Ik kan u de hand schudden, ik heb hem ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben geloof ik de enige mens op aarde die Avengers nog niet heeft gezien
Mijn gok is dat ze het op die manier wel aan elkaar gaan knopen, of in ieder geval een link leggen tussen Thanos en Mandarin. Wellicht heel summier, om de boel niet helemaal in elkaar over te laten lopen en de IM films wel als losstaand "iets" te kunnen bekijken.
Ik denk dat Thor 2 de link gaat zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben geloof ik de enige mens op aarde die Avengers nog niet heeft gezien
Mijn gok is dat ze het op die manier wel aan elkaar gaan knopen, of in ieder geval een link leggen tussen Thanos en Mandarin. Wellicht heel summier, om de boel niet helemaal in elkaar over te laten lopen en de IM films wel als losstaand "iets" te kunnen bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Idem hier, ik hoop aankomend weekend wat tijd vrij te kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan u de hand schudden, ik heb hem ook nog niet gezien.
Binnenkort maar even heen, helpen het record nog hoger te brengen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat Thor 2 de link gaat zijn.Oeh dat zou goed kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De acteur was recentelijk te zien in de films The Grey en Shame, en zal de komende tijd te zien zijn in Flight van Robert Zemeckis, de dure zombiefilm World War Z en de eveneens dure western The Lone Ranger.
De productie van Iron Man 3 zal later deze maand van start gaan in North Carolina en tegen het einde van de zomer in China eindigen. Dat alles onder leiding van Shane Black, die samen met Drew Pearce het scenario schreef. Hij neemt voor deze derde film in de Iron Man-trilogie het stokje over van Jon Favreau. Het plot is gebaseerd op de zesdelige serie Iron Man: Extremis, die ook als inspiratiebron diende voor de eerste film van de trilogie. Het plot van de serie concentreert zich op de verspreiding van een virus door middel van nanotechnologie.
James Badge Dale zal in Iron Man 3 te zien zijn naast Robert Downey Jr., die wederom Tony Stark / Iron Man speelt, Gwyneth Paltrow als Pepper Potts, Don Cheadle als Lt. Col. James Rhodes / War Machine, Rebecca Hall in een nog onbekende rol en Ben Kingsley, wiens rol ook nog niet bevestigd is. Volgens de laatste geruchten zou hij de rol van Mandarin, de grootste tegenstander van Iron Man op zich nemen.
Bron: Filmtotaal.nl
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in zit.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |