Dat vraag ik me dus af. En Surinaamsequote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef General-Aladeen het volgende:
Trouwens als je 18 jaar bent gaan je ouders naar een ander land wat gebeurt er dan met jou word je zo hoop op straat gezet? En zijn jullie gewoon van Nederlandse afkomst?
Hoop uiteraard niet voor jou denk wel dat het verstandig is om dit eens goed en duidelijk naar jouw ouders te kennen te geven om te vragen wat ze daarin van plan zijn. En daar een plan op te trekken.quote:
Ja idd. Is er niet iets dergelijks dat je in een gezin kan als je eigenlijk 18 bent? ookal dat je niet valt onder jeugdzorg?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef General-Aladeen het volgende:
[..]
Hoop uiteraard niet voor jou denk wel dat het verstandig is om dit eens goed en duidelijk naar jouw ouders te kennen te geven om te vragen wat ze daarin van plan zijn. En daar een plan op te trekken.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
wacht even, wat? Je moeder en broer schreeuwen constant naar jou dat ze liever hadden gezien dat je dood was geboren? The fuck?
Ik heb nu al een aantal x proberen te bedenken wat ik je voor advies kan geven, maar ik heb werkelijk geen idee eigenlijk. Ik heb oprecht medelijden met je, en hoop voor je dat iets van je leven gaat maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |