wordt het toch nog een keer opgedoektquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Godtje het volgende:
Dit topic komt zonder baby echt niet tot leven
Zo lang jij blijft bekken met gasten in de kroeg en het je niet kan herinneren zal jij er gewoon altijd blijven!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef Cue_ het volgende:
En tegen de tijd dat de feestdagen weer komen, kan ie weer open
ik denk dat dat er los van staat..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo lang jij blijft bekken met gasten in de kroeg en het je niet kan herinneren zal jij er gewoon altijd blijven!
Dat is wel makkelijk. Als je de eerste keer zoent en hem de volgende dag bent vergeten is een relatie lastig.quote:
gatverdammequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo lang jij blijft bekken met gasten in de kroeg en het je niet kan herinneren zal jij er gewoon altijd blijven!
want mijn post gedrag in singles is afhankelijk van m'n relatiestatus?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef Godtje het volgende:
Dat is wel makkelijk. Als je de eerste keer zoent en hem de volgende dag bent vergeten is een relatie lastig.
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
want mijn post gedrag in singles is afhankelijk van m'n relatiestatus?
What's going on had ik al in mijn hoofd inderdaadquote:
Hier heb je een heel concert in Amsterdamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
What's going on had ik al in mijn hoofd inderdaad
zo ff opzetten in de autoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier heb je een heel concert in Amsterdam
Dan liever een FOK!-account.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben kinderen niet een FOK! account
En Helmond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Hun luiers stinken meestal minder. En ze eten je niet arm.
wut?quote:
Wij zijn geen vrienden lees ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:56 schreef Godtje het volgende:
Mijn vrienden hebben kinderen niet een FOK! account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |