quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht laatst "kut man, ik word alweer 29, dan zit ik echt dicht bij de 30![]()
"
En toen dacht ik "o wacht... ik ben nu 27, ik word heul geen 29 dit jaar"
Ben nog niet eens 28 en kan m'n eigen leeftijd al niet meer onthouden![]()
![]()
Ik dacht laatst "kut man, ik word alweer 29, dan zit ik echt dicht bij de 30![]()
"
![]()
Brain errorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
"
![]()
quote:Essence, een van de bekendste budgetmerken in Nederland, komt vanaf komende maand met parfums!
Hehe, dat herken ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb weer een 'ik haat mijn haar' dag na de kapper terwijl er helemaal niet veel veranderd is
"
![]()
die na tien minuten heel erg gaan stinkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gok van die gore goedkope action parfums in een ander flesje
Mehehe jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die na tien minuten heel erg gaan stinken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die Kreta parfums! Chanel voor 10 ekkies! Net echt!
Beetje faal welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
ben daar ook ooit ingetuind... volgens mij heb ik ze niet eens mee naar huis genomen toen
Binnen blijvenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh het is zeker te warm voor mijn winterjas en eigenlijk te koud voor mijn capeWat doe ik dan? Me dood zweten of kou lijden?
![]()
Cape?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh het is zeker te warm voor mijn winterjas en eigenlijk te koud voor mijn capeWat doe ik dan? Me dood zweten of kou lijden?
![]()
Vest aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Maar ik heb al een colbertje, dan word ik een michelin poppetjequote:
Wat moet ik me precies bij die cape voorstellen eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik niet want ik doe toch geen jas aan in de zomer, ik doe wel cape met een shawl
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies bij die cape voorstellen eigenlijk?
Zo'n ding van de kapper.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies bij die cape voorstellen eigenlijk?
Ja ik las het net ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer goeden matige diepgaand artikel van Masja.
Samenvatting van artikel over handcrème:
Wat is handcrème?
Crème voor je handen
Hoe gebruik je handcrème?
Je smeert het op je handen
Hoe vaak gebruik je handcrème?
Maakt niet uit
Mag je ook bodylotion gebruiken?
Kan, maar handcrème is beter![]()
Ah thnx! Chic! Kan me voorstellen dat dat nu wel wat te koud is ja..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan grijs en ander model
Ja maar superspees met haar grijze keep is het toch net nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beetje mij en mijn cape belachelijk maken, nu komt superspees jullie niet meer redden als jullie in nood zijn
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beetje mij en mijn cape belachelijk maken, nu komt superspees jullie niet meer redden als jullie in nood zijn
Als een echte FOKerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over jezelf praten in de derde persoon
Ik heb wel een mooien zwarte voor je gevondenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil een superheldencape. Een mooie rooie.
Ik wil een rooie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooien zwarte voor je gevonden
[ afbeelding ]
Whehehe wel lekker warmquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:38 schreef Mss het volgende:
Spees heeft gewoon een snuggie achterstevoren aan.
Er is geen kindje (meer) in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef Sokkepok het volgende:
Ola!
Ik vroeg me net af, Klau was toch zwanger? Weet iemand of ze al een kindje uitgepoept heeft?
Als ze het weg heeft laten halen, heeft ze misschien toch ergens een spoortje intelligentiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is geen kindje (meer) in ieder geval
quote:@Klau:
Rot kat ze sprong me zo in gezicht. Dikke winkel haak in me lip en een snee in me lip
quote:@Klau:
Snee in me wang bedoel.ik *
quote:@Klau
@Starnightxx lip wel. Ma wang niet bloeden dat deed joh. Jurre heeft haar gestraft en direct nagels gekortwiekt
En het gruwelijke resultaat:quote:@Klau
@Starnightxx nou ja gaat wel werr over hoop geen litteken. Hb eers moeten wassen en janken tegelijk
OMG DAT MOET ZE LATEN HECHTEN!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En het gruwelijke resultaat:
http://instagr.am/p/KVgLh-IpKh/
Klau zal zijn/haar eerste kind krijgen op de leeftijd '36.'
Eh, ze is nu iets van 22 toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En kind is er blijkbaar nog wel...
[..]
Goeden samenvatting!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer goeden matige diepgaand artikel van Masja.
Samenvatting van artikel over handcrème:
Wat is handcrème?
Crème voor je handen
Hoe gebruik je handcrème?
Je smeert het op je handen
Hoe vaak gebruik je handcrème?
Maakt niet uit
Mag je ook bodylotion gebruiken?
Kan, maar handcrème is beter![]()
NOES! WAT EEN GAT!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En het gruwelijke resultaat:
http://instagr.am/p/KVgLh-IpKh/
lolwut?quote:@Klau
@Delta wat trouwens helpt hij moet niet als het brand gaan vrijfen en ook uitkijken met stoten. Blauwe plekken kunnen dodelijk zijn
Wasda?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je hemofilie hebt kan dat heel veel schade doen ja
Nah, same here.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maargoed, niks gevonden met betrekking tot een baby...
Dan bloed je dood jonguh.quote:
wat kan ongesteldheid toch pijn doen. zit de hele dag al op wc van de pijn en overgeven :S
Ditquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef Diconnected het volgende:
Huuu ik open dit topique en ik zie Klau
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef Diconnected het volgende:
Huuu ik open dit topique en ik zie Klau
Ik blij dat ik nog in de trein zat.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben mijn eten en drinken en alles vergeten. Ik doe een priemke
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuj, ik heb een tondeuse binnengekregen, nu kan ik kappertje gaan spelen op mijn poetel![]()
Dat zijn geile schoens!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ik had ook weer een pakje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strikjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why on earth zet ze die online?quote:
Das haske goedkoop!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iron fist via topvintage.nl, 19,95 uit de sale
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoop dat de mijne ook binnen komen vandaagHad ze bij mijn schoonouders laten afleveren aangezien we normaal vandaag op vakantie vertrokken
15 ekkies ! Cif deed niet eens de moeite om er iets van te zeggen want hij vond ze ook belachelijk goedkoop![]()
quote:
awquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan baal ik nog dat MM die paar nét voor me heeft weg gekaapt![]()
Ik zit er echt al een half jaar op te azen
fml
Waren vorige maand van 90 naar 50 afgeprijsd... Toen twijfelde ik al; maar ik dacht: nahhh nog even wachten want ze gaan toch uit de collectie.... Ja dus.. maar net toen ik 2 dagen op zandvoort zatquote:
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt een heel lijstje gister gemaakt met wat ik moet doen vandaag en tot dusver maar 1 ding gedaan
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed geconditioneerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoop dat de mijne ook binnen komen vandaagHad ze bij mijn schoonouders laten afleveren aangezien we normaal vandaag op vakantie vertrokken
15 ekkies ! Cif deed niet eens de moeite om er iets van te zeggen want hij vond ze ook belachelijk goedkoop![]()
Oh mooi!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dat gaas-gedeelte vind ik echt mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kun je trainenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het toch wel leuk vinden om op die dingen te kunnen lopen![]()
[..]
Goed geconditioneerd!
Tofquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh mooi!!!!!!!!!!![]()
![]()
Jij ging toch nog schoensels opruimen?
Ik zag deze in de Flair bij de tandarts
[ afbeelding ]
Ohhhhquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, alleen je grote teenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:47 schreef AmyGrace het volgende:
Moeten m'n teennagels wel altijd netjes gelakt zijn.
Naja, zie de sig van Puckzzzquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tweede ook. Ik heb niet zulke grote tenen.
alsof netjes lakken bij jou een probleem isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:47 schreef AmyGrace het volgende:
Moeten m'n teennagels wel altijd netjes gelakt zijn.
Nou nee. Maar ik ben wat lui als het om teennagels lakken gaat. Laat het veel te lang zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alsof netjes lakken bij jou een probleem is
Wat kosten ze?quote:
Ik ben in staat om schoenen te kopen waar ik dus nooit op ga lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Al die reacties
Ze zijn er nog in 36, 39 en 40, vallen normaal
http://topvintage.nl/nl/v(...)up-heel-bow-red-lace
35 euro, echt leer. Ik heb nog geen peeptoes, dus daarom vind ik het wel leuk om een keer te proberen. Geen kalknagels gelukkig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat kosten ze?
Ik vind zelf persoonlijk zo'n modelletje leuker met dichte neus (ik draag ook niet graag peeptoes tenzij zeer goedkoopwant ik heb van die kalknagels
) maar als jouw voeten net zo mooi zijn als je handen moet het kunnen
Je kan ze in de kast zetten en er naar kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben in staat om schoenen te kopen waar ik dus nooit op ga lopen.
Die no-buy is niet goed meer voor m'n gezondheid![]()
MUST BUY SOMETHING![]()
Nog een weekje
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou nee. Maar ik ben wat lui als het om teennagels lakken gaat. Laat het veel te lang zitten.
Een no-buy? Kind toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben in staat om schoenen te kopen waar ik dus nooit op ga lopen.
Die no-buy is niet goed meer voor m'n gezondheid![]()
MUST BUY SOMETHING![]()
Nog een weekje
Doen. Je kan ze overal onder dragen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
35 euro, echt leer. Ik heb nog geen peeptoes, dus daarom vind ik het wel leuk om een keer te proberen. Geen kalknagels gelukkig.
Ik kan mijn teennagels nu dus niet lakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookik zit er aan te denken om morgen ff naar de pedicure te gaan en daarna er een mooi lakje op te gooien
echt leer is wel fijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
35 euro, echt leer. Ik heb nog geen peeptoes, dus daarom vind ik het wel leuk om een keer te proberen. Geen kalknagels gelukkig.
bleiblei laten doen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan mijn teennagels nu dus niet lakken![]()
!!!
Als ik ze uiteindelijk nooit draag is het jouw schuld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doen. Je kan ze overal onder dragen.
Ik kan mijn teennagels nooit lakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan mijn teennagels nu dus niet lakken![]()
!!!
LALALALALLAALALALALA IK HOOR NIKS LALALALALALAquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ze in de kast zetten en er naar kijken::D :LD
Ja, Scapino zit om de hoek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
echt leer is wel fijnbij veel goedkopere schoenen merk je altijd snel dat mensen stinkvoeten krijgen
![]()
Kun je ze in de winkel passen of alleen online?
In een pump heb je dat niet zo snel, met laarsjes ofzo welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
echt leer is wel fijnbij veel goedkopere schoenen merk je altijd snel dat mensen stinkvoeten krijgen
![]()
Kun je ze in de winkel passen of alleen online?
Als sinds 5 maart, lijken wassen!quote:
Ohh, naar de pedicure.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookik zit er aan te denken om morgen ff naar de pedicure te gaan en daarna er een mooi lakje op te gooien
niet kunnen zwetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een pump heb je dat niet zo snel, met laarsjes ofzo wel
Pumps durf ik wel nepspul te kopen, draag ik toch niet dagelijks
Dealquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Als ik ze uiteindelijk nooit draag is het jouw schuld.
Wel met de strik naar de ichtzijde, da's de mooiste kantquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
LALALALALLAALALALALA IK HOOR NIKS LALALALALALA
(vind het best een goeden idee namelijk)
En met een peeptoe waait het nog lekker door ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een pump heb je dat niet zo snel, met laarsjes ofzo wel
Pumps durf ik wel nepspul te kopen, draag ik toch niet dagelijks
EVIL!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ohh, naar de pedicure.Gooi er nog even een goede glitterlak op, kan ze lekker boenen.
1 keer raden waar ik zometeen heen ga...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Passen en dan beslissenhet is wel een kleur die je bij heel veel dingen kan combineren!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik zometeen heen ga...
watskeburt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu. Ik kan nog steeds niks, godsamme wat voel ik me klote.
Ik ben denk ik door mijn rug gegaan van de week. Bewegen doet ontzettend veel pijn, hoewel het na verloop van tijd soepeler wordt en ik wel weer kan lopen. Maar ik kom gewoon niet op dat punt. Ik strompel van de badkamer naar mijn bureau en bed en ik kan niet lang genoeg staan om daadwerkelijk iets te doen. Ik zou graag naar buiten willen, maar ik kan niet eens lang genoeg staan om te douchen. Ook ben ik weer bang dat ik net zoals vorig jaar op de grond val en daar niet meer zelf vanaf komquote:
ach meis toch, wat naar!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben denk ik door mijn rug gegaan van de week. Bewegen doet ontzettend veel pijn, hoewel het na verloop van tijd soepeler wordt en ik wel weer kan lopen. Maar ik kom gewoon niet op dat punt. Ik strompel van de badkamer naar mijn bureau en bed en ik kan niet lang genoeg staan om daadwerkelijk iets te doen. Ik zou graag naar buiten willen, maar ik kan niet eens lang genoeg staan om te douchen. Ook ben ik weer bang dat ik net zoals vorig jaar op de grond val en daar niet meer zelf vanaf kom.
Heb de dokter nog niet gebeld omdat hij normaal altijd zegt dat ik veel moet bewegen en pijnstillers moet nemen. Ik zal hem na het spreekuur eens even bellen of hij nog iets weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach meis toch, wat naar!
kun je niet iets krijgen tegen de pijn? eventueel een spierverslappertje?
Wel doen hoor, straks heb je ook spit ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb de dokter nog niet gebeld omdat hij normaal altijd zegt dat ik veel moet bewegen en pijnstillers moet nemen. Ik zal hem na het spreekuur eens even bellen of hij nog iets weet.
Punt is, dat ik in deze toestand niet eens langs kan gaan. Ik hoop dan maar dat als hij me iets voorschrijft dat door iemand anders opgehaald kan worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel doen hoor, straks heb je ook spit ofzo
Wel bellen zo !! Hoop dat je de pijn toch iets kan verlichten..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb de dokter nog niet gebeld omdat hij normaal altijd zegt dat ik veel moet bewegen en pijnstillers moet nemen. Ik zal hem na het spreekuur eens even bellen of hij nog iets weet.
Heb je wat oefeningen en tips nodig?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Punt is, dat ik in deze toestand niet eens langs kan gaan. Ik hoop dan maar dat als hij me iets voorschrijft dat door iemand anders opgehaald kan worden.
wel bellen hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Punt is, dat ik in deze toestand niet eens langs kan gaan. Ik hoop dan maar dat als hij me iets voorschrijft dat door iemand anders opgehaald kan worden.
Ja, ga ik ook doen. Ik kan nu ook weer een beetje lopen, hetzij met een holle rug. Hopen dat ik zo meteen lang genoeg kan staan om te douchen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel bellen zo !! Hoop dat je de pijn toch iets kan verlichten..
Wat vervelend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben denk ik door mijn rug gegaan van de week. Bewegen doet ontzettend veel pijn, hoewel het na verloop van tijd soepeler wordt en ik wel weer kan lopen. Maar ik kom gewoon niet op dat punt. Ik strompel van de badkamer naar mijn bureau en bed en ik kan niet lang genoeg staan om daadwerkelijk iets te doen. Ik zou graag naar buiten willen, maar ik kan niet eens lang genoeg staan om te douchen. Ook ben ik weer bang dat ik net zoals vorig jaar op de grond val en daar niet meer zelf vanaf kom.
Thanks.quote:
Tofquote:
Welke suite?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
En hier overnachten we morgen
http://www.residenzadolcevita.com/en/home.html
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
En hier overnachten we morgen
http://www.residenzadolcevita.com/en/home.html
1 van die....quote:
Succes!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
Okay, ik ga een poging doen tot douchen. Kan er iemand komen controleren als ik over een uur nog niet terug ben?
Lollerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 van die....Zeer goeien antwoord
We konden kiezen tussen gewone kamer of suite... suite gekozen want was maar 2 tientjes duurder; maar via booking.com kun je niet zien wélke suite. Zal wel goed komen
Hopelijk kunnen ze wat meer voor je doen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:17 schreef Mss het volgende:
Douche overleefd. Dokter gebeld, maar moest dus blijkbaar de spoedlijn hebben. Die adviseren velen pijnstillers ende warmhouden ende lopen uiteraard. Maar als het goed is gaat de dokter me straks nog terugbellen!
Nee, dus tips zijn van harte welkomquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar je hebt wel oefeningen ofzo om te doen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
8 paar schoenen voor 12 dagen....Ik begon met 11 paar maar daar kon ik cif niet van overtuigen
Klinkt allemaal behoorlijk bleeh..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:17 schreef Mss het volgende:
Douche overleefd. Dokter gebeld, maar moest dus blijkbaar de spoedlijn hebben. Die adviseren velen pijnstillers ende warmhouden ende lopen uiteraard. Maar als het goed is gaat de dokter me straks nog terugbellen!
Nou, ik ben begonnen met plat op de buik liggen en dan op je ellebogen steunen, zodat je je rug hol maakt. Als dat redelijk pijnloos gaat kun je proberen jezelf op je armen omhoog te duwen:quote:
slippers !!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Is dat wel inclusief slippers enzo..?
Nee dat kan gewoon op bedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:32 schreef Mss het volgende:
Den zeehont! Eens even kijken of ik dat op bed kan doen. Op de grond ga ik namelijk niet liggen. Dan kom ik er niet meer vanaf.
Welke van mijn 12 paar slippers moet ik nu meequote:
De blauwe!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke van mijn 12 paar slippers moet ik nu mee![]()
Heb 3 paar blauwequote:
Als ik thuis kom heb ik áltijd slippers aan....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
Serieus? Wat moet je daarmeeik heb 1 paar en die draag ik nooit
Ah nee toch........quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Het is dus spit. Yay. Pijnstillers, warmhouden en veel lopen.
Jeetje, wat klote!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik thuis kom heb ik áltijd slippers aan....
Wrom 12? Ik heb werkelijk waar geen enkel idee
LOTGENOOT!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Ja, hou maar opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
En goeden nieuws voor Skjoe. Als je het eenmaal hebt gehad is de kans groot dat het terugkomt. Ik heb het namelijk jaarlijks!
Ik heb vaak dat als we op verkansie zijn, en dan een rondje aan het rijden zijn en bij een strandje aankomen, ik ontdek dat ik geen slippers bij me heb (liggen nog in het hotel ofzo) Dus dan koop ik voor 5 euro weer een nieuw paar in zo'n kraampjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik thuis kom heb ik áltijd slippers aan....
Wrom 12? Ik heb werkelijk waar geen enkel idee
2 paar sneakers; 1 paar wandelschoenen (eckten wandelschoenen); 1 paar beige pumps; 1 paar zwarte pumps; 1 paar blauwe pumps; 1 paar blauwe hoge hak sneaker schoen (hoe leg ik dat uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar Priem, wat voor schoenen was je dan van plan mee te nemen allemaal? 8 paar pumps is toch heul nie handig..![]()
Ja precies dat !quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat als we op verkansie zijn, en dan een rondje aan het rijden zijn en bij een strandje aankomen, ik ontdek dat ik geen slippers bij me heb (liggen nog in het hotel ofzo) Dus dan koop ik voor 5 euro weer een nieuw paar in zo'n kraampje
Geen idee, ik merk wel dat ik er makkelijker van beweeg en dat is wel chill. Huisarts heeft het ook niet over fysio of oefeningen gehad. Maar bij mij is het met een kleine week ook wel weer over.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mss, warm houden? Spit zit niet in je spieren, dus dat vind ik een maf advies
Een hele erge ook.quote:
Dat! Maar dat paar goeien krijg ik wondjes van, en van die cheape niet. Maar die cheape komen ook allemaal bij dezelfde schoenmaker vandaag. Is precies dezelfde teenslipper, die ik in heel veel kleurtjes heb gekocht. Want ik had eindelijk slippers gevonden waar ik geen wondjes van kreeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook 10 paar slippers ofzo. Allemaal van die cheape, en 1 paar goeien
En de zwarte pumps kunnen niet ipv de zwarte enkellaarsjes of andersom? En de lage schoenen voor in de auto kunnen niet een van de sneaker paren zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 paar sneakers; 1 paar wandelschoenen (eckten wandelschoenen); 1 paar beige pumps; 1 paar zwarte pumps; 1 paar blauwe pumps; 1 paar blauwe hoge hak sneaker schoen (hoe leg ik dat uit; 1 paar hoge zwarte enkellaarsjes.
En ja die moet ik allemaal meeWant bij ene jurkje hoort 1 paar pump.. Dan 1 paar lage schoenen voor in de auto (als de pumps te pijnlijk worden) en en en en
[..]
Ja precies dat !
Ja hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef megamandy het volgende:
Even een vraag tussendoor
Debriefing wordt in het Nederlands toch ook gewoon gebruikt, of niet? Zou namelijk niet weten hoe ik het anders moet vertalen.
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:08 schreef megamandy het volgende:
Wow ik krijg een sociaal leven! Vorig weekend naar de film geweest en op het terras gezeten met mijn vriendin en komende zondag ga ik naar Mama's Pride met een vriend en daar zal ik ook nog wel een collega tegenkomen en nog mensen van de middelbare.
Het wordt nog eens wat met mij
Zo te zien een nieuwe als ik de catrice site bekijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:07 schreef Mss het volgende:
Kent iemand Catrice - I don't mint? Ik zie 'm nergens, en als ik erop google vind ik alleen maar Sold Out Forever.
Ja, dat idee heb ik ook al, ik heb 'm alleen nog nergens zien staanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo te zien een nieuwe als ik de catrice site bekijk.
Dan zal het die wel zijn! Ik zal haar even mailen of ze die wil hebben dan. Thanx babequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef Debsterr het volgende:
Heeft hetzelfde nummer als King of Greens en gebaseerd op deze swatch is dat hem ook gewoon.. vreemd.
Oooooh bah! Maar, er is dus een duplicaat pakket onderwegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
Okay, ik heb dus bijna 3 weken geleden moddols lakjes besteld. Ik heb ze gisteren maar eens gemaild dat ik nog niks binnen had. Ik kreeg vanmiddag een reactie dat ze een nieuwe op de post hebben gedaan omdat de mijne er allang had moeten zijn en ze hem niet meer konden tracken. Nieuwe moddols op de post. Prima lijkt me.
Nu staat vanmiddag de pakketjesmeneer voor de deur met een pakje voor me. Toen ik het aanpakte rook ik al vanalles en vreesde het ergste. En inderdaad:
[ afbeelding ]
Álles zit onder.
Noooooquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
Okay, ik heb dus bijna 3 weken geleden moddols lakjes besteld. Ik heb ze gisteren maar eens gemaild dat ik nog niks binnen had. Ik kreeg vanmiddag een reactie dat ze een nieuwe op de post hebben gedaan omdat de mijne er allang had moeten zijn en ze hem niet meer konden tracken. Nieuwe moddols op de post. Prima lijkt me.
Nu staat vanmiddag de pakketjesmeneer voor de deur met een pakje voor me. Toen ik het aanpakte rook ik al vanalles en vreesde het ergste. En inderdaad:
[ afbeelding ]
Álles zit onder.
Jep. Vandaag verzonden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh bah! Maar, er is dus een duplicaat pakket onderweg?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Álles zit onder.
fuuuuuuuuquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Álles zit onder.
De dichte potjes afspoelen en dan met aceton over de buitenkant gaan is geen optie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef Mss het volgende:
Ik zit eraan te denken om ze gewoon weg te pleuren. Er zijn toch nieuwe onderweg en deze zitten helemaal onder de troep en glas.
Weet je hoe kut dat isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
De dichte potjes afspoelen en dan met aceton over de buitenkant gaan is geen optie?
Nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat isik zou dat ook niet doen als er een nieuw pakje onderweg was hoor
ik wel, al was het alleen maar zodat ik dan de dubbele weg kan gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat isik zou dat ook niet doen als er een nieuw pakje onderweg was hoor
Zie ik het goed en zitten er van die folietjes omheen? Dan dikke laag keukenrol om je hand, pincet erbij en eraf pielen. Is bijna alles er al af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Álles zit onder.
Weggeven zodat diegene ze zelf schoon kan makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel, al was het alleen maar zodat ik dan de dubbele weg kan geven![]()
maar dat is mijn rare geest denk ik
wat ben je af en toe ook erg ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:
Heul niks ! Je salade is momenteel het hoogtepunt van dezen weekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Bonjour meisjes! Werken ook weer overleefd, ik zit nu aan een salade. Wat heb ik gemist afgelopen week?
je bent geen "ik ben praktisch aangekleed, dus da's wel best zo" Nederlander, maar nog steeds een Belgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou het ook proberen op te poetsen![]()
Mijn schoensels zijn heavenDeze gaan ook mee op vakantie
Is het dan zo raar dat ik er ook gewoon leuk/sexy wil uitzien op vakantie en dat ik niet in mijn kloffies de gehele vakantie wil lopen?Het ís ook gewoon een huwelijksreis he
![]()
Maar misschien ben ik dan raar ofzoIk vind het leuk om opgetut te zijn als we samen gaan uiteten in het buitenland
Als je toch met de auto bent zou ik lekker ook volgooien hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ah en we zijn met eigen auto; dus ik kan ze er gewoon inpleurenRuimte zat
Goed.. nu verder pakken
Dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je toch met de auto bent zou ik lekker ook volgooien hoor
Nee hoor, ik vind dat leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou het ook proberen op te poetsen![]()
Mijn schoensels zijn heavenDeze gaan ook mee op vakantie
Is het dan zo raar dat ik er ook gewoon leuk/sexy wil uitzien op vakantie en dat ik niet in mijn kloffies de gehele vakantie wil lopen?Het ís ook gewoon een huwelijksreis he
![]()
Maar misschien ben ik dan raar ofzoIk vind het leuk om opgetut te zijn als we samen gaan uiteten in het buitenland
ik geloof er zeer weinig vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul niks ! Je salade is momenteel het hoogtepunt van dezen week
Hoi kippetjeHoe heb je het gehad??
gelijk heb je hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ah en we zijn met eigen auto; dus ik kan ze er gewoon inpleurenRuimte zat
Goed.. nu verder pakken
Dat klinkt als zeer geslaagdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik geloof er zeer weinig van
Ik heb het zeer goed gehad, week lang prachtig weer. 30 graden, heerlijk koel maar zwembaar zeewater, mooie natuur (de kustlijn was echt prachtig).
Best lekker eten (maar ben nu de souvlaki en feta wel erg zatwhehehehe), gezellige mensen, veel cocktails e.d. en gekke feestjes.
Het toeristenseizoen moest nog beginnen dus het was overal rustig. Zijn een boottrip gaan doen met klifduiken, grotten zwemmen en BBQ-en op een afgelegen strandje, met 14 Engelsen die een verjaardag gingen vieren, laat ik het erop houden dat het érg humoristisch was
Toen gingen we naar een barretje, waar het erg rustig was, leuken meneer achter de bar stond maar cocktails te maken voor ons en shotjes enzo uit te delen en te gniffelen en opeens zegt vriendin van me "HEY, da's die dude van die boot!"
Was dus één van de bootmeneren, hehehehehe. We herkenden hem niet met kleding over zijn zwembroek zeg maar![]()
Toen waren we beetje teleurgesteld omdat hij de bar voor die avond ging sluiten omdat het zo rustig was en hij zelf naar een feestje ging. Dus toen werden we maar door hem uitgenodigd op een lokaal feestje en zo werd de nacht dag zeg maar![]()
Supergave club aan de zee, superleuke avond gehad en de avond daarna weer gaan stappen met die meneren. Leuk leuk leuk!
En toen waren we verrot, want na het stappen maar 3 uur geslapen omdat we toen onze vlucht moesten hebben![]()
En lekker bijgekletst met vriendinnen, natuur gespot, beetje in de zee gelegen, beetje geouwehoerd met Grieken, beetje geshopt en heel vele gevroten, precies zoals het hoort op vakantie
Oh ja! Vier weken voor mij ook nog! De kutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klinkt als een lekkere week Kip!
En wanneer is de volgende vakantie?.
O en hoewel Priem jouw salade een groter hoogtepunt vind moet het toch even gemeld worden: Lin gaat trouwen![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klinkt als een lekkere week Kip!
En wanneer is de volgende vakantie?.
O en hoewel Priem jouw salade een groter hoogtepunt vind moet het toch even gemeld worden: Lin gaat trouwen![]()
En dan gaat ze stiekem alles precies hetzelfde doen als jij, zodat jij heul onorgineel lijkt te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja! Vier weken voor mij ook nog! De kut![]()
vakantie bedoel ik, of ga je niet weg?quote:
ah, ik zie het nu al, ik dacht dat jij het erover had dat het voor jou nog 4 weken is tot vakantie. Maar je bedoelt dat Lin 4 weken voor jou gaat trouwen dus, toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja! Vier weken voor mij ook nog! De kut![]()
Owwwww, kijk je beetje uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gezellig, zulke steken in m'n maag dat ik krom loop.
Kneuzenclub ik ben erbij
Ik was dus direct na het werk met de hond gaan lopen en onderweg begon ik kramp te krijgen, wat ik nog wel eens krijg als ik te laat ga eten. Maargoed, was midden op pad. Toen ik thuis kwam was het al op dat punt dat je helemaal geen zin meer hebt in eten, want au en misselijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Owwwww, kijk je beetje uit?
ik ben na 2 weken nog steeds deels mijn stem kwijt overigens![]()
Nu moet ik als het over 2 dagen niet weg is van mijn collega naar de KNO-arts toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |