Goed gedaan jongetje. Erg bijzonderquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:40 schreef shifto het volgende:
Ik probeer altijd maar een recentelijk onderwerp uit het vorige draadje te pakken![]()
En dan niet gaan voor de Bossche Bollen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:40 schreef shifto het volgende:
Ik probeer altijd maar een recentelijk onderwerp uit het vorige draadje te pakken![]()
Sics... Wil je aub niet jeweetwellen als wij aan de lunch zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef shifto het volgende:
Ik had vroeger zo vaak ruzie met mn ouders over vriendinnetjes die bij mij waren
Mijn moeder kwam binnen toen mijn gereedschap in iemand anders haar mond zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sics... Wil je aub niet jeweetwellen als wij aan de lunch zitten.
De keuken zat schuin tegen mijn slaapkamer en ik had een houten vliering, met een wiebelent bed!
Je ouders niet leren dat ze niet in je slaapkamer mogen komenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
Mijn moeder kwam binnen toen mijn gereedschap in iemand anders haar mond zat.
Mijn vader kwam binnen toen ik vastgebonden aan bed zat
Mijn ouders dat 1000000x vertellen en toch gewoon doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je ouders niet leren dat ze niet in je slaapkamer mogen komen
och die had ik genoeg. Heb al vanaf m'n 15e m'n moeder verboden m'n kamer te betreden en ze heeft zich daar altijd netjes aan gehoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
Daarom mis ik het niet om thuis te wonen, geen privacy enzo daar.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk een slot op gekregen toen ik 17 was ofzo. En dat kwam om hele andere redenen weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
och die had ik genoeg. Heb al vanaf m'n 15e m'n moeder verboden m'n kamer te betreden en ze heeft zich daar altijd netjes aan gehouden
1x Hara!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat was daarvan de reden dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:48 schreef shifto het volgende:
Ik heb er uiteindelijk een slot op gekregen toen ik 17 was ofzo. En dat kwam om hele andere redenen weer
Ik mis thuiswonen sowieso niet, ondanks dat ik eigenlijk echt alles mocht thuis. Je eigen huisje met al je eigen meuk, en je eigen regels, en allesallesalles gewoon eigen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom mis ik het niet om thuis te wonen, geen privacy enzo daar.
Doet er niet toe. Punt is dat er toen eindelijk een slot zat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |