Niet rijmen met dit:quote:en dat hij hier zelfs post ontvangt.
Als je ergens post ontvangt dan sta je ingeschreven op dat adres en dus woon je er.quote:Maar de twee ontkennen dat ze samen wonen en we kunnen dit ook moeilijk bewijzen (ook omdat dit officieel niet zo is).
Hup, NSB-eren die gozer. Keihard aangeven die smeerlap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef vosss het volgende:
Ik kan dit:
[..]
Niet rijmen met dit:
[..]
Als je ergens post ontvangt dan sta je ingeschreven op dat adres en dus woon je er.
Althans dat lijkt mij zo.
en dat dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hup, NSB-eren die gozer. Keihard aangeven die smeerlap.
Het niet gezien wat voor post het was, maar het zijn in ieder geval geen officiële brieven van bijv. de belastingdienst of rekeningafschriften die op je officiële adres afgeleverd worden, maar het laat wel wat zien dat aan hem geadresseerde post hier aan komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef vosss het volgende:
Ik kan dit:
[..]
Niet rijmen met dit:
[..]
Als je ergens post ontvangt dan sta je ingeschreven op dat adres en dus woon je er.
Althans dat lijkt mij zo.
Toon eens wat ballen dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Het niet gezien wat voor post het was, maar het zijn in ieder geval geen officiële brieven van bijv. de belastingdienst of rekeningafschriften die op je officiële adres afgeleverd worden, maar het laat wel wat zien dat aan hem geadresseerde post hier aan komt.
Dankje, hier kan ik wel wat mee, gooi het gelijk op de mailquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef Joe-Momma het volgende:
Huis regels wat betreft overnachtingen opstellen.
Zoiets van max 3 dagen in de week blijven slapen.
Wordt het vaker moet dat in overleg.
Sowieso zou ik de dame in kwestie voor 1,5 persoon aanslaan voor de lasten zoals water en Electra en vrienden van vrienden worden niet in het studentengrap geaccepteerd zonder dat de hoofdbewoner er zelf is.
Die regels gelden dan voor het hele huis en daar heeft iedereen zich aan te houden.
Doet men dat niet volgen er sancties.
En die kun je nemen omdat inprincipe het niet is toegestaan samen te Wonen in jullie huis.
Tis maar een rode draad zou het aanpassen na je eigen ideeën.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Dankje, hier kan ik wel wat mee, gooi het gelijk op de mail
Ja ik en de overige huisgenoten (de twee in kwestie wilde overigens zelf niet meer in discussie) houden hier vanavond beraad over, ik zal dit ook gewoon als imput gebruikenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Tis maar een rode draad zou het aanpassen na je eigen ideeën.
Succes ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |