Wie zegt dat ik het massaal wil aanbrengen? Een streepje moet toch wel kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef trovey het volgende:
Dit dus.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je zoiets wilt?
Tattoo's en piercings vallen technisch gezien ook onder verminking. Dus waarom zou een litteken dan niet mogen, mits de klant ermee instemt. Je hebt ook mensen die zich laten mishandelen (SM etc.).quote:
Die krijg je vanzelf wel in je leven...en gratis.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het massaal wil aanbrengen? Een streepje moet toch wel kunnen.
Ja, nu ziet het er nog mooi uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef GizartFRL het volgende:
Scarring is het woord wat je zoekt:
[ afbeelding ]
En dus gaat er nog geen belletje in je hersenpan rinkelen?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz, interessant. Thnx.. zijn er shops in Nederland die zoiets doen? Als ik erop googel, krijg ik alleen klinieken die aan litteken verwijderen doen.
Hoezo? Waarom is een litteken abject, en een tattoo of piercing niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En dus gaat er nog geen belletje in je hersenpan rinkelen?
Het aanbrengen zal ook wel geen pretje zijn.....ziet er uit als brandmerken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ja, nu ziet het er nog mooi uit.
Totdat het genezen is.
haar onderlip zit wel meer naar boven... optisch bedrog.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Lijkt mij nep... Aangezien haar boventanden niet zover voorruit kunnen steken.
Bovendien droogt je tandvlees daarvan uit, met infecties als gevolg.
zelf gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Renn het volgende:
TS , wat zeg je dan als iemand naar het stoere verhaal achter je littekens vraagt?
Precies.. Littekens zijn best oké, mits niet te groot. Maar ze zelf, bewust en voor de lol veroorzaken? Gekkenwerk.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zelf gemaakt![]()
ik weet de reactie dan wel
Duh, dat is niet open hoor, daar zit een glasplaatje in.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Lijkt mij nep... Aangezien haar boventanden niet zover voorruit kunnen steken.
Bovendien droogt je tandvlees daarvan uit, met infecties als gevolg.
Dat klinkt echt heel ranzig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef RoaRRR het volgende:
De meeste gebruikte manier is idd snijden. Daarna wordt de wond meestal nog een tijd opengehouden om litteken groei te stimuleren.
dan steken ze hem neer?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je neppe battle scars willen aanbrengen, ga dan gewoon vechten en zie hoe je er vanaf komt.
Jij snapt het echt niet he.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ja, nu ziet het er nog mooi uit.
Totdat het genezen is.
Ik vind die eerste twee nog wel erger.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef Franknfurter het volgende:
Typische reacties hier. Maatschappelijk geaccepteerde verminkingen zijn doooooodnormaal, maar andere vormen dan ben je een griezel en heb je een rare achtergrond![]()
Ik vind dit..
[ afbeelding ]
En dit...
[ afbeelding ]
Een net zo grote verminking als dit
[ afbeelding ]
Om een litteken te krijgen heb je een wond nodig die niet mooi herstelt, jezelf een wond geven is gewoon gekkenwerk en valt voor mij onder 'zelfkastijding'. Zoek eens op Automutilatie. Als je aandacht van mensen wil moet je misschien een sociale cursus doen ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
Er zijn mensen die tattoo's aanbrengen, gewoon omdat ze het mooi vinden.
Nu vind ik een litteteken wel wat hebben, het heeft 'iets', stoer en vertelt een verhaal.Zijn er voorbeelden of foto's van mensen die litteteken kunstmatig aangebracht hebben? En zijn er shops die een litteteken voor je kunnen aanbrengen op een professionele wijze?
Dat verhaal is dus helemaal afwezig bij scarificationquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
Nu vind ik een litteteken wel wat hebben, het heeft 'iets', stoer en vertelt een verhaal.
Het kan nog net zoveel een verhaal vertellen alsdat een tatoeage een verhaal/betekenis kan hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat verhaal is dus helemaal afwezig bij scarification.
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het kan nog net zoveel een verhaal vertellen alsdat een tatoeage een verhaal/betekenis kan hebben.
Je zegt dat een litteken mooi is omdat het een 'verhaal' vertelt. Als iemand het heeft laten aanbrengen dan zit er natuurlijk geen verhaal meer achterquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
Er zijn mensen die tattoo's aanbrengen, gewoon omdat ze het mooi vinden.
Nu vind ik een litteteken wel wat hebben, het heeft 'iets', stoer en vertelt een verhaal.Zijn er voorbeelden of foto's van mensen die litteteken kunstmatig aangebracht hebben? En zijn er shops die een litteteken voor je kunnen aanbrengen op een professionele wijze?
Jawel, alleen een verhaal die niemand wilt wetenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:44 schreef steekhond het volgende:
[..]
Je zegt dat een litteken mooi is omdat het een 'verhaal' vertelt. Als iemand het heeft laten aanbrengen dan zit er natuurlijk geen verhaal meer achter
Als je de post leest waarom TS littekens stoer vindt dan duidt dat meer op de specifieke verhalen van hoe het litteken is ontstaan, dit is wezenlijk verschillend van de verhalen achter tatoeages. Het verschil zit hem vooral in dat de verhalen achter de littekens inherent zijn aan het litteken en het ontstaan ervan an sich, vaak een onvrijwillige oorzaak. De verhalen achter tatoeages zijn geassocieerd aan de tatoeage en de tatoeage is daar vaak ook naar gevorm. Er is dus geen onvrijwillige oorzaak achter het ontstaan van een tatoeage dat een sterk verhaal oplevert, maar iemand heeft een sterk verhaal en wil een tatoeage en koppelt die twee dingen. Is veel meer kunstmatig in mijn optiek en doet af aan het stoere van littekens en de verhalen die daarbij horen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:06 schreef Myraela het volgende:
Het kan nog net zoveel een verhaal vertellen alsdat een tatoeage een verhaal/betekenis kan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |