quote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat je geen lesbische foto's van jezelf post?.
Geen tijd deze week.quote:
Dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
als ik je nou toevallig tegen kom en jij niet weet dat ik FOK!
En wat precies zou jij daar mee moeten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben alleen FOK!-lesbischquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
oke waar spreken we afquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
Geen tijd deze week.
[..]
Dan is het een ander verhaal.
Korte versie: fappen.quote:
Hater.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
Geen tijd deze week.
[..]
Dan is het een ander verhaal.
flippiee valt niet op joden, ik weet datquote:
Dat je dames posten niet relevant is in dit topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef plopkweker het volgende:
Cosmo, wat moet dit betekenen?
Heren (en dames ), vanaf nu, voor de zekerheid van het voortbestaan van ons FOK!, ook geen gekuiste afbeeldingen posten. Zojuist overlegd achter de schermen, en we willen het toch liever niet. Het is niet anders.
quote:
Ik lees net dat je een ajacied bent. Zo jammer weer he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee valt niet op joden, ik weet dat
Sorryquote:
ik ben geen jood jij bent joodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee valt niet op joden, ik weet dat
In kpd dan maar, want anders ban.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Ik moet echt naaktfoto's gaan posten he om aandacht te krijgen![]()
SmitJew is duidelijk smitjoodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik lees net dat je een ajacied bent. Zo jammer weer he.
[..]
Sorry
... en een banquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef wandelendvraagteken het volgende:
pm maar krijg je alle aandacht die je nodig hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef wandelendvraagteken het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat je dames posten niet relevant is in dit topic.
zullen we samen de aandachtshoer uit gaan hangen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:33 schreef wandelendvraagteken het volgende:
dat is mijn achter naam plus je ,plus voor letterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |