Waarom mijn naam nou weer posten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Willem en Roos, het past wel bij elkaar
oepsquote:
quote:
Zo jammer weer he.quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet al lang dat je Willem heet.
Laat maarquote:
correctoquote:
Wessel van Jodenhoornquote:
hoe kun je nou weer in een boom zitten neuken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wessel en Roos, sitting in a tree f u c k i n g
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef wandelendvraagteken het volgende:
[..]
Zei je nou echt correcto?Zeg je ook suikertje als mensen vragen wat je in je koffie wilt?
Grote boom weetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe kun je nou weer in een boom zitten neuken?
Boomhutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee zeg ik doe alles er maar in behalve het gebakje die mag er naastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef wandelendvraagteken het volgende:
[..]
Zei je nou echt correcto?Zeg je ook suikertje als mensen vragen wat je in je koffie wilt?
met mij kan allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar dat rijmt nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het sitting in a treehouse fucking
haha roos is sjitquote:
Wessel kan gewoon niet zo goed spellenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag. Bedoelt 'ie nou dat Sjit lastig gevallen wordt of kan hij niet spellen.
Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag. Bedoelt 'ie nou dat Sjit lastig gevallen wordt of kan hij niet spellen.
op de militaire basis?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:49 schreef smitjew het volgende:
Wij hadden op de basis school zo'n jochie die zei altijd chips inplaats van shit
kijk jij veel southparkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is de Paus katholiek en maakt hij de wereld veiliger voor pedofielen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |