Dus, omdat iemand WoW speelt omdat hij het leuk vindt is een moeilijk spel gelijk af te raden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Snap je het niet ofzo? Dit is een Diablo 3 topic en niet een WOW topic. als je echt wil dat ik WOW afzeik stuur me dan even een PMetje dan zal ik graag in discussie met je gaan.
Ik zei niet dat je geen Diablo 3 mag spelen, zeg alleen dat Diablo 3 een heel ander spel is dan WOW en voor een 'zelfproclamed' WOWer vast te moeilijk/ te hard voor je. Vandaar dat je beter maar bij WOW kan blijven.
hij is natuurlijk bang dat die met kinderen speelt die mijn zijn loot ervandoor gaan en niet het principe van een tank en aggro begrijpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus, omdat iemand WoW speelt omdat hij het leuk vindt is een moeilijk spel gelijk af te raden?Get of your throne, want dat is natuurlijk complete bullshit.
En ik vraag niet om redenen waarmee je WoW afzeikt. Ik vraag om redenen waarom iemand die ook WoW speelt geen Diablo zou kunnen spelen.
Alle games die je aanmaakt zijn in principe online, je kan zelf instellen wie er mogen joinen. In principe doe je dan met meerdere mensen een random dungoen, mobs scalen alleen wel mee dus het word niet per definitie makelijker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch ben ik ook wel benieuwd hoe je het spel doorloopt.
De gameplay zelf is me wel duidelijk, maar hoe loopt de singleplayer, is het gewoon allemaal levels doorlopen totdat je bij de eindbaas komt en dan is het uitgespeeld? Of blijf je daarna gewoon doorlevelen met je char op random dungeons met random bazen?
Hoe werkt uberhaubt de multiplayer (loop je samen met meerdere mensen door een random generated dungeon?)
Ik heb hem al gepre-orderedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je schijnt niet op de hoogte te zijn van de kosten. Ik ben bang dat je hem nu niet mag kopen.
Je zal hem nooit binnen krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb hem al gepre-orderedMaar wordt het net als WoW een maandelijkse fee?
ja 12 euro per maand d8 ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
is volgens mij op deze pagina al een keer gevraagdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
Die krijgen hem gratis bij een jaar wow. Vandaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Al die WoW mongolen hier met hun vragen.
En spel wel pre-orderen maar geen idee hebben wat het is. Sterf.
Daar is niets op tegen hé! , mensen die diablo 3 krijgen via een annual passquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die krijgen hem gratis bij een jaar wow. Vandaar.
Blizzard heeft je ge-hersenspoelt. ;pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Daar is niets op tegen hé! , mensen die diablo 3 krijgen via een annual pass
Speel zelf al een tijd geen wow meer ....maar heb toen toch een annual pass genomen omdat ik toch Diablo 3 zou kopen dus was opzich wel een aardige deal... , en heb nu uiteindelijk ook nog eens de CE gekocht ook omdat ik hem zo tof vond
Ja...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Blizzard heeft je ge-hersenspoelt. ;p
Dat had ik ook altijd.. alleen sinds WotLK, Cataclysm en Pandaland is dat een beetje minder geworden. ;p Hoewel ik SC2 ook heb.. heb ik em bijna niet gespeeld. ^^quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:37 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja...![]()
Achja , Blizzard is één van de weinige developers waar ik blind een game van zou aanschaffen.
Snap wat je bedoel , ben zelf ook wel een beetje klaar met wow.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:39 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd.. alleen sinds WotLK, Cataclysm en Pandaland is dat een beetje minder geworden. ;p Hoewel ik SC2 ook heb.. heb ik em bijna niet gespeeld. ^^
Volgende game moet maar weer een Warcraft RTS worden.
Ik was meer van WC3.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Snap wat je bedoel , ben zelf ook wel een beetje klaar met wow.
SC2 speel ik nog steeds regelmatig online met een paar vrienden , effe een TD ofzo.
En idd warcraft !! , go !
Maar imo kwa gameplay wel meer zoals WC2 met al die water units etc , en niet als WC3.
Vroeger speelde we de MP van WC2 helemaal kapot op lanparty's wat bij WC3 niet het geval was , daar waren het altijd HD's of TD's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |