Ik ben anders naar verschillende Fok!meets geweest, en dat viel altijd reuze mee. Altijd gezellig enz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet mijzelf, bij groepen, altijd over een meet-drempel sleuren
Dan heb je nog een aardig hightech telefoon! Mijne kan alleen maar bellen en smsenquote:
Altijd handig. Dan voorkom je dat je iedereen mislooptquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben er lang geleden ook geweest maar dan kende ik toch al iemand vooraf van een 1op1 meet
Ik ook. Ben altijd een kat-uit-de-boom-kijk-type geweest. Het helpt erg als iemand erg sociaal is, want ik ben dat minder. Op 1 1e gezicht dan, naarmate ik andere mensen beter leer kennen, ben ik meer mezelf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is waar. Ach ja... In groepen ben ik vrij stil. Maar dat is ook een goed "leerdoel"
Ook waar. Maar voorlopig kunnen andere mensen me gestolen worden, eerst m'n eigen zaakjes op orde hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben sociaal als ik daar zin in hebEn ja, op den duur word je wel jezelf.
Dat klinkt niet goed...quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook waar. Maar voorlopig kunnen andere mensen me gestolen worden, eerst m'n eigen zaakjes op orde hebben.
Ohquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij plaatste een TR ipv een quote
Daar heb ik dan weer weinig last vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is waar. Ach ja... In groepen ben ik vrij stil. Maar dat is ook een goed "leerdoel"
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij plaatste een TR ipv een quote
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dan gelijk je kans pakken heah! Smeerlap! [ afbeelding ]
Delft represent!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't zo jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen (ja, jullie wonen ver weg ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |