abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:15:01 #1
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111281945
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111282319
Donderagochtend ga ik naar de dokter. Heb een (denk ik althans) abces in mijn oksel :') Twee weken terug (misschien langer) begonnen als een klein, rood, geïrriteerd pukkelachtig dingetje. Dus uiteraard heb ik 'm genegeerd. Ook toen 'ie groter werd.

Maar sinds gisteren laat hij (zij?) zich niet meer negeren :') Ding is echt groot (als ik het moet vergelijken met iets dan zit er een middelgrote aardbei in mijn oksel :+) en ik kan mijn arm niet meer recht langs mn lijf houden zonder dat 't pijn doet. Dus. Goed bezig weer :')

En nu ben ik bang dat de dokter 'm gaat opensnijden :X Wat me vrij reëel lijkt eerlijk gezegd. Maar ik vind het geen prettig idee ofzo.

Naja. Volgende keer toch maar eerder gaan ofzo :P :s)
pi_111282387
Mja, dan hadden ze er niets aan gedaan :) Misschien wanneer je een ouderwetse HA hebt, had hij je trekzalf meegegeven maar meer ook niet...

Oh! En niet zelf uitdrukken!
Voor als dat niet al vrij duidelijk was
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:27:17 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111282388
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sterkte. Laatst 2 weken last van gehad. ;( :')
Optimist :P.

Iew Coco, goed dat je langsgaat :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111282446
:D moet je even op youtube zoeken ter voorbereiding. :Y zijn mooie filmpjes van. :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:30:55 #6
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111282540
I googled it... brrrrr
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111282836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Mja, dan hadden ze er niets aan gedaan :) Misschien wanneer je een ouderwetse HA hebt, had hij je trekzalf meegegeven maar meer ook niet...

Oh! En niet zelf uitdrukken!Voor als dat niet al vrij duidelijk was
Ik heb een heeeeeel voorzichtige poging gedaan, maar grosste mezelf teveel uit dus toen durfde ik niet meer :')
pi_111282912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef slacker_nl het volgende:
I googled it... brrrrr
Ai. Dat wil je niet googlen nee :P

Vrijdag bruiloft en dat wil ik mijn nieuwe übermooie jurkje aan. Moet ik mijn linkerarm maar niet in de lucht steken :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:
:D moet je even op youtube zoeken ter voorbereiding. :Y zijn mooie filmpjes van. :')
Nou, eigenlijk ben ik normaal best gefascineerd van vieze dingen :+ Alleen, één van de weinige dingen waar ik 'last' van heb (sinds ik zwanger ben) is dat ik heel snel kokhals tegenwoordig :') Dus ik durf niet te kijken :+
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 11:41:17 #9
70532 loveli
N
pi_111282958
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 11:42:13 #10
70532 loveli
N
pi_111283002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb een heeeeeel voorzichtige poging gedaan, maar grosste mezelf teveel uit dus toen durfde ik niet meer :')
Oi, dan is het wel heel erg bad ;)
crap in = crap out
pi_111283015
Cococakes, zo kun je de infectie je bloedstroom indrukken, moet erg slecht zijn heb ik gehoord :{

Regelmatig even deppen met koud/nat doekje, trekt de roodheid weg en krimpt 'ie iets ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Ooit last gehad van een Sinus Pilonidalis, assistente die nog vrij nieuw was bleef niet lang in de kamer toen dat ding besloot te knappen toen ik op de onderzoekstafel ging liggen :')
Die stank :X
Mocht wel dezelfde dag nog op de operatietafel :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:44:05 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111283089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef V1z0R het volgende:
Cococakes, zo kun je de infectie je bloedstroom indrukken, moet erg slecht zijn heb ik gehoord :{

Regelmatig even deppen met koud/nat doekje, trekt de roodheid weg en krimpt 'ie iets ;)

[..]

Ooit last gehad van een Sinus Pilonidalis, assistente die nog vrij nieuw was bleef niet lang in de kamer toen dat ding besloot te knappen toen ik op de onderzoekstafel ging liggen :')
Ik moest lachen en tegelijk keek ik vertwijfeld naar mijn boterham met kaas :')

G'luck @ zeh dokteur, Cocoface! Begone, aardbei!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111283139
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bahaha, nice :D

Ik heb alleen een behoorlijk groot abces in mijn keel gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:47:48 #14
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111283243
Zo, deze reeks gaat vanaf nu Boulimia nervosa reeks heten, de kotsneigingen worden steeds heftiger.
pi_111283390
Ha, topic titel :D ^O^
pi_111283424
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Donderagochtend ga ik naar de dokter. Heb een (denk ik althans) abces in mijn oksel :') Twee weken terug (misschien langer) begonnen als een klein, rood, geïrriteerd pukkelachtig dingetje. Dus uiteraard heb ik 'm genegeerd. Ook toen 'ie groter werd.

Maar sinds gisteren laat hij (zij?) zich niet meer negeren :') Ding is echt groot (als ik het moet vergelijken met iets dan zit er een middelgrote aardbei in mijn oksel :+) en ik kan mijn arm niet meer recht langs mn lijf houden zonder dat 't pijn doet. Dus. Goed bezig weer :')

En nu ben ik bang dat de dokter 'm gaat opensnijden :X Wat me vrij reëel lijkt eerlijk gezegd. Maar ik vind het geen prettig idee ofzo.

Naja. Volgende keer toch maar eerder gaan ofzo :P :s)
Auw gatverdamme zeg, dat klinkt wel alsof het een doktersbezoek waard is inderdaad.. :{
pi_111283673
Ik kijk geen spoilers, ik zoek geen plaatjes! *mantra
pi_111283699
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik moest lachen en tegelijk keek ik vertwijfeld naar mijn boterham met kaas :')

G'luck @ zeh dokteur, Cocoface! Begone, aardbei!
Succes met het opeten van je boterham! :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bahaha, nice :D

Ik heb alleen een behoorlijk groot abces in mijn keel gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o In je keel?! Wut!? Lekker ook natuurlijk die ranzige geur en smaak zo in je mond :')

SPOILER
Oh, en plak er gewoon even een pleister overheen, irriteert het veel minder!
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 11:58:53 #19
70532 loveli
N
pi_111283710
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:58 schreef anna82 het volgende:
Filmpjes?
crap in = crap out
pi_111283711
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:58 schreef anna82 het volgende:
Dat dus :X
pi_111283814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Filmpjes?
Ja, tekst en plaatjes zijn gewoon niet beeldend genoeg :P
pi_111284124
What has been seen cannot be unseen. Onder dit motto klik ik nergens meer op in dit topic..
pi_111284378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
What has been seen cannot be unseen. Onder dit motto klik ik nergens meer op in dit topic..
Kwestie van gewenning. Na verloop van tijd is niets meer shockerend. :D
pi_111284383
Zo mijn boterham komt mooi niet op de terugweg.

Ik ben wel van het soort dat heel veel zelf "doodmaakt" met alcohol enz.
Dat wil niet zeggen dat het een aanrader is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111284821
Gatver :')

Edit: mijn broodje hummus is meteen wat minder aantrekkelijk *ril*
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:42:41 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111285167
Selectief lezen ftw *).
Niet meer actief op Fok!
pi_111285321
Net lijstje trouwens Nallie! Al helemaal gesettelt?

Vandaag:

O - overnight oats met griekse yoghurt, een pruim, honing
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - banaan
S - 30 min poweryoga
D - 1 kip fajita(dus 1 wrap) met veel kip, paprika, tomaat en mais, avocado
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:50:22 #28
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_111285468
Planning

O: 2 boterhammen worst
L: kop tomatensoep
T: salade zoete aardappel, gegrilde aubergine + paprika
T: stuk meloen
D: pasta bolognese
T: yoghurt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:54:58 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111285632
Lijstje
o. wit hard duits broodje met varkensfilet
t. appel
l. wit hard duits broodje met rookvlees + salade van sla, kwart avocado, 3 gehaktballetjes in hete saus, sperziebonen en kaasblokjes + yoghurt met citroensmaak
t. harzerkaasje en als ik er echt heel veel zin in heb m&M's of een cracker met kaasspread
d. nog geen idee, want ben weer op reis
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 12:55:59 #30
70532 loveli
N
pi_111285670
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
harzerkaasje
Die dingen zijn geniaal.
crap in = crap out
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:57:10 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111285706
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Die dingen zijn geniaal.
Ja. Geen vet, geen koolhydraten, niet te veel eiwit en ze vullen geweldig. Ik heb alleen geen idee waar ze wel uit bestaan :')
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 12:59:19 #32
70532 loveli
N
pi_111285780
Laat er eentje aan de lucht drogen, als er niks overblijft, is het water.
crap in = crap out
pi_111285869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Geen vet, geen koolhydraten, niet te veel eiwit en ze vullen geweldig. Ik heb alleen geen idee waar ze wel uit bestaan :')
Van deze website het recept:

quote:
• 1 Kilogramm Magerquark
• 30 Gramm Salz
• wer es mag 1 TL Kümmel
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111286234
Wat een lekker gespreksonderwerp weer hier. :D

Ik drop even een lijstje.
O: 1 snee brood met kipgrillworst/mayo, 1 met kip-pestosalade
T: snee brood met kaas, bekertje Optimel
L: 2 sneeën brood met leverworst
T: 1 snee brood met kaas, banaan
S: 40 minuten fietsen
D: wraps met heel veel groente, wat gehakt en avocado of sour cream
T: kiwi, vruchtensap
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:15:52 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111286237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Van deze website het recept:

[..]

Je vergeet de doeken met azijn :P

Heb nog even verder gelezen op de website en het schijnt bizar moeilijk te zijn om zelf harzer kase te maken.
pi_111286535
Lijstjes update:
O: 2 crackers aardbeien, glas kefir
L: 300 ml kippensoep met 2 sneden brood, 350 gr salade (sla, komkommer, courgette, broccoli, mozzarella, olijven, dressing)
T: peer, mandarijn (yoghurt is op), Vifit
B: Ikea
D: Dubbele bth kaas en nog iets groens, misschien broccolisoep
T: banancencake!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:25:53 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111286556
Overigens begint mijn strengere trainingsregime dat ik nu een week of 3 aanhoud zijn resultaten af te werpen: mijn buik is weer strakker, mijn benen gespierder en ik zie mijn schouderbotjes weer in plaats van een vetlaagje *O*

En zoveel doe ik niet eens: 2 - 3 x per week jillian, 2 - 3 x per week kwartiertje hardlopen, 1x per week sport (= vergelijkbaar met ongeveer een uur lang jillian op een iets lager niveau) en soms een rondje om. En minder ijs eten natuurlijk.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:26:20 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111286572
Even iets heel anders: ik moet spellchecken, maar krijg elke keer de melding dat het document al gecheckt is, ook al is dat niet zo. Weet iemand toevallig hoe ik dit weer goed krijg? :P. Heb al afgesloten, geswitcht tussen talen, pc opnieuw opgestart en ik zie ook niks geks bij de opties.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 13:27:33 #39
70532 loveli
N
pi_111286613
Stuk selecteren en dan die selectie checken?
/noob
crap in = crap out
pi_111286623
Bij de opties er van staat volgens mij een knop met Opnieuw controleren o.i.d...

[ Bericht 65% gewijzigd door V1z0R op 08-05-2012 13:33:47 ]
pi_111286878
Gisteren

O: gebakken rijst/groenten/ei
T: stroopwafel
L: 1x geroosterd volkoren met pindakaas/sambal/komkommer
T: verse ananas met wat volle kwark
T: glas mandarijnsap
T: wodka, katjanggerookte makreel
D: vegetarische lasagne
T: verse ananas
T: 1 blokje witte kitkat

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met mayo en tomaat en 1 beschuitje met boter en xtra pure hagelslag
L: 3 wasa roggecrackers, 1 met een gekookt ei, 1 met mayo, sambal, komkommer en zoete paprika en 1 met pindakaas, sambal, komkommer
T: witte druiven
T: wodka, katjang
D: Die hartige kaneeltaart van Minilot, maar dan met groenten ipv kip. Even het recept terugzoeken.

De logé eet geen vlees, alleen vis, dus ik heb ook nauwelijks vlees gegeten de afgelopen weken en ik mis het niet moet ik zeggen. De groentenlasagne van gisteren bv, vond ik lekkerder en lichter dan de variant met gehakt. Dus ik ga nog wat meer minderen met vlees in de toekomst. (Behalve als ik moet lowcarben, maar ik hoop nog steeds dat dat dit jaar niet nodig is. :P )
pi_111287183
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens begint mijn strengere trainingsregime dat ik nu een week of 3 aanhoud zijn resultaten af te werpen: mijn buik is weer strakker, mijn benen gespierder en ik zie mijn schouderbotjes weer in plaats van een vetlaagje *O*

En zoveel doe ik niet eens: 2 - 3 x per week jillian, 2 - 3 x per week kwartiertje hardlopen, 1x per week sport (= vergelijkbaar met ongeveer een uur lang jillian op een iets lager niveau) en soms een rondje om. En minder ijs eten natuurlijk.
Fijn dat je zo snel weer resultaat merkt. :)
Dat geeft toch weer hoop voor mensen zoals ik die er nog mee moeten beginnen. :P

Voor de Jillianners: hoe groot is het deel van de oefeningen dat je niet kunt doen in een gehorig huis?
Heeft het zin om eraan te beginnen en die over te slaan/te vervangen door iets anders, of kun je dan beter losse oefeningen met gewichtjes zoeken en zelf een programmaatje in elkaar draaien?
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:43:43 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111287221
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:
Bij de opties er van staat volgens mij een knop met Opnieuw controleren o.i.d...

Ja, al geprobeerd, helpt niet :P. Maar heb nu een bestand waarbij alles weer normaal is, dus miss wat het bestand in kwestie corrupt ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_111287271
Gatver, ik word naar van al die uitknijp en pus verhalen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111287308
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, al geprobeerd, helpt niet :P. Maar heb nu een bestand waarbij alles weer normaal is, dus miss wat het bestand in kwestie corrupt ofzo.
Alles kopiëren naar nieuw bestand? Of wat loveli zei...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:50:12 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111287474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef conleche het volgende:
Gisteren

O: gebakken rijst/groenten/ei
L: 1x geroosterd volkoren met pindakaas/sambal/komkommer
T: verse ananas met wat volle kwark
T: glas mandarijnsap
T: wodka, katjanggerookte makreel
D: vegetarische lasagne
T: verse ananas
T: 1 blokje witte kitkat

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met mayo en tomaat en 1 beschuitje met boter en xtra pure hagelslag
L: 3 wasa roggecrackers, 1 met een gekookt ei, 1 met mayo, sambal, komkommer en zoete paprika en 1 met pindakaas, sambal, komkommer
T: witte druiven
T: wodka, katjang
D: Die hartige kaneeltaart van Minilot, maar dan met groenten ipv kip. Even het recept terugzoeken.

De logé eet geen vlees, alleen vis, dus ik heb ook nauwelijks vlees gegeten de afgelopen weken en ik mis het niet moet ik zeggen. De groentenlasagne van gisteren bv, vond ik lekkerder en lichter dan de variant met gehakt. Dus ik ga nog wat meer minderen met vlees in de toekomst. (Behalve als ik moet lowcarben, maar ik hoop nog steeds dat dat dit jaar niet nodig is. :P )
Vleesloos ^O^.

Hebben jullie trouwens die poster van Wakker Dier gezien? Over de plofkip? Aangrijpend!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:53:03 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111287566
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Alles kopiëren naar nieuw bestand? Of wat loveli zei...
Ook al gedaan :P. Het mag gewoon niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_111287624
En ik heb mij. Goede daad weer gedaan, puber geholpen uit zijn over de kop geslagen auto te klimmen. Kijken of ik mijn pumps kan reanimeren :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111287629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vleesloos ^O^.

Hebben jullie trouwens die poster van Wakker Dier gezien? Over de plofkip? Aangrijpend!
Nee, foto/linkje?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:54:52 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111287633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:54 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb mij. Goede daad weer gedaan, puber geholpen uit zijn over de kop geslagen auto te klimmen. Kijken of ik mijn pumps kan reanimeren :')
:o. What happened?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')