blue (da be dee)
- Ben Kingsley
- Snarky Stark (are you going to leave me too? Yes)
- Shoot-uit op Stark Mansion
Minpunten:
- The Mandarin
- Stark onderzoekt het plot terwijl de kijker dit al lang doorheeft
- The Mandarin (ja, dit was echt een deceptie)There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 25 april 2013 08:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist briljant en afgezien van die bij de Avengers één van de betere scene's na een aftiteling. Voegt inderdaad niet zo heel veel toe aan het verhaal zelf, behalve danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk. Moest lachen en het sloot een vraag die nog openstond uit de film af..quote:Op donderdag 25 april 2013 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wat vonden we hier van de scene ná de aftiteling?
Ik vond deze erg weinig toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik de aanval op zijn adres geweldig, een hele goede scène die er niet alleen maar is voor het spektakel. De actie aan het einde was tof, maar het had ook wel wat minder gemogen. Extremis was wellicht wat over de top, zeker met Pepper. The Mandarin vond ik erg leuk en deze interpretatie krijgt twee thumbs up, maar ik kan me heel goed voorstellen (en dat heb ik in de review ook aangestipt) dat als je een Marvel-fan bent die al sinds 2008 zit te wachten op dit personage, je je behoorlijk bedrogen voelt.
De keuze om hem te isoleren was in ieder geval sterk, en ik vond het een goede stap terug van de overmatige machinegevechten uit voornamelijk deel 2 maar toch ook wel de finale van deel 1. Deze meet zich goed met Iron Man en The Avengers qua verhaal en gewicht tussen drama, comedy en actie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op donderdag 25 april 2013 08:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zoiets had ik ook in gedachten, maar zoals het nu is vind ik ook erg geinig bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Avengers 2 wel. En aangezien Marvel een continuity verse op het witte doek wil opbouwen gaan we vast nog crossovers zien met de toekomstige Thors, Hulks etc.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een Iron Man 4 film staat toch niet op de planning?
Dat veel mensen de film bezoeken wilt niet zeggen dat ze `t ook allemaal een goede film vindenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef Grouch het volgende:
[..]
Tsja. De bulk van de bezoekers was het daar toch echt niet mee eens
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat de bulk van de mensen die de film bezochten het een goede film vond - zoals ook terug te zien is in de cijfers op rottentomatoes (93%) en imdb (8,3).quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat veel mensen de film bezoeken wilt niet zeggen dat ze `t ook allemaal een goede film vinden
Rottentomatoes is geen afspiegeling van de mening van de bezoekers maar van criticiquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat de bulk van de mensen die de film bezochten het een goede film vond - zoals ook terug te zien is in de cijfers op rottentomatoes (93%) en imdb (8,3).
Dat hij ook veel foutjes bevatte (bluetooth ftw) spreek ik echter niet tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het graag een 8 willen geven, maar door wat pijnpunten hou ik het op een 7
[ Bericht 10% gewijzigd door The_Emotion op 27-04-2013 04:50:08 ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Gast, Kingsley krijgt geen rol "toebedeeld". In een interview zegt die juist dat hij de rol gelijk heeft geaccepteerd omdat die de script zo geweldig vond.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waar de film echter het hardst de plank mis slaat is met The Mandarin. Dat een acteerlegende als Ben Kingsley zo wordt misbruikt voor deze rol is een schande.
In potentie is zijn personage één van de meest evil badguys die we tot nu toe in alle Marvel films gezien hebben. Maar het script verpest dat keihard. In plaats daarvan krijgen we een badguy die bij lange na niet zo sterk is als had gekund en Kingsley hier een bedenkelijke rol krijgt toebedeeld.
7,0/10
En wat zegt dat..?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op het eind stond er ook alleen maar 'Tony Stark will return'. Dus niet Iron Man...
Ja, omdat ie in 1999 nog geen IM wasquote:Op zaterdag 27 april 2013 04:35 schreef Remqo het volgende:
Iron Man hoor je van verre aanvliegen met AC//DC op de achtergrond, ook in The Avengers.
In dit deel een groot gemis.
Ik vond het juist een geweldige plottwist. Veel beter dan zo een cliche terrorist!quote:Op zondag 28 april 2013 01:05 schreef -Techno- het volgende:
Ik vond het maar een blamage... ik snap dat de continuïteit met de comics niet altijd gevolgd kan worden maar dit was echt heel slecht. Het karakter The Mandarin is volkomen verkracht in de film en absoluut marvel onwaardig imho. Nee dit script werkte totaal niet bij mij, erg jammer....
The Mandarin is ook geen cliche terrorist en ja ben een comic lezer. Kan me wel voorstellen dat mensen zonder kennis van het personage het een leuke twist vinden maar bij mij werkt het gewoon niet. Het is net zoiets als Sauron (LOTR) bv bloemetjeskransen gaat maken ofzo...quote:Op zondag 28 april 2013 03:26 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik vond het juist een geweldige plottwist. Veel beter dan zo een cliche terrorist!
Maar jij bent zeker een comic lezer?
Die waren bezig met andere films.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:34 schreef Stefan het volgende:
Wat me echt stoorde was dat Tony Stark wordt aangevallen bij hem thuis door een terrorist die over de hele wereld mensen vermoord en Pepper ontvoert en dat niemand van Shield of de Avengers hem helpt., lekkere vrienden.
Thor zit in een andere dimensie, maar waar waren Widow, Fury, Hawkeye en Cap? Of Banner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Gast, waar zeg ik dat ie die rol krijgt "toebedeeld"? ik zeg alleen dat zijn acteerkunsten worden misbruikt in deze rol. Da`s een verschil...quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:05 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Gast, Kingsley krijgt geen rol "toebedeeld". In een interview zegt die juist dat hij de rol gelijk heeft geaccepteerd omdat die de script zo geweldig vond.
Ik heb helemaal geen AC/DC gehoord. Dat maakte iron man zo tof.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren gezien, gemengde gevoelens... Later meer, grootste nadeel: te weinig AC/DC.
Dat zeg ik. Iron Man = Tony Stark = een omhooggevallen hoogintelligente monteur. Hotrods. Rock. Cheeseburgers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen AC/DC gehoord. Dat maakte iron man zo tof.
Dat je het de slechtste film vind van het jaar neem ik niet serieus door het feit dat je deel 2 leuker vondquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef ems. het volgende:
Ook gister gezien. Wat een verschrikkelijke rommel zeg. Halverwege zat ik al te hopen dat het niet te lang meer zou duren maar dat duurde het helaas dus wel.
1 en 2 vond ik nog 'leuk' (als in totaal oninteressant maar kijkt toch lekker weg) maar dit is niets anders dan geld melken.
Drama en ellende kortom. Slechtste film van dit jaar imo.
Misschien heb je gelijk. Ik kan me helemaal niets meer herinneren van deel 2 en hoe het ging (want zoals ik al zei, iron man is een relatief oninteressante serie). Misschien is deel 2 inderdaad bijna even slecht als deel 3. Ik weet alleen dat ik me tijdens deel 3 dood aan het irriteren was in de bioscoop terwijl ik deel 2 netjes heb afgekeken van de download.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat je het de slechtste film vind van het jaar neem ik niet serieus door het feit dat je deel 2 leuker vond
Omdat ie een repulsor overleeft maar even later met een stang geslagen wordt door Pepper en dat niet zou overleven?quote:Op zondag 28 april 2013 22:23 schreef Inverted_World het volgende:
Net gezien. Twijfelachtig gevoel, overall vind ik hem wel aardig, maar soms echt te over de top. Dat vuurspuwen vond ik wat te ver gaan. De eind scene met pepper vond ik ook echt jammerlijk, het had van mij nog wel iets realistischer gemogen allemaal.
Persoonlijk vond ik Kingsley dan wel weer vet. Maar waarom er in de eind scene wordt gezegd " I am the manderin .." was mij een beetje een raadsel, de manier hoe het werd gezegd klonk als een wow-wat-een-twist, momentje, terwijl we dit natuurlijk vanaf de eerste 30 minuten al wisten.
Absoluut bios;)quote:
Dat zegt nog niks over kwaliteit, meer over hype. Ik verwacht dat de opening in de VS gigantisch wordt en misschien wel een recordje breekt, maar deze zal The Avengers niet voorbijstreven in opbrengsten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Absoluut bios;)
Niet luisteren naar de azijnpissers hier. Vette actie, veel humor en hij doet zeker niet onder voor deel 1
Heeft ook niet voor niks in veel landen openingsrecords gebroken en meer opgehaald dan the Avengers in dezelfde tijdHeeft binnen een paar dagen al 240 miljoen dollar wereldwijd opgehaald!!!! (en hij draait nog niet eens in grootste markten zoals VS, China, Rusland en Duitsland!!!)
Thanks!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Absoluut bios;)
Niet luisteren naar de azijnpissers hier. Vette actie, veel humor en hij doet zeker niet onder voor deel 1
Heeft ook niet voor niks in veel landen openingsrecords gebroken en meer opgehaald dan the Avengers in dezelfde tijdHeeft binnen een paar dagen al 240 miljoen dollar wereldwijd opgehaald!!!! (en hij draait nog niet eens in grootste markten zoals VS, China, Rusland en Duitsland!!!)
Heel veel mensen gaan er heen, dan moet ie wel goed zijn !!!!!!!!!1!!!!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Absoluut bios;)
Niet perse natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heel veel mensen gaan er heen, dan moet ie wel goed zijn !!!!!!!!!1!!!!!
Nee, er zijn slechtere films dit jaar gemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:27 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Niet perse natuurlijk.
Maar als die film, zoals sommige rare mensen in dit topic beweren, "de slechtste film van het jaar zou zijn" zou hij niet wereldwijd records breken en niet zo hoog scoren op Rotten Tomatoes, Metacritic en IMDB
Oh, ongetwijfeld zijn er nog slechtere films. Ik had het uiteraard over films die ik zelf heb gezien. Reviewsites zijn totaal irrelevant, verder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:27 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Niet perse natuurlijk.
Maar als die film, zoals sommige rare mensen in dit topic beweren, "de slechtste film van het jaar zou zijn" zou hij niet wereldwijd records breken en niet zo hoog scoren op Rotten Tomatoes, Metacritic en IMDB
Ja weet je het slaat gewoon nergens op.. Ik heb een abbo bij Pathe... kijk heel veel films in mijn vrije tijd en ben niet snel impressed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, er zijn slechtere films dit jaar gemaakt.
Daar is alles mee gezegd.
Wat was dan zo indrukwekkend bij deze film? Het verhaal is niet echt bijzonder ondanks een tranentrekkende plottwist. De special effects waren goed maar hedendaags ook niet speciaal meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja weet je het slaat gewoon nergens op.. Ik heb een abbo bij Pathe... kijk heel veel films in mijn vrije tijd en ben niet snel impressed.
Maar ik vond Iron Man 3 niet voor niks leuker dan the Avengers;) En het overgrote deel van de mensen is het met me eens dat het een vette film is
Ach natuurlijk. Jij kijkt veel films en bent niet snel impressed. Vertel me meer over wat een goede film isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja weet je het slaat gewoon nergens op.. Ik heb een abbo bij Pathe... kijk heel veel films in mijn vrije tijd en ben niet snel impressed.
Tsja, meningen verschillen. Ik weet niets meer van het verhaal van Avengers maar ik had er meer plezier mee.quote:Maar ik vond Iron Man 3 niet voor niks leuker dan the Avengers;) En het overgrote deel van de mensen is het met me eens dat het een vette film is
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Staat de scène na de aftiteling ergens online?
Ik vond het juist een geweldige plottwist. Juist als er geen plottwist zou zijn geweest, zou the Mandarin een saaie cliché bad guy zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat was dan zo indrukwekkend bij deze film? Het verhaal is niet echt bijzonder ondanks een tranentrekkende plottwist. De special effects waren goed maar hedendaags ook niet speciaal meer.
Alsof die extremis gast geen saaie cliché bad guy is....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:59 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik vond het juist een geweldige plottwist. Juist als er geen plottwist zou zijn geweest, zou the Mandarin een saaie cliché bad guy zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof die extremis gast geen saaie cliché bad guy is....
The Mandarin is van arch enemy gereduceerd naar het debiele niveau.... Dat vind ik tranentrekkend als comic reader. Leuk een plottwist maar het hele script deugt niet imho. Hoop dat Marvel het beter gaat doen met komende films. Laat de films aub meer fan service zijn ipv family disney achtig.
Gebrek aan AC/DC was kut ja..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik miste vooral de toffe gitarenmuziek.
Nee, iemand met magische ringen zijn geloofwaardig te maken... Bovendien zie ik die Killian nog wel terugkomen als de mandarin zoals in de comic...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof die extremis gast geen saaie cliché bad guy is....
The Mandarin is van arch enemy gereduceerd naar het debiele niveau.... Dat vind ik tranentrekkend als comic reader. Leuk een plottwist maar het hele script deugt niet imho. Hoop dat Marvel het beter gaat doen met komende films. Laat de films aub meer fan service zijn ipv family disney achtig.
Ja hoor, mits goed neergezet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, iemand met magische ringen zijn geloofwaardig te maken... Bovendien zie ik die Killian nog wel terugkomen als de mandarin zoals in de comic...
Die ringen zijn gewoon cilinders uit een stukje alien techniek. Na het incident in NY valt dat prima te verklaren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, iemand met magische ringen zijn geloofwaardig te maken... Bovendien zie ik die Killian nog wel terugkomen als de mandarin zoals in de comic...
Iron Man 3 beter als The Avengers?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Maar ik vond Iron Man 3 niet voor niks leuker dan the Avengers;) En het overgrote deel van de mensen is het met me eens dat het een vette film is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Iron Man 3 beter als The Avengers?
Jij hebt inderdaad verstand van filmsen de massa vind alles met een beetje explosies er in al geweldig.
Ja want de Avengers was een geweldige filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
DC doet het beter met Nolan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef ems. het volgende:
Het zijn allemaal b-films. Doch was Avengers in tegenstelling tot iron man 3 nog enigszins vermakelijk en heb ik het kunnen afkijken zonder de minuten af te tellen tot het afgelopen was. Of althans dat VIND ik.
Maargoed, vrijwel elke marvel film is hetzelfde. Wat dat betreft hoop ik nog altijd dat ze een keer van het standaard hollywood riedeltje afstappen en eens proberen een wat hardere, duistere versie te maken van een superheld. Het is allemaal zo gestroomlijnd, en dat is niet positief.
Ja, ik zou zeggen dat hij (zeker met de 2e batman) wel iets heel moois ervan heeft gemaakt. Toch blijft het voor mijn gevoel altijd een beetje 'tam'.quote:
Dat was inderdaad wat overbodig. Bij een film als Avatar zag je duidelijk de meerwaarde ervan, maar nu moet elke nieuwe blockbuster 3D hebben. Jammer.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Iron Man 3 beter als The Avengers?
Jij hebt inderdaad verstand van filmsen de massa vind alles met een beetje explosies er in al geweldig.
Ahhh daar is er weer eens 1 die zichzelf niet bij de massa vind horen MMMANNNNNNNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot op elitaire zak hooi. Je gaat zelf ook naar de Marvel films kijken dus jebent niks beter dan de "massa".lekker faxen heel de dag echt genot
Begrijp niet goed waarom ik een kuddedier ben, omdat ik naar de bioscoop toe ga om Marvel films te kijken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ahhh daar is er weer eens 1 die zichzelf niet bij de massa vind horen MMMANNNNNNN
Rot op elitaire zak hooi. Je gaat zelf ook naar de Marvel films kijken dus jebent niks beter dan de "massa".
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja want de Avengers was een geweldige film
Je begrijpt me verkeerd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, omdat ie in 1999 nog geen IM was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten maar weinig echt goede grappen en cocky momenten van Tony bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanval op het huis van Stark was wel heel gaaf gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is 3D toch verschrikkelijk KUT!
Het irriteert mij alleen maar. Het beeld wordt heel vaak blurry bij veel beweging, De bril zorgt er voor dat je beeld donkerder wordt en het eerste deel van de film zit ik alleen maar daar op te letten. Daarnaast heeft het in deze film nauwelijks meerwaarde.
Verder best een vermakelijke film, maar naar mijn mening de minste van de 3.
6.5/10Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Jon Favreau heeft er zelf voor gekozen om deel 3 niet te regisseren om nieuwe projecten aan te nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:38 schreef Komakie het volgende:
Overigens is het voor mij totaal onbegrijpelijk dat ze voor het 3de deel een andere regisseur nemen. Het kan haast niet zo zijn dat de regisseur van 1 en 2 niet meer kan, want hij zit zelf in de film (Buddy). Hierdoor krijg je een andere vibe waardoor de film niet meer zo goed past bij de voorgaande films.
En ja, hij zit nog in de film als acteur, maar zijn redelijk kleine rol neemt aanzienlijk minder tijd in beslag dan het regisseren van de hele film.![]()
Dat laatste ongetwijfeld, maar dan nog vind ik het onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Jon Favreau heeft er zelf voor gekozen om deel 3 niet te regisseren om nieuwe projecten aan te nemen.
En ja, hij zit nog in de film als acteur, maar zijn redelijk kleine rol neemt aanzienlijk minder tijd in beslag dan het regisseren van de hele film.
Vergelijkbaar met als Nolan het 3de deel van Batman niet had geregisseerd.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Die vergelijking gaat wat mij betreft niet op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat laatste ongetwijfeld, maar dan nog vind ik het onbegrijpelijk.
Vergelijkbaar met als Nolan het 3de deel van Batman niet had geregisseerd.
Dark Knight is gaandeweg door Nolan ontwikkeld als trilogie met een redelijk afgerond geheel.
Nolan heeft dit uiteindelijk af kunnen dwingen door het succes van de eerste film, zonder al teveel concessies te hoeven doen. Het is echt "zijn" reeks geworden.
De Iron Man reeks is qua verhaal geen duidelijke trilogie.
Deze reeks heeft geen "einddatum", het wordt min of meer per deel bekeken.
Daarnaast blijft de creatieve vrijheid ook beperkt aangezien het verhaal ook nog rekening dient te houden met gebeurtenissen uit Avengers. Regisseurs van Marvel-films hebben dus veel meer beperkingen.
Typisch is namelijk ook dat de regisseurs van Thor en Captain America beiden deel 2 niet doen.![]()
Azijnpissers hier... zeker ook van die mensen die ook commentaar hadden op The Dark Knight Rises -_-![]()
TDKRquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef kossikvassik het volgende:
Azijnpissers hier... zeker ook van die mensen die ook commentaar hadden op The Dark Knight Rises -_-![]()
![]()
Leuke film, mooie actie, geweldige humor. Die plottwist vond ik gaaf gedaan. 3D was wel aardig gelukt maar ik ben nog steeds niet overtuigd van het nut, maar goed dat is mijn 2 cent.![]()
Ik heb weinig negatiefs te vertellen over TDKR. Sterker nog, ik vond dat een fantastische film.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef kossikvassik het volgende:
Azijnpissers hier... zeker ook van die mensen die ook commentaar hadden op The Dark Knight Rises -_-
The Avengers vind ik ook heerlijk, ondanks dat het een totaal andere film is. Alleen IM3 vind ik gewoon minder. Mag dat ook een keer?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
The Dark Knight Rises had dan ook een aantal plotgaten waar je niet omheen kunt en waarbij enig commentaar volkomen terecht is, ondanks dat het nog steeds een toffe film is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef kossikvassik het volgende:
Azijnpissers hier... zeker ook van die mensen die ook commentaar hadden op The Dark Knight Rises -_-
Voor alle duidelijkheid: Iron Man 3 vond ik top en verfrissend voor de reeks, al denk ik dat er meer in had gezeten.
Het verhaal van de Mandarin stoort mij niet, vind het juist een originele en onverwachte insteek.
Maar ik kan me voorstellen dat dit een enorme domper kan zijn voor sommigen.![]()
Op zich vond ik het niet een hele grote domper dat Kingsley uiteindelijk niet de Mandarin was, maar wel dat de bekentenis van Killian veel te laat kwam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
The Dark Knight Rises had dan ook een aantal plotgaten waar je niet omheen kunt en waarbij enig commentaar volkomen terecht is, ondanks dat het nog steeds een toffe film is.
Voor alle duidelijkheid: Iron Man 3 vond ik top en verfrissend voor de reeks, al denk ik dat er meer in had gezeten.
Het verhaal van de Mandarin stoort mij niet, vind het juist een originele en onverwachte insteek.
Maar ik kan me voorstellen dat dit een enorme domper kan zijn voor sommigen.
Daarnaast vind ik het enigzins jammer dat door Extremis er toch een iets meer futuristisch tintje aan het verhaal komt te zitten. Wat bij de vorige films niet zo was. Al hoewel dat ook wel te verantwoorden is na de gebeurtenissen in The Avengers. En de film zelf was erg rommelig. Voor de rest heb ik mij best vermaakt.
TDKR vond ik als film geweldig in elkaar steken. Het verhaal vertoont best wel wat gaten die wat beter hadden kunnen opgelost, maar verder vond ik het een heerlijke film om naar te kijken.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Marvel Cliffhanger: Robert Downey Jr.'s $50 Million Sequel Showdown
A Spago dinner sets the stage for Downey's epic contract talks that could lead to more "Avengers" and "Iron Man 4" -- or a new Tony Stark.
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/marvel-cliffhanger-robert-downey-jrs-518837![]()
+1quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich vond ik het niet een hele grote domper dat Kingsley uiteindelijk niet de Mandarin was, maar wel dat de bekentenis van Killian veel te laat kwam.
Daarnaast vind ik het enigzins jammer dat door Extremis er toch een iets meer futuristisch tintje aan het verhaal komt te zitten. Wat bij de vorige films niet zo was. Al hoewel dat ook wel te verantwoorden is na de gebeurtenissen in The Avengers. En de film zelf was erg rommelig. Voor de rest heb ik mij best vermaakt.
TDKR vond ik als film geweldig in elkaar steken. Het verhaal vertoont best wel wat gaten die wat beter hadden kunnen opgelost, maar verder vond ik het een heerlijke film om naar te kijken.![]()
Wat een tegenvaller.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Echt slecht was ie niet maar het kon gewoon beter.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Derde delen uit reeksen zijn nu eenmaal gedoemd om bij de mindere van hun reeks te horen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
In tegenstelling tot populaire overtuiging vond ik Alien 3, Die Hard 3 en Toy Story 3 tot de uitzonderingen behoren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Extremis?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich vond ik het niet een hele grote domper dat Kingsley uiteindelijk niet de Mandarin was, maar wel dat de bekentenis van Killian veel te laat kwam.
TDKR vond ik als film geweldig in elkaar steken. Het verhaal vertoont best wel wat gaten die wat beter hadden kunnen opgelost, maar verder vond ik het een heerlijke film om naar te kijken."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |