Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, mag voorlopig blijven wonen waar ik nu woon
Wereldramp ook als je m niet direct hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei, helemaal vergeten om Game of Thrones te downloadenSnel ff doen
Kan zometeen pas, maar dat ga ik zeker doen!quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan zometeen pas, maar dat ga ik zeker doen!
Mja, mooi klotewerkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geslooptelke dag werken plus daarnaast nog klussen...kats geen tijd meer voor andere dingen
van. T weekend een bank en een bed erin..kan ik daar iig blijven slapen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgenmiddag/avond kunnen we wel eens noodweer krijgen. Met 25 graden vooraf
Spannendquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ga mogelijk mijn eerste huisje kopen.![]()
ga hem vrijdag eerst bezichtigen.
Het is een leuke kleine bungalow een paar straten verderop dan waar ik nu woon.
Leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:49 schreef JeMoeder het volgende:
Vrijdag weer even naar het Twentsche land, de eerste trouwerij binnen mijn vriendengroep bijwonen
Het zonnetje is al doorgebroken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lijkt me vreemd. Misschien een deur verderop?
Welkom.quote:
Welkom terug dan maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue, 26, Enschedeer.. en hier wel ooit eens geweest in een ver verleden
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom terug dan maar![]()
Dit x mut ie bliev'n!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:
Jep. En druk bezig met de verhuizing. Drukdrukdrukquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe is het met iedereen dan? Weer helemaal balen na die vrije feestdagen nu weer aan het werk enzo?
Wat doe je voor school/studie dan? en echt geen enkel idee?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier redelijk. Zit flink in de maag met school en wat ik nu eigenlijk echt wil doen later
Voor de rest prima. Tot en met zaterdag nog werken deze week, en volgende week ook op Hemelvaart dacht ikMja maakt niet zo heel veel uit
Verhuizen uit Almelo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep. En druk bezig met de verhuizing. Drukdrukdruk
Ja. Lekker lang weekend houdenquote:
Vorig jaar moest ik helaas stoppen met mijn passie, Journalistiek. Nu een jaar iets anders aan het doen, maar dat ligt mij gewoon niet. Wil nu Media, Informatie en Communicatie gaan doen. Maar mijn ouderd zijn nogal 'pushers' en dat wordt dus weer een ontiegelijke zooi gezeur en gezeik...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat doe je voor school/studie dan? en echt geen enkel idee?
Waarom stoppen met je passie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik helaas stoppen met mijn passie, Journalistiek. Nu een jaar iets anders aan het doen, maar dat ligt mij gewoon niet. Wil nu Media, Informatie en Communicatie gaan doen. Maar mijn ouderd zijn nogal 'pushers' en dat wordt dus weer een ontiegelijke zooi gezeur en gezeik...
Waarom kon je je passie niet doorzetten?quote:
Vanwege een niet behaald tentamen. Was een vak op afstand, waardoor je er weinig van meekreeg. Was een 5.4 helaas, daardoor mijn P niet op tijd behaald en van school gegooid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom kon je je passie niet doorzetten?
Strengquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vanwege een niet behaald tentamen. Was een vak op afstand, waardoor je er weinig van meekreeg. Was een 5.4 helaas, daardoor mijn P niet op tijd behaald en van school gegooid.
.
Maar opzich bepaal jij wat je doet. Ik weet niet of je nog thuis woont / zij school betalen enzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik helaas stoppen met mijn passie, Journalistiek. Nu een jaar iets anders aan het doen, maar dat ligt mij gewoon niet. Wil nu Media, Informatie en Communicatie gaan doen. Maar mijn ouderd zijn nogal 'pushers' en dat wordt dus weer een ontiegelijke zooi gezeur en gezeik...
Achterlijk he.quote:
Dan hebben je ouders er in die zin weinig mee te maken lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Achterlijk he.
Maar klopt, ik bepaal natuurlijk. Maar toch. Ze zijn niet zo makkelijk...
Woon al samen trouwens
Tuurlijk. Maar jij kent ze nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders er in die zin weinig mee te maken lijkt me.
Ze gaan hoogstens even zeuren omdat ze het allemaal niet snappen en dergelijke.
Haha nee klopt, gelukkig nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tuurlijk. Maar jij kent ze niethaha!
Maar komt voor de rest wel allemaal goed hoor. Ik vind dat gewoon moeilijk. Leggen behoorlijk veel druk erop
Ooh vast wel. Maar is nog steeds nu ff kutquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee klopt, gelukkig niet
Snap het wel, komt uiteindelijk wel goed
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ooh vast wel. Maar is nog steeds nu ff kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |