Idem hier.. ik speel echt nog zelden en die links posten op GU heb ik geen eens zin meer in..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:33 schreef Tijntje83 het volgende:
Nou, deze jongen stopt er binnenkort mee, teveel ergernis, teveel opdrachten waar je te veel voor moet doen wat te veel tijd kost. Ik kan m'n tijd wel in beter dingen stoppen.
Voor zover ik weet is dat met elke app zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef Rickazio het volgende:
je kunt het verwijderen en later weer aanzetten die app zonder je save game te verliezen
(die is dan onzichtbaar aan je account verbonden)'
Ik negeer dat downtown gewoon, wil eerst z.g.a. de hele kaart van de ''normale'' cityville map.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef FutureWorld het volgende:
Ja, dat downtown zorgt inderdaad voor een hoop extra opdrachten en ellende.
Geen idee of je het al gemerkt hebt, maar je kan je buren sinds 'kort' nu ook meerdere keren per dag items vragen waar je dat normaal maar 1 keer per dag kon doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef Rickazio het volgende:
nieuwe tactiek btw: Al je vrienden elke dag gouden cadeaus geven, sturen ze vaak met 1 muisklik 1 terug. Bevatten soms super buildings van 3/5k inwoners en 4/5 permitsen die buildings moet je in een neighborhood stoppen.
klopt, zo vaak mogelijk doen dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Geen idee of je het al gemerkt hebt, maar je kan je buren sinds 'kort' nu ook meerdere keren per dag items vragen waar je dat normaal maar 1 keer per dag kon doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |