Hoe is het met jou dan?quote:
Vier leuke kerels op 'de' foto en jij gaat lopen miepen over het ontbreken van een oud vrouwtje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis dat vrouwtje wel op the photo.
Bijna hetzelfde als jij, alleen niet in de overtreffende trap; goed, druk en goed dus.quote:
Die overtreffende trap komt vanzelf! Gewoon blijven sparen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als jij, alleen niet in de overtreffende trap; goed, druk en goed dus.
Ik heb net ruim een half jaar van 'heel druk' achter de rug dus ik ben wel blij met de relatieve rust op dit moment.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:55 schreef Godtje het volgende:
Die overtreffende trap komt vanzelf! Gewoon blijven sparen!
Ga dan voor de heel goed!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net ruim een half jaar van 'heel druk' achter de rug dus ik ben wel blij met de relatieve rust op dit moment.
Dat sowieso!quote:
Ja, ikdenk dat dat de foto wel helemaal af had gemaaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vier leuke kerels op 'de' foto en jij gaat lopen miepen over het ontbreken van een oud vrouwtje?
Yup, begin juli een paar weken naar Oostenrijk. Eind september/begin oktober naar Spanje. En wellicht rond december ook weer iets in een zonnig gebied. En jij?quote:
Oh lekker, zo veel tripjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, begin juli een paar weken naar Oostenrijk. Eind september/begin oktober naar Spanje. En wellicht rond december ook weer iets in een zonnig gebied. En jij?
Zekers, beetje over het jaar verspreid voor een continu vakantiegevoel.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers, beetje over het jaar verspreid voor een continu vakantiegevoel.
Hi meisjequote:
Doe je goed!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Met Ronnie natuurlijkquote:
ben je je 'swag' kwijt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Miss!
(Nog iemand die me zo koel begroetBen ik weer iemands verjaardag vergeten?
)
Ik heb het niet gezien.. Wel dat het 16-11 was geworden.quote:
Huh, koel, ik? Nooit!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Miss!
(Nog iemand die me zo koel begroetBen ik weer iemands verjaardag vergeten?
)
Nee de finale, 4e wereldtitel en nu neemt ie een half jaartje vrijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.. Wel dat het 16-11 was geworden.
Kewl![]()
maar het was dus de finale? Dacht de halve
Ik werk van vakantie tot vakantie. Dan weet je waar je het voor doet.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:21 schreef ArTiC het volgende:
Nee de finale, 4e wereldtitel en nu neemt ie een half jaartje vrij
Hij was echt blij
Wel, dat was wel koel! Ja, deels supergoed, deels wat minder, al met al een prima gemiddelde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huh, koel, ik? Nooit!Hoe is het dame?
Ik ga in elk geval een week kitesurfen in Denemarken. Voor de rest nog geen plannen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, begin juli een paar weken naar Oostenrijk. Eind september/begin oktober naar Spanje. En wellicht rond december ook weer iets in een zonnig gebied. En jij?
Jij zit vast bovengemiddeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel, dat was wel koel! Ja, deels supergoed, deels wat minder, al met al een prima gemiddelde.![]()
Met jou? Met Puber? Met Hoedje?
Klinkt niet als iets wat je alleen ff tijdens een vakantie doet. Doe je dat wel vaker?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
Ik ga in elk geval een week kitesurfen in Denemarken. Voor de rest nog geen plannen.
Dat eerste klopt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij zit vast bovengemiddeld
Hier gaat het qua gezondheid niet zo lekker, pittige blaasontsteking en andere onderbuikellende (ligt het aan mij of is het raar dat je thuis je eigen uitstrijkjes moet doen?)
Met puber gaat het enerzijds hartstikke goed, en soms wat lastig..
Hoedje is geweldig
Ja eh, wat voor details wil je nog? Ik kreeg zo'n DIY kit meequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat eerste klopt!
Je eigen uitstrijkje, wtf?Ik wil details, mag ook via dm/pm.
Wanneer ga je samenwonen? Je kent m nu toch al langer dan twee maanden!
Googlenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, wat voor details wil je nog? Ik kreeg zo'n DIY kit meewtf
Jamaar, WAAROM? Ik vind dat oprecht nogal vreemd, hier wordt het altijd gedaan door de assistente.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wat voor details wil je nog? Ik kreeg zo'n DIY kit meewtf
Hahaha, ja zou al lang moeten idd
Wat een bovengemiddelde interesse. Jij bent wel van het doktertje-spelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:36 schreef L-E het volgende:
Je eigen uitstrijkje, wtf?Ik wil details, mag ook via dm/pm.
Ik werk niet voor niets in de zorgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een bovengemiddelde interesse. Jij bent wel van het doktertje-spelen?
De gevleugelde opmerking 'werk en privé gescheiden houden' bestaat niet voor niks.quote:
Misschien stonk het.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, WAAROM? Ik vind dat oprecht nogal vreemd, hier wordt het altijd gedaan door de assistente.
Ik ben vorig jaar in Vietnam begonnen en dit jaar hier weer opgepakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat je alleen ff tijdens een vakantie doet. Doe je dat wel vaker?
Weet ik veel, ik was een beetje te overrompeld om het te vragen. Het was net Dexter's laboratoryquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, WAAROM? Ik vind dat oprecht nogal vreemd, hier wordt het altijd gedaan door de assistente.
Heeequote:
In het warme, zonnige Nederland heb je toch sowieso altijd een vakantiegevoel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Dat is al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar wordt zo'n man toch voor betaaldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef L-E het volgende:
[..]
'In het kader van onze eigen gezondheid kunnen we hier niet aan beginnen mevrouw'
En ik telkens maar daar met mijn benen in de stijgbeugelsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje hoor
Is omdat ze denken dat sommige vrouwen zich schamen en daarom niet gaan.
Proberen zo meer vrouwen zo ver te krijgen dat ze hun uitstrijkje inleveren.
Geen extra toelage voor moeilijke gevallen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wordt zo'n man toch voor betaald
Blijf vinden dat hij het best tijdens het onderzoek had kunnen doen. Gepruts thuisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Vaag dat je dan niet de keuze krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
sorry godtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:45 schreef Godtje het volgende:
Wie zit gvd mijn topic te verneuken met de etterende stink doos van missb!![]()
Schijnbaar ruikt het wel alsof er iemand is gestorven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:45 schreef Godtje het volgende:
Wie zit gvd mijn topic te verneuken met de etterende stink doos van missb!![]()
Maar goed, blaasontsteking krijg je van neuken.quote:
Misschien is dat ook het geval. Ligt het slachtoffer daar nog weg te rotten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnbaar ruikt het wel alsof er iemand is gestorven.
Dank u dr. Godtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar goed, blaasontsteking krijg je van neuken.
Zeker als de gezondheidshuishouding niet geheel in balans is bij hem of haar.
Kuurtje er in en klaar.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:44 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik telkens maar daar met mijn benen in de stijgbeugels
Dat si die afstervende foetus. Als je die er uit poept dan is alles weer in orde binnen nu en 3 weken.quote:
Kan je vragen aan de assistentequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf vinden dat hij het best tijdens het onderzoek had kunnen doen. Gepruts thuis
Fijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat si die afstervende foetus. Als je die er uit poept dan is alles weer in orde binnen nu en 3 weken.
De stank zal binnen 6 maanden bijna compleet zijn verdwenen.
Tja misschien wel. Maar ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die het niet durven te zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaag dat je dan niet de keuze krijgt
Lijkt me dat sommigen het niet erg vinden en juist weer bang zijn dat ze het verkeerd doen ofzo.
En zo nu en dan de hoge druk spuit er op zetten!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat si die afstervende foetus. Als je die er uit poept dan is alles weer in orde binnen nu en 3 weken.
De stank zal binnen 6 maanden bijna compleet zijn verdwenen.
Met het ronddraaiende vibratie attachment.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
En zo nu en dan de hoge druk spuit er op zetten!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
En zo nu en dan de hoge druk spuit er op zetten!
Zwanger?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef Tally het volgende:
Ik ben kei moe. Echt ZO ontzettend moe. En ik snap het niet. Want ik heb toch aardig geslapen.
Ik zou het zo ontzettend graag willenquote:
Je man wil het ook wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het zo ontzettend graag willen
Zo ontzettend graag dat ik me weer heb aangemeld in het ziekenhuis
Die kriebel is nooit weg geweestquote:
Ja die wil nog wel zo'n frummeltje. Nog wel meer ookquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:20 schreef Tally het volgende:
Ik heb gezegd dat ik het dit keer wel doe, dat zwanger zijn
hahahaha wij ook. Wij hadden altijd bulldoggen heerlijk die koppen die ze dan trekken.quote:
Net de papieren verstuurd (lloonstrookje e.d.), dus nu weer wachten..quote:
mijn buren gaan verhuizen dusse...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net de papieren verstuurd (lloonstrookje e.d.), dus nu weer wachten..
Hmmm, Helmond - Rotterdam... Elke dag. Neequote:
ook niet met zo'n leuke buurman?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmmm, Helmond - Rotterdam... Elke dag. Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |