ik heb daar dus helemaal geen probleem mee. lekker tijdverdrijf en brengt leuk gold op. Ik vind het eerder jammer zo snel lvl 85 te bereiken omdat ik dan weinig met zo'n char doe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:05 schreef lifeblind het volgende:
Met m'n laatste 3 85s heb ik 't voor elkaar gekregen om geen enkele quest te doen in Outland en Northrend, alleen dungeons (mja, blood DK, prot warrior en resto shammy (al is die 80, ik zit nu in de cata gebieden), heb echt geen zin om al die gebieden nog een keer door te questen eerlijk gezegd.
Probeer allereerst eens al je addons uit te zetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb uit het niets ineens problemen met de graphics in WoW. Ik heb ook eigenlijk geen idee waarop ik moet zoeken op google om dit probleem te verhelpen. Dit probleem heb ik alleen in WoW. Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, probeer je Diablo 3 online te doen, liggen de servers eruit. Wil je dan maar gaan wow'en, krijg je na een minuut de melding dat je disconnected bent
Is er nog low-lvl tuig op Auchindoun die een nieuwe Mage als buddie willen?
Hey, die van mij was ook al leeg! Op iemand uit het guild na dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, ik kan weer inloggen in WoW. Wel raar dat m'n friendlist leeg is
Mijn gehele realid lijst speelt ook allemaal diabloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die van mij was ook al leeg! Op iemand uit het guild na dan.
Ik wist overigens niet dat ik zoveel mensen in mijn battle.net friendslist hadHet is heel erg druk, maar allemaal met een D
dagboek:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn gehele realid lijst speelt ook allemaal diablo
En geef mij vagaries of time (hc versie)quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
ALSJEBLIEFT GOD GEEF ME VANAVOND GURTHALAK.
61ste runquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
ALSJEBLIEFT GOD GEEF ME VANAVOND GURTHALAK. ANZU
Dat is sneller dan bij mijquote:
ik ook niet, ik bedoelde dit word mijn 61ste runquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is sneller dan bij mij
Nog steeds niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |