ze heeft toen ze net 1 was dit ook gehad, nu is ze 4, verloopt in fases maar bij elke terugval zal ze minder goed opknappen dus blijft altijd onzeker en mijn zorgenkatjequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar het is al stukken minder dan eerst!
Wat zegt de DA, kan ze er oud mee worden?
Oh ja, ik herinner het me weer ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze heeft toen ze net 1 was dit ook gehad, nu is ze 4, verloopt in fases maar bij elke terugval zal ze minder goed opknappen dus blijft altijd onzeker en mijn zorgenkatje
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner het me weer ja.
Als ze geen/weinig pijn heeft en gelukkig is, dan is het goed lijkt me.
Ja dat zeggen wel meer mensen. Ik zag het gewoon niet meer zitten om nog samen weg te gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
Wat goed van je! Dat je de stap hebt durven zetten bedoel ik. Het is soms makkelijk om ergens in te blijven hangen, vooral als er al vakanties enzo gepland zijn. Maar jij bent belangrijker dan geld!
edit: en je vriend natuurlijk ook... als het goed is is het voor jullie allebei de beste keuze.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Ripley het volgende:
Inderdaad, dat geld is ook maar geld. Goed dat je je beslissing niet daar vanaf hebt laten hangen nouk
En een beetje tegengas is inderdaad wel prettig
*huilt*quote:
Fijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ze doet t ook best goed weer, gelukkig, ze is nog wel ietsje geel maar dat is niet zomaar weg. Wel aan de meds en gaat ze ook niet meer volledig vanaf, wel zover mogelijk afbouwen.
Nog niks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eind van de middag, he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Moet dat onweer nog komen of was het alleen een beetje regen?
Geen zorgen, het bestaat niet écht hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef JoeBravo het volgende:
wat is dat 'buiten' waar over gesproken wordt?
Hij is boos dat ik het 'opgeef' en er niet voor 'vecht'.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef L-E het volgende:
Nouk: begrijpelijke keuze, en dappere beslissing. Hoe is hij er onder eigenlijk?
gelukkig, het klonk allemaal veel te engquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen zorgen, het bestaat niet écht hoor.
ow, da's wel een goeie! krijg ik ook nog eens mail!quote:
Ja, leuk, een relatie waarvoor je continue moet vechten om het een beetje aan de gang te houden. Klinkt als een bromfiets waarop je moet gaan fietsen omdat de benzine op is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is boos dat ik het 'opgeef' en er niet voor 'vecht'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |