quote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef snellejelle het volgende:
Roeien, ga wat doen met je leven, vent!
Ik denk niet dat de Grieken die op deze partij hebben gestemd daar uberhaupt bij nagedacht hebben. Ze willen gewoon hun protest laten zien en denken dat het toch niet erger kan worden.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja maar dan zou je denk ik eerder extreem links dan extreem rechts stemmen. Wat hebben de migranten te maken met de crisis?
Ze houden ook niet zoveel van Nederlanders hoor kwam ik afgelopen vakantie achter in Kreta. Maar ja wij brengen geld in de zomer en dat kunnen ze goed gebruiken. Eigenlijk heb ik een ontwikkelingshulp missie gedaan. Maar ze zijn daar sowieso niet zo fan van buitenlanders. Ze houden van het blanke ras net als de nazi's terwijl ze zelf ook bruin zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Maar Grieken hebben toch alleen een hekel aan Turken, net als wij?
quote:
Heerlijk elke week 3x de SGP en Christen Unie langs!quote:
Onzin.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Heerlijke elke week 3x de SGP en Christen Unie langs!
Ach, Derksen komt daar ook 1 keer per week langs. Van der Vlies schijnt er nog steeds slecht van te slapen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Heerlijke elke week 3x de SGP en Christen Unie langs!
"Het voorjaar komt er weer aan en dat betekent dat Knevel en Van den Brink binnenkort weer van start gaat. Het nieuwe seizoen start op maandag 14 mei 2012 om 23:00 uur op Nederland 1."quote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan gaan we het weer over gevoel hebben ipv feiten.
Die discussie met Van der Vliesquote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, Derksen komt daar ook 1 keer per week langs. Van der Vlies schijnt er nog steeds slecht van te slapen.
Ok.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom Plasterk woordvoerder financiën is geworden.
Heb je hem op echte fouten kunnen betrappen? Ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch niet logisch dat een exacte wetenschapper woordvoerder Financiën wordt?
Haten op Ingeborgquote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
"Hij heeft wel gelijk!"
Houdt je bek, graftak.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
"Hij heeft wel gelijk!"
Houdt je bek, graftak.
Nee, jij.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
"Hij heeft wel gelijk!"
Houdt je bek, graftak.
Dat snap iedereen. Maar als je een pakket hebt liggen waarmee je volgend jaar op 3% zit maar structureel op 3% blijft hangen (Catshuis) of een waarmee je in 2 jaar op 3% komt en in 4 jaar op 1% (PvdA-plan), wat is dan beter?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
De mensen die voor verruiming van de 3%-regel zijn vergeten dat een tekort van 3% nog steeds betekent dat er een 3% meer uitgaat dan dat er binnen komt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
"Hij heeft wel gelijk!"
Houdt je bek, graftak.
Sorry.quote:
Misschien op Mokkels kijken?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken of ze al een fanpage op facebook heeft.
Mauro ook te gast?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat ie nog een keer ging aanschuiven.
Dat vind ik hem vaak wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Plasterk is vandaag iig een stuk genuanceerder, redelijker en realistischer dan Timmermans en Samsom.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar blijkbaar scoort iemand die een nucleaire ramp heeft overleefd beter.
Zal wel hier over gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
Bouazza en Schut
Journalisten debatteren over racisme onder Marokkanen.
quote:Baby mishandelde vrouw overleden
Een vrouw die op 26 maart betrokken raakte bij een vechtpartij op de Nieuwendijk, is kort daarna te vroeg bevallen, waarna de baby is overleden.
Het Parool meldt dat de 26-jarige Marokkaanse vrouw op die dag samen met haar Surinaamse vriend op de Nieuwendijk liep. Een groepje van vijf Marokkaanse jongens van ongeveer twintig jaar, liep achter hen aan en scholden haar uit voor 'negerhoer'.
Haar vriend reageerde op de mannen en er onstond een vechtpartij, waarbij ook de vrouw werd geschopt en geslagen. De belagers werden gearresteerd en de verwondingen van de vrouw leken mee te vallen. Maar op 4 april beviel zij te vroeg van het kind, waarna de baby overleed.
Het Nederlands Forensisch Instituut onderzoekt nog of de dood van het kind het gevolg is van de mishandeling. De rechtbank heeft de verdachten anderhalve week na het incident vrijgelaten. Het hoger beroep van justitie tegen die beslissing moet nog dienen.
De slachtoffers zijn onbereikbaar. Justitie roept hen op zich te melden.
En Grieken gewoon vervangen voor mocro's!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
Mijn TT van gisteren heeft nog waarde vandaag met Henkie!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En Grieken gewoon vervangen voor mocro's!
Top TT
Eerlijk helder Henk!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat Marokkaanse vrouwtje niet iets voor hem?
Die discrimineert iig niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staat die nog niet op zijn afwerklijstje dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Rens-Reith het volgende:
Laat we maar hopen dat Henkie aan de macht komt, zijn we binnen 4 1 jaar van het CDA af.
Die partij gaat gewoon letterlijk dood.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
CDA is sowieso een aflopende zaak. max 15 zetels denk ik.
Dan blijft er nog wat over omdat het een clown is. Bij Spies zijn we over 4 jaar van het CDA af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Rens-Reith het volgende:
Laat we maar hopen dat Henkie aan de macht komt, zijn we binnen 4 jaar van het CDA af.
Omdat Rutte geen boer isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Rutte deed nog veel harder mee. En die staat gewoon voor in de peilingen.
Misschien wil ze mee naar een voetbal wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En mag haar moeder ook mee!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Misschien wil ze mee naar een voetbal wedstrijd.
Er waren er meer dan alleen Klink. Veel meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Klink was enige verstandige man bij CDA, had het allemaal zien aankomen.
Klink, was dat niet die ene die ook erg van verboden hield?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Klink was enige verstandige man bij CDA, had het allemaal zien aankomen.
32% van de leden om precies te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er waren er meer dan alleen Klink. Veel meer.
Daar ben je toch christen voor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klink, was dat niet die ene die ook erg van verboden hield?
Ja en die zijn allemaal weggejaagd daarna.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
32% van de leden om precies te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |