abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111278042

Creëer en beheer je eigen stad.
Cityville is een nieuw spel van Zynga, de makers van Farmville. In Cityville is het de bedoeling dat je een stad letterlijk vanaf het begin opbouwt. Dit doe je door het verbouwen van gewassen (net als bij FV, maar minder uitgebreid), waardoor je goederen krijgt om je winkels en restaurants mee te bevoorraden. Uiteraard bouw je ook huizen waarvan je om de zoveel tijd de huur moet incasseren. Samenwerken met vrienden/buren is erg belangrijk in Cityville. Zo kun je bijvoorbeeld franchises (winkelketens) opzetten in de steden van je buren en vice versa.

Spelen?
Klik hier, je hebt er wel een Facebook-account voor nodig.

Lijstje van de mensen uit dit topic die je kunt toevoegen op FB, om zodoende buren te worden in Cityville. Voeg er wel even een berichtje aan toe dat je van Fok bent en CV-buren zoekt!

Augustus_Thijs
Buurvrouw_Rietman
Rickazio (level 80+)
Djenneke
DjinN
Johan1994
Misan
Hansie Hansie
trovey
Toekito
Daanus
Zoejes
Tess198
Miss_Blackberrylove
Koko86
Finland.
woutheid
Radioheader
Farina
Furyian
Lesterr
Bootje84
Jojogirl
Samael
Enchanter
FemRoS (level 65+)
Magneet
Debsterr
Jappiie
FRDeventer (level 44+)
Rebel86 (level 57+)
stikkiemikkie (level 25+)

Als je in dit lijstje wilt worden toegevoegd (of worden verwijderd), verander dit dan zelf op de Wiki-pagina :)

Toevoegingen aan de OP zijn welkom :s)

OP staat hier.
pi_111278059
Nou, deze jongen stopt er binnenkort mee, teveel ergernis, teveel opdrachten waar je te veel voor moet doen wat te veel tijd kost. Ik kan m'n tijd wel in beter dingen stoppen. :W
pi_111298523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:33 schreef Tijntje83 het volgende:
Nou, deze jongen stopt er binnenkort mee, teveel ergernis, teveel opdrachten waar je te veel voor moet doen wat te veel tijd kost. Ik kan m'n tijd wel in beter dingen stoppen. :W
Idem hier.. ik speel echt nog zelden en die links posten op GU heb ik geen eens zin meer in..
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:57:26 #4
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_111358483
heb ook halfjaartje niet gespeeld, maar speel het weer sinds een maandje ofzo :)
je kunt het verwijderen en later weer aanzetten die app zonder je save game te verliezen
(die is dan onzichtbaar aan je account verbonden)'

blue birds
♔ KoningenUitGroningen ♔
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:07:32 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_111358891
Ik speel zo nu en dan nog wel , van dat hele downtown begrijp ik geen reet , dus doe ik ook maar niks aan.
Voor de rest komen ze echt met te veel opdrachten. :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_111365300
Dat laatste is ook de reden dat er meer mensen stoppen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef Rickazio het volgende:
je kunt het verwijderen en later weer aanzetten die app zonder je save game te verliezen
(die is dan onzichtbaar aan je account verbonden)'
Voor zover ik weet is dat met elke app zo. :)

CV is stom geworden. :P Enige wat ik nu echt nog speel is Dungeon Overlord, heb je tenminste geen vrienden voor nodig. :P
pi_111382277
Ja, dat downtown zorgt inderdaad voor een hoop extra opdrachten en ellende.. sowieso wordt er de laatste paar maanden voor elk nieuw gebouw dat wordt uitgebracht wel meteen een missie of 3 aan vastgekoppeld :') Vroeger kon je ook nog sparen voor gebouwen en artikelen die je "extra/teveel" kreeg van vrienden kon je later weer gebruiken (red ribbon, marble, etc.). Nu heb ik al 4 verschillende heftrucks ofzo moeten verzamelen.. kom aan :') dat lukt misschien voor die Amerikaanse huisvrouwen die de hele dag op hun KFC-reet zitten en niets anders doen. Maar ach,misschien is dat ook wel weer de grootste groep betalende klanten..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:48:01 #8
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_111425539
Alle World goals gehaald :)

share

Suffe boot als reward :')

nieuwe tactiek btw: Al je vrienden elke dag gouden cadeaus geven, sturen ze vaak met 1 muisklik 1 terug. Bevatten soms super buildings van 3/5k inwoners en 4/5 permits :) en die buildings moet je in een neighborhood stoppen.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:57:17 #9
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_111425937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef FutureWorld het volgende:
Ja, dat downtown zorgt inderdaad voor een hoop extra opdrachten en ellende.
Ik negeer dat downtown gewoon, wil eerst z.g.a. de hele kaart van de ''normale'' cityville map.

Zit denk ik ongeveer op 75%
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_111426534
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef Rickazio het volgende:

nieuwe tactiek btw: Al je vrienden elke dag gouden cadeaus geven, sturen ze vaak met 1 muisklik 1 terug. Bevatten soms super buildings van 3/5k inwoners en 4/5 permits :) en die buildings moet je in een neighborhood stoppen.
Geen idee of je het al gemerkt hebt, maar je kan je buren sinds 'kort' nu ook meerdere keren per dag items vragen waar je dat normaal maar 1 keer per dag kon doen.
pi_111574302
Dat is wel positief.. speel t nu weer voor t eerst sinds een week ofzo. Weer een berg quests erbij zeg, pff..

Building buddies: http://apps.facebook.com/(...)6JNAf.bhMQGl3Kb0BWNW
Trainstop: http://apps.facebook.com/(...)Dh-2n.I%28oM_T_G%28e
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:06:30 #12
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_111615078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Geen idee of je het al gemerkt hebt, maar je kan je buren sinds 'kort' nu ook meerdere keren per dag items vragen waar je dat normaal maar 1 keer per dag kon doen.
klopt, zo vaak mogelijk doen dus.

ps, nieuwe aandelenbeurs is wel grappig idee

aandelen
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_111629286
Ik ben ook maar gestopt voor nu, heb er de tijd en motivatie niet meer voor. Maar je weet maar nooit in de toekomst, mijn stad staat nog!
pi_112131056
RSVP: http://apps.facebook.com/(...)LoG%28MIlFT%2C.-_c-f
(voor het red carpet gala)
pi_112511548
Mh, Gamers Unite lijkt mijn links niet meer te kunnen vinden ofzo.. :/
Zag dat Maxis/EA heeft aangekondigd op Facebook ook met een citybuilder komt.. denk dat ik tzt de overstap maar ga maken.
pi_113432716
Ik ben (zo goed als) gestopt met Cityville.. wel begonnen met SimCity Social :)
pi_113445050
Geen CV meer spelen zal in ieder geval een verlossing zijn voor je. :P Geen ergernissen meer over buggy quests en vooral dagelijkse nieuwe quests. :)
pi_113480134
Ja, dat werd op een gegeven moment écht teveel.. en voor elke quest weer nieuwe onzin items die je moest verzamelen, dat was echt jammer.
  zondag 15 juli 2012 @ 17:24:12 #19
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_114235196
Kan me ook nog wel herinneren dat toen ik een jaar terug nog bij level 16 een stuk of 5 opdrachten had, nu heb ik er dik in de 20. Maar ik ben wel weer begonnen me spelen nu met deze regenachtige zomer. Heb even een nepaccount aangemaakt, want ik vind CV met mijn eigen FB behoorlijk ruk :P.

Dus als je me wil toevoegen:
http://www.facebook.com/charlotte.heijns.5
^^ Nee, dat is ook mijn echte naam niet :7
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')