Ja. dat doe je goed inderdaad. Gewoon blijven blokkeren en negeren, het kwartie zal eens vallen. Hopelijk is het (dan) snel weer rustigquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef General-Aladeen het volgende:
Blokkeer hem bewust een gerucht door andere mensen is zo gemaakt vergeet even niet we wonen vlak bij elkaar zit dan ook niet te wachten op een heksenjacht.
Fuck het leeftijdsverschil.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef General-Aladeen het volgende:
Je snapt het niet stiekem mag ik hem wel... De leeftijd is een beetje verkeerd.
Een beetje?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef General-Aladeen het volgende:
Je snapt het niet stiekem mag ik hem wel... De leeftijd is een beetje verkeerd.
Zit helemaal niet in de knoop met zijn geaardheid waar staat dat dan? Beter lezen misschien wel enorm op me gesteld dat klopt. En liever ik dan een ander die hem gaat gebruiken want dat zit er wel in met hoe X is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef kahlie het volgende:
[..]
Een beetje?![]()
Deze jongen zit duidelijk met zichzelf in de knoop en zijn geaardheid. Hij is gefixeerd op jou en een normale gezonde relatie zit er dus al niet in. Leeftijdsverschil maakt het enkel nog erger.
Met je fikken afblijven lijkt me het verstandigste voor iedereen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:37 schreef General-Aladeen het volgende:
En liever ik dan een ander die hem gaat gebruiken want dat zit er wel in met hoe X is.
Nou nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:38 schreef Waaghals het volgende:
TS is de dandygay van zijn buurt en geldt als rolmodel voor alle jonge homos die nog uit de kast moeten komen?
Is geen pedo-redenatie als je ziet hoeveel mannen met zulke jongens het bed willen delen ben ook ooit jong geweest en laat ik nou net juist op een hele andere manier om hem te geven. Seks is voor me niet iets wat nodig is. En om nu te zeggen het is een doorsnee jongen van 14 jaar... Nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:44 schreef Silenus het volgende:
[..]Holy shit gast. Wat is dit voor pedo-redenatie.
Ik zou het maar niet doen, anders liggen je ruiten eruit over een paar weken. Laat 'm lekker 14 blijven en zoek iemand van je eigen leeftijd. Het is nog een kind man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |