gebeurt wel vaker hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
Ho, wacht even, is er nou een heel topic op de maandag volgeluld?
Ik heb hier vandaag meer gepost dan ik van tevoren dacht te gaan doenquote:
Ik ben diep aan 't nadenken aan welk boek ik zometeen zal beginnen. Edit: vandaag? Veel plezier de komende 10 minuten.quote:
haha, Gevangen van Stephen King al gelezen? aanradertje...wel wat dik.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben diep aan 't nadenken aan welk boek ik zometeen zal beginnen.
Nope. Ik geloof dat ik alles wat de plaatselijke bieb (bij m'n ouders) van King heeft al wel heb gelezen, afgezien van De Donkere Toren-serie (deel 1 is er nooitquote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, Gevangen van Stephen King al gelezen? aanradertje...wel wat dik.
uiteraardquote:
Donkere Toren! die wil ik ook ooit nog lezen. die serie is toch af inmiddels? ik begin nl niet meer aan series die niet af zijn. ooit met Wheel of Time gedaan. ik dacht dat die met 10delen al wel klaar was. ontdekte ik tijdens het saaie 5e of 6e deel dat ie nog niet klaar was. ja, rot dan maar op met je serie!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Ik geloof dat ik alles wat de plaatselijke bieb (bij m'n ouders) van King heeft al wel heb gelezen, afgezien van De Donkere Toren-serie (deel 1 is er nooit). Ik wacht met spanning af op rommelmarkten in de zomer
Jep, 7 delenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Donkere Toren! die wil ik ook ooit nog lezen. die serie is toch af inmiddels? ik begin nl niet meer aan series die niet af zijn. ooit met Wheel of Time gedaan. ik dacht dat die met 10delen al wel klaar was. ontdekte ik tijdens het saaie 5e of 6e deel dat ie nog niet klaar was. ja, rot dan maar op met je serie!
lees btw nu De Meester van Guillermo del Toro en ......Norris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |