Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, mag voorlopig blijven wonen waar ik nu woon
Wereldramp ook als je m niet direct hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei, helemaal vergeten om Game of Thrones te downloadenSnel ff doen
Kan zometeen pas, maar dat ga ik zeker doen!quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan zometeen pas, maar dat ga ik zeker doen!
Mja, mooi klotewerkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geslooptelke dag werken plus daarnaast nog klussen...kats geen tijd meer voor andere dingen
van. T weekend een bank en een bed erin..kan ik daar iig blijven slapen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgenmiddag/avond kunnen we wel eens noodweer krijgen. Met 25 graden vooraf
Spannendquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ga mogelijk mijn eerste huisje kopen.![]()
ga hem vrijdag eerst bezichtigen.
Het is een leuke kleine bungalow een paar straten verderop dan waar ik nu woon.
Leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:49 schreef JeMoeder het volgende:
Vrijdag weer even naar het Twentsche land, de eerste trouwerij binnen mijn vriendengroep bijwonen
Het zonnetje is al doorgebroken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lijkt me vreemd. Misschien een deur verderop?
Welkom.quote:
Welkom terug dan maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue, 26, Enschedeer.. en hier wel ooit eens geweest in een ver verleden
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom terug dan maar![]()
Dit x mut ie bliev'n!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:
Jep. En druk bezig met de verhuizing. Drukdrukdrukquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe is het met iedereen dan? Weer helemaal balen na die vrije feestdagen nu weer aan het werk enzo?
Wat doe je voor school/studie dan? en echt geen enkel idee?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier redelijk. Zit flink in de maag met school en wat ik nu eigenlijk echt wil doen later
Voor de rest prima. Tot en met zaterdag nog werken deze week, en volgende week ook op Hemelvaart dacht ikMja maakt niet zo heel veel uit
Verhuizen uit Almelo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep. En druk bezig met de verhuizing. Drukdrukdruk
Ja. Lekker lang weekend houdenquote:
Vorig jaar moest ik helaas stoppen met mijn passie, Journalistiek. Nu een jaar iets anders aan het doen, maar dat ligt mij gewoon niet. Wil nu Media, Informatie en Communicatie gaan doen. Maar mijn ouderd zijn nogal 'pushers' en dat wordt dus weer een ontiegelijke zooi gezeur en gezeik...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat doe je voor school/studie dan? en echt geen enkel idee?
Waarom stoppen met je passie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik helaas stoppen met mijn passie, Journalistiek. Nu een jaar iets anders aan het doen, maar dat ligt mij gewoon niet. Wil nu Media, Informatie en Communicatie gaan doen. Maar mijn ouderd zijn nogal 'pushers' en dat wordt dus weer een ontiegelijke zooi gezeur en gezeik...
Waarom kon je je passie niet doorzetten?quote:
Vanwege een niet behaald tentamen. Was een vak op afstand, waardoor je er weinig van meekreeg. Was een 5.4 helaas, daardoor mijn P niet op tijd behaald en van school gegooid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom kon je je passie niet doorzetten?
Strengquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vanwege een niet behaald tentamen. Was een vak op afstand, waardoor je er weinig van meekreeg. Was een 5.4 helaas, daardoor mijn P niet op tijd behaald en van school gegooid.
.
Maar opzich bepaal jij wat je doet. Ik weet niet of je nog thuis woont / zij school betalen enzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik helaas stoppen met mijn passie, Journalistiek. Nu een jaar iets anders aan het doen, maar dat ligt mij gewoon niet. Wil nu Media, Informatie en Communicatie gaan doen. Maar mijn ouderd zijn nogal 'pushers' en dat wordt dus weer een ontiegelijke zooi gezeur en gezeik...
Achterlijk he.quote:
Dan hebben je ouders er in die zin weinig mee te maken lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Achterlijk he.
Maar klopt, ik bepaal natuurlijk. Maar toch. Ze zijn niet zo makkelijk...
Woon al samen trouwens
Tuurlijk. Maar jij kent ze nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders er in die zin weinig mee te maken lijkt me.
Ze gaan hoogstens even zeuren omdat ze het allemaal niet snappen en dergelijke.
Haha nee klopt, gelukkig nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tuurlijk. Maar jij kent ze niethaha!
Maar komt voor de rest wel allemaal goed hoor. Ik vind dat gewoon moeilijk. Leggen behoorlijk veel druk erop
Ooh vast wel. Maar is nog steeds nu ff kutquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee klopt, gelukkig niet
Snap het wel, komt uiteindelijk wel goed
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ooh vast wel. Maar is nog steeds nu ff kut
D'r staat toch wel even het mooiste gebouw van NL!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar ben ik elke dag al te vinden. Meer dan genoeg
lijkt me stugquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
D'r staat toch wel even het mooiste gebouw van NL!
Hoi Wiebequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef tegelzettert het volgende:
g'middag fok!kers, ik zal me even voorstellen. ik heet Wiebe en ik ben een echte tukker.
Props voor je usertname!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef tegelzettert het volgende:
g'middag fok!kers, ik zal me even voorstellen. ik heet Wiebe en ik ben een echte tukker.
Bah. Vervelend wakker worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net even geslapen. Meest kutte droom ever gehad
Droomde dat ik gestalkt werd en allemaal opdrachten uit moest voeren. Overal werden hints achter gelaten enzo. En ik kreeg allemaal kleine sleuteltjes, maar wist niet waar die voor waren en snapte de hints niet helemaal, waardoor ik te laat was. Toen ik bij de plek aankwam waar ik zijn moest stonden al mijn vrienden in een groepje bij een gebouw met allemaal deuren, met een dode enge blik in hun ogen en begonnen een of ander dreigend liedje te zingen waaruit ik opmaakte dat ik te laat was om ze te redden uit de vriescellen achter de deuren, waarna mijn beste vriendin me in een vriescel duwde
Die was eerder vanmiddag nog hier. Heb het nog gefilmd, omdat het echt keihard ging, stroomde gewoon een waterval over mn raam..quote:
dondersquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net even geslapen. Meest kutte droom ever gehad
Droomde dat ik gestalkt werd en allemaal opdrachten uit moest voeren. Overal werden hints achter gelaten enzo. En ik kreeg allemaal kleine sleuteltjes, maar wist niet waar die voor waren en snapte de hints niet helemaal, waardoor ik te laat was. Toen ik bij de plek aankwam waar ik zijn moest stonden al mijn vrienden in een groepje bij een gebouw met allemaal deuren, met een dode enge blik in hun ogen en begonnen een of ander dreigend liedje te zingen waaruit ik opmaakte dat ik te laat was om ze te redden uit de vriescellen achter de deuren, waarna mijn beste vriendin me in een vriescel duwde
Mn moeder moest naar de kruidenwijk. En m'n buienalarm gaf dus een beste piek weer in neerslag. Ik zei dus van ik breng je wel. Nee nee hoeft niet zegt ze. Ik zeg instappen. Toen we wegreden ineens regenen! Ze was blij dat ze toch maar has geluisterd.quote:
Hoe ist nu met de lada?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik liet vanavond de auto aan mn buurman zien, en ik deed de motorkap dus open. Maar ik trok eerst aan de verkeerde hendel. ik zat aan de hendel voor de stuurpositie.
Vervolgens steek in de sleutel in het contact, kwam er fucking rook uit het stuur
Net nog wel ff geredengeen problemen.
Zal wel een draadje tussen hebben gezeten
welke heb je ook alweer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Slecht contact was ik las op internetmoet zaterdag toch ff naar de garage een radio laten inbouwen
Oja. Leuk bakkiequote:
Gestormt? Really?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk een keer henig weer hier volgens dat plaatje. 't Heeft me al genoeg gewaaid en gestormt
Godsammequote:
Pas t aan met je admin powers. Taalpuristje daj dr rond loopt.quote:
Was ik maar adminquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas t aan met je admin powers. Taalpuristje daj dr rond loopt.![]()
wie niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doet iemand iets niet goed
Wat doe jij boos danquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat doe jij in de regen met je laptop/mobiel te spelen dan?
Zo maak je die dingen kapot jah.. en dan kan je niet meer posten ja.. en dan is het heel rustig ja..!!!quote:
en zij is het nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doet iemand iets niet goed
De weerberichten niet gevolgd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dacht dat het vandaag een dag vol hitte en zon zou worden. Gelukkig heb ik een plu.
Blijkbaar loop ik achter.quote:
Dat was gisterenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blijkbaar loop ik achter.Het zou eerst zonnig en benauwd worden en vanavond onweer en regen.
Weet je wel welke dag het is vandaag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt waar joh? Oh dan loop ik dus een dag achter.
Ga je weer een kippetje halen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Donderdag.En tijd om zo even naar de markt te gaan.
Oef dat mis ik, de markt in Almeloo, Vis van Den Drijverquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Donderdag.En tijd om zo even naar de markt te gaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je weer een kippetje halen?
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef Mdrop het volgende:
Super druk weekend, verjaardagen, bruiloft en voetbal
!
Pas er mee op man, pas er mee op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef Mdrop het volgende:
Prachtig die ADB+ meldingen terwijl je op invoeren moet drukken!
Volgens Guitarist was ik hier wel welkom, dus kwam even zwaaienquote:
Die vorige twee maanden zonder FOK! heb ik ook wel overleeft, maar hij staat al tijden uit op FOK!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens Guitarist was ik hier wel welkom, dus kwam even zwaaien
Toen moest ik blijven van sommigen
[sub] al ben ik hier 'vroeger' ook wel geweest
Ben je alles nu al weer vergeten over mij?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat was dan voor mijn tijd hier. Denk ik.Je woont toch in Eanske? Of ben ik dan in de war met iemand anders?
Hoppa, nu Nilis nog en het is compleet !quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mark van Bommel definitief terug naar PSV![]()
![]()
Als reserve ballenjongen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mark van Bommel definitief terug naar PSV![]()
![]()
Kennelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je alles nu al weer vergeten over mij?
Was het ook, denk nu 2 of 3 jaar terug ofzo.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zag dat je uit Enschede komt, een rasechte Tukker?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo wil ik mij niet per definitie neerzetten, maar ben hier opgegroeid en woonachtig
Vanavond rond 22:00 gaat het (in Enschede e.o.) loss ja, aldus de Buienradart.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is het buiten toch ontiegelijk benauwd. Vanavond kunnen we echt pleurisweer verwachten
Niet echt neequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Kennelijk.Daar scoor ik geen punten mee, hè...
Ik ga in mijn archief graven.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond rond 22:00 gaat het (in Enschede e.o.) loss ja, aldus de Buienradart.
Dan zit ik lekker binnenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond rond 22:00 gaat het (in Enschede e.o.) loss ja, aldus de Buienradart.
Lastig te voorspellen nog.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Buienradar ziet er trouwens helemaal niet zo spectaculair uit hoor, voor de rest van de dag.
Ja, de 24 uurs radar geeft ook een behoorlijke bui om n uur of 10 vanavond. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lastig te voorspellen nog.
[ afbeelding ]
Volgens die kan 't flink losgaan.
112Twente is uw vriend:quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:16 schreef Under_Score het volgende:
goedemiddag, wat is er gebeurt aan de broekheurnering?
quote:Enschede – Vanmiddag omstreeks kwart voort vier is er volgens getuigen een gewond persoon gevonden naast een flat aan de Broekheurne Ring in Enschede. Dit is op dit moment nog niet bevestigd door de politie. Politie en Ambulance zijn op dit moment ter plaatse. De directe omgeving is afgezet. Nadere informatie volgt. (Foto: RickkOosterveld)
Geeft niet. We hebben allemaal onze eigen unieke talenten...quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet mijn vriend. Ik kon t niet vinden.
Ik heb zeker unieke talenten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niet. We hebben allemaal onze eigen unieke talenten...
vertelquote:
volgens mij wel, zag ze vanmorgen om kwart over 7 wel lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterzag gisteren dat het geraamte van de tenten al stond, is er vandaag nog weer verder gebouwd?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij wel, zag ze vanmorgen om kwart over 7 wel lopen.
Dan kun je bij de sportschool misschien niet meer terecht, maar wel in de omgeving van je huis toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Grr ik wou sporten maar ging ff naar de juwelier om mijn horlogebandje te verkorten maar dat duurt een half uur. Dus straks heb ik geen tijd meer om te sporten.
push-ups zijn veelste vermoeiendquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan kun je bij de sportschool misschien niet meer terecht, maar wel in de omgeving van je huis toch?
Lichaamsgewicht oefeningen? Cardio combineren met kracht?
Heb de auto eindje van de juwelier gezet en heb ff sprinter heen en terug gedaan. Morgen maar sportschool. Anderhalf uur knallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan kun je bij de sportschool misschien niet meer terecht, maar wel in de omgeving van je huis toch?
Lichaamsgewicht oefeningen? Cardio combineren met kracht?
ja die zocht ik, maar er stond geen recent nieuws online. ik reed daar toen langs, politie, ambulance mij inhalen daar vlak voor. andere politie was al aanwezig. veel mensen er omheen. dacht eerst dat er een gesprongen was ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
push-ups zijn veelste vermoeiend
Er is ook gesprongen, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja die zocht ik, maar er stond geen recent nieuws online. ik reed daar toen langs, politie, ambulance mij inhalen daar vlak voor. andere politie was al aanwezig. veel mensen er omheen. dacht eerst dat er een gesprongen was ofzo.
Kut.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er is ook gesprongen, weet ik uit betrouwbare bronVan 8 hoog.
Dat blijft altijd. Net als voor de trein springen. Of van de brug.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Psycho vrouwtje en zo. Doe dan gewoon een OD of zo. Sneu voor de lui die de restjes op moeten ruimen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh shit, Remco helemaal vergeten![]()
Nog gefeliciteerd, kerel!
daar was ik al bang voor, maar de mensen er om heen leken er wel vrij kalm onder, denk dat ze dan nog geleefd heeft omdat iemand de ambulance gebaarde waar die heen moest enzo. blijft zonde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
rtvoost zegt dat er alleen is gevallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze kan best gesprongen zijn natuurlijk, maar dan maken ze het niet bekend blijkbaar. of ze was geschrokken of in waanbeeld gestruikeld. ZOVEEEL MOGELIJKHEDENquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
De beste vrouw was wel in behandeling voor haar psychische gesteldheid.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
True, true.
Maar, damn... 8 hoog en dan nog leven.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gisteren iig wel. Ze lag op de IC...
Doe dat eensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal het vandaag eens navragen bij mijn bron.
Hoi Machielquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:43 schreef haakon het volgende:
Mogguh.
Gezellig int ziekenhuis een paar tests gedaan, nu wachten op le dokter.
Ik weet niet van wiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook wel gebruiken! Toch niet vanOonk?
Gisteren nog een saucijs gegeten. Maar dat was zo'n ding uit de fabriek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet van wieIets uit oldenzaal gok ik zo
Ik welquote:
Welke stamkroeg?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Vanavond naar stamcafe bandje luisteren
Morgenavond reunie van m'n oude werk. Was ik 15 en deed daar magazijnwerk. Maar daar heeft m'n vader zo'n 15 jaar gewerkt en der komt 300 man ongeveer dus veel bekenden van hem. En ik ken wss hoogstens nog 10 mensen.. waarvan 3 ervan m'n ex/zijn broer/zijn moeder zijn
Maar lijkt me wel leuk
En zondagavond een date
Kan niet fatsoenlijk slikken en heb mn neus al 2 jaar dicht zitten.quote:
Nou daar dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welke stamkroeg?![]()
Aangezien er in mijn stamkroeg ook een bandje staat.
Met de Foo Fighters was ik er ook. Maar wel strontlazerus. Tijdens het optreden buiten op 1 van de bankjes gestaan. Na het optreden op het podium staan uhm, dansen, incl. spotlights.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag.. met de foo fighters (maar heel kort).. maar normaal elke vrijdag eigenlijk.
Kewlquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met de Foo Fighters was ik er ook. Maar wel strontlazerus. Tijdens het optreden buiten op 1 van de bankjes gestaan. Na het optreden op het podium staan uhm, dansen, incl. spotlights.
Memorabele avond.
Met koninginnendag lag in in bed. En om een uur of 2 afgelopen zaterdag werd het juist pas gezellig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl
ik ben toen maar tot 2 gebleven, want vond er maar weinig aan. Kwamen ook pas rond 1 aan ofzo
met koninginnedag wel enorme lol gehad en idd te dronken geweest![]()
In bed! Zonde! Was zooo gezellig daarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Met koninginnendag lag in in bed. En om een uur of 2 afgelopen zaterdag werd het juist pas gezellig.
Ik weet het, heb het geprobeerd, ben er geweest maar t ging echt niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In bed! Zonde! Was zooo gezellig daar![]()
zoiets hoorde ik ook al van anderen ja. Maar ach, vanavond weer een kans
schijnt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet het, heb het geprobeerd, ben er geweest maar t ging echt niet.
Maar man, man, vorige week, pffff. Ik heb dat van die spotlight helemaal niet meer meegekregen, maar ik schijn een behoorlijke show opgevoerd te hebben samen met nog iemand, en iedereen schijnt gekeken te hebben.
Schijnt. Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schijnt?![]()
![]()
Het is zo mooi dat dergelijke avonden daar gewoon kunnen en het gewoon niemand boeit.
Maar hoe ben jij daar zo verstrikt geraakt dan?
Geweldig, mooie kroegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Schijnt. Ja.
Brain was de verantwoordelijke voor de lichten. De drank verantwoordelijk voor de rest. En dat heb ik echt pas woensdag gehoord ofzo.
Anyway, toen ik hier net kwam wonen (eind januari pas) heeft de dochter van mijn huisbazin me meegenomen de stad in. Die zei: Bier drinken doe je hier, dit is gezellig.
Nooit meer weggegaan daar.
Kom er meestal alleen, soms met z'n tweeen.
Jup. Ben daar ook best heel blij mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geweldig, mooie kroeg
Haha die dochter heeft kennis van zaken!
Kees is een schat iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Jup. Ben daar ook best heel blij mee.
En idd. heerlijke kroeg, altijd gezellig, kan je ook gewoon alleen naar toe. Toptent!
En Kees is lief.
Wie is jouw oudlereaar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kees is een schat idd![]()
Grappigste vind ik nog dat m'n oud-leraar er ook altijd zit. Kijk je toch ineens anders naar het vak dat hij geeft.
Zie pmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Wie is jouw oudlereaar?
Trouwens, facebook is ook weer gezellig hoor
"Ik wil vanaaf naar Rocks, dus blijven jij en *** maar thuis :-P"
Heel fijn, en bedankt.
Blijkbaar ben ik niet gezellig.quote:
Eikelsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar ben ik niet gezellig.
Ik ga lekker toch, en zijn bier opzuipen.
DM beantwoord trouwens. Prachtige kerel.
Ach, ik weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eikels![]()
Idd, je gaat gewoon, want wij gaan drankje doen
Zeker weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |