abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111272406
Hallo ,

Ik ben een 17-jarige jongen opgegroeid met zijn moeder en broer. Mijn band met me moeder en broer is slecht , er wordt constant geschreeuwd en geroepen dat ik liever dood was geboren of er wordt nauwlijks intresse getoond naar mij. Dit gaat jaren zo en nu heb ik het pas hoog zitten. Als gevolg daardoor praat ik veel minder en durf ik veel minder.

Ik lijk zelf op een jongen van 12 jaar oud en wordt ook vaak lager geschat.

In huis wordt veel gezegd dat als ik 18 wordt dat zij naar een ander land gaan. Ikzelf kies ervoor om in Nederland door te gaan wonen en droom voor een buitenlandse studie in Amerika.

Het enige probleem is dat ik echt nog niet helemaal klaar ben om zelfstandig te worden. Ik heb nooit een gevoel van een hechte familie gehad en misschien zijn er paar op Fok! die dat ook hebben gehad. Hebben jullie tips voor mij om mijn leven eigenlijk voor te zetten?

oh en.. als er wat fouten in de OP staan excuses daarvoor
pi_111272687
Trouwens als je 18 jaar bent gaan je ouders naar een ander land wat gebeurt er dan met jou word je zo hoop op straat gezet? En zijn jullie gewoon van Nederlandse afkomst?
pi_111272939
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef General-Aladeen het volgende:
Trouwens als je 18 jaar bent gaan je ouders naar een ander land wat gebeurt er dan met jou word je zo hoop op straat gezet? En zijn jullie gewoon van Nederlandse afkomst?
Dat vraag ik me dus af. En Surinaamse
pi_111273016
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef Staal1 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. En Surinaamse
Hoop uiteraard niet voor jou denk wel dat het verstandig is om dit eens goed en duidelijk naar jouw ouders te kennen te geven om te vragen wat ze daarin van plan zijn. En daar een plan op te trekken.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 00:00:58 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111273394
wacht even, wat? Je moeder en broer schreeuwen constant naar jou dat ze liever hadden gezien dat je dood was geboren? The fuck? :{

Ik heb nu al een aantal x proberen te bedenken wat ik je voor advies kan geven, maar ik heb werkelijk geen idee eigenlijk. Ik heb oprecht medelijden met je, en hoop voor je dat iets van je leven gaat maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111273417
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef General-Aladeen het volgende:

[..]

Hoop uiteraard niet voor jou denk wel dat het verstandig is om dit eens goed en duidelijk naar jouw ouders te kennen te geven om te vragen wat ze daarin van plan zijn. En daar een plan op te trekken.
Ja idd. Is er niet iets dergelijks dat je in een gezin kan als je eigenlijk 18 bent? ookal dat je niet valt onder jeugdzorg?

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
wacht even, wat? Je moeder en broer schreeuwen constant naar jou dat ze liever hadden gezien dat je dood was geboren? The fuck? :{

Ik heb nu al een aantal x proberen te bedenken wat ik je voor advies kan geven, maar ik heb werkelijk geen idee eigenlijk. Ik heb oprecht medelijden met je, en hoop voor je dat iets van je leven gaat maken.
Bedankt :)
ik ga alvast , truste.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 00:42:29 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111274900
waarom zeggen je broer en moeder dat ze liever hadden gezien dat je dood geboren was?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')