Met een pinpas, brein.quote:
En een beetje koopjes jagen of ritselen. Als je een beetje met verkopers ouwehoert krijgt je vaak wel korting oid. Laatst zelfs voor elkaar gekregen om bij een paar Van Bommeltjes van 180E nog een gratis paar Boss schoenen van 190 te krijgen.quote:
En gewoon wat extra geld voor reserveren en niet elke week kleding kopen. Laatste tijd koop ik vooral Boss orange, echt relaxed spul.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
En een beetje koopjes jagen of ritselen. Als je een beetje met verkopers ouwehoert krijgt je vaak wel korting oid. Laatst zelfs voor elkaar gekregen om bij een paar Van Bommeltjes van 180E nog een gratis paar Boss schoenen van 190 te krijgen.
Dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPICE UP YOUR LIFE EVERY BOY EVERY GIRL SAY AAAAAAAAHHHHHHHHHH
UEHEUHHEUHUE FUTURE UUHEUHEUHEHUE ROUND ROUND UHEUHE SEE YA HOLD TIGHT
Of zo.
Alsjeblieft.
Jij wou mij al niet meeten dus zeur nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
DAN MAG JE NIET OP MIJN KINDERFEEESTJE KOMEN GODVERDOMME
en ik had nog wel tyfuslekkere cake om te versieren en een nat softijsje voor iedereen
Ik wil jou wel meeten ik had je tieten gezien dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Jij wou mij al niet meeten dus zeur niet
wat is deze nouw wederom?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Jij wou mij al niet meeten dus zeur niet
Het is juist baas als je je eigen bakkes als ava hebt.quote:
Daar doel ik allang niet op joh! Heb je ooit eens gezegd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze nouw wederom?
Jij ging zo van HEEE SKV
en ik toen van jaaaaaa?
en jij ging daarna van ik ga naar de peddies wat ga jij doen!??! omggomgomgomg
en ik weer met ja weetikniethoor
en vervolgens jij met ja ik ben niet geweest jij wil niet meeten en je zeurt omgwtfbbq
en ik van jaaajoh loslappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |