Niets andersquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
Om eens gezellig naar een meet te komen ja
Das idd niet echt om de hoekquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:52 schreef motorbloempje het volgende:
True, true...
Dus, wanneer komt er een Engeland meet?
Engeland? Bathquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:52 schreef motorbloempje het volgende:
True, true...
Dus, wanneer komt er een Engeland meet?
Hullquote:
Probleem is dat elke keer dat we terug zijn in NL dat we er a) niet zo lang zijn en b) dan altijd allerlei afspraken met familie af lopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das idd niet echt om de hoekMaar als je weer hier in de buurt bent, kunnen we ook een keer een rondje touren
Geen motortochtje met Fatih?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hull
Noord-Engeland![]()
[..]
Probleem is dat elke keer dat we terug zijn in NL dat we er a) niet zo lang zijn en b) dan altijd allerlei afspraken met familie af lopen![]()
![]()
Fatih is het toch?quote:
Wat kom jij hier doen swaquote:
Hull ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hull
Noord-Engeland![]()
[..]
Probleem is dat elke keer dat we terug zijn in NL dat we er a) niet zo lang zijn en b) dan altijd allerlei afspraken met familie af lopen![]()
![]()
Eeeyyy bradaquote:
Ik was er bijna voor gevallen, zo smooth!quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eeeyyy brada
Hoe meer je op hebt, hoe smoother je wordt, jwt!
In NewCastle was ik alleen een middag, Interrail jwzquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:59 schreef motorbloempje het volgende:
Newcastle en Hull zijn beide even saai/leuk, licht eraan of je de stad kent en/of van winkelen houdt
Ik kom hier nooit in 't centrum, alleen in de studentenwijk en zulks
Ik wilde er nog op reageren jaquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:04 schreef motorbloempje het volgende:
Maar nu: naar bed! Alweer 1 uur hier![]()
truste allen!
Het zij je vergeven. Door mij iig, geef als straf een bj aan je man! Maar denk aan mij als je dat doet, wil jequote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Door mij iig, geef als straf een bj aan je man! Maar denk aan mij als je dat doet, wil je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |