Nou...Omdat ze normaal ook rond 19.00/20.00 de laatste fles krijgt. En als ik haar wakker maak dan hoeft ze waarschijnlijk toch geen drinken. Dat heb ik ook weleens overdag geprobeerd, en dan krijg ik dus een blik van ' mama wat doe je nou toch weerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*jaja binnenwalser, sorry*
PE, waarom maak je haar niet wakker voor een avondfles dan? Ze is nog zo mini! Wij hadden op dezelfde tijden overdag flessen en dan 's avonds laat nog. Die in de avond ging er pas af rond 9 maanden.
Oké, ik ben andere schema's gewend voor zo'n kleintje. Maar proberen zo dadelijk kan toch gewoon? Wil ze niet leg je haar weer terug.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nou...Omdat ze normaal ook rond 19.00/20.00 de laatste fles krijgt. En als ik haar wakker maak dan hoeft ze waarschijnlijk toch geen drinken. Dat heb ik ook weleens overdag geprobeerd, en dan krijg ik dus een blik van ' mama wat doe je nou toch weerIk heb geen honger
' En dan zo'n smekkend bekkie dr bij, en vies kijken dat ze dan doet
![]()
Nee sorry, ben een troll. Ik ga maar weerquote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef Kyara het volgende:
Wow inderdaad. Morgen 2 jarige meisjes
Welkom Klipnap!
Verder geen nog niet bijgelezen en weinig nieuws vanuit hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het zondag al gevierd en een super leuke en drukke dag gehad. Het was geweldig.
Wij gaan nu langzaam opschuiven naar de grote kindjes, maar ik zal zeker hier ook nog blijven lezen en reageren.
Tot over een tijdje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FR gefeliciteerd met ean
Engaging Infinite Improbability Drive..
idem, bij elin duurde t 9 mnd maar ik heb de afgelopen dagen lichte uitbraak op mijn kin dus ik vrees ervoor, al vind ik het ook best prettig trouwens omdat ik er tegenaan hik, wel de klachtjes en niet bloedenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier na 8 maanden nog steeds niet ongesteld! Al zou het me niet verbazen als ik er binnenkort weer aan moet geloven want mijn huid is er beroerd aan toe op het moment
Een maand na de bevalling...zozo...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:22 schreef Asyniur het volgende:
Jarige jobjes, van harte gefeliciteerd!
Ow en hier gaat bij manlief een knoop/knip erin. Alleen is hij nog moed aan het verzamelen voor het wanneer
Wij vinden allebei 2 kinderen meer dan genoeg. Zelfs als we ooit een nieuwe toekomstige partner zouden krijgen...
Die knip/knoop was al besproken toen ik nog niet eens zwanger was van nummer 2.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef cleany het volgende:
[..]
Een maand na de bevalling...zozo...
Laatste uitspraak komt wel vaag over
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Hier gaat er ook niets geknipt/geknoopt worden. Het is me veel te definitief.
Stel nou dat je onverhoopt uit elkaar gaat en je met een volgende partner kindjes wil...
Of, nog erger, als één van de twee overlijdt en je met een nieuwe partner kindjes wil....?
Hoe zeker we ook zijn van onszelf en onze relatie, we gaan niets definitiefs en onomkeerbaars doen.
Hier ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ja inderdaad. Alsof het nooit anders is geweest.
Dat gok ik ook, bijslapen van al het spoken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
*egopost*
ik ben totaal flabbergasted.... na 2 nachten feest met Liene (echt 5-6 keer naar dr toe).. heeft ze van8 ineens van 20 tot 9 uur vanmorgen geslapen.
Echt niet normaal zeg!
ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen?
*en ik ga dr nog maar ff vanuit dat dit een eenmalige actie was*
*einde dienstmededeling*
Wat heerlijk BJ!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
*egopost*
ik ben totaal flabbergasted.... na 2 nachten feest met Liene (echt 5-6 keer naar dr toe).. heeft ze van8 ineens van 20 tot 9 uur vanmorgen geslapen.
Echt niet normaal zeg!
ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen?
*en ik ga dr nog maar ff vanuit dat dit een eenmalige actie was*
*einde dienstmededeling*
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Susie het volgende:
Ga dat formuliertje ook wel invullen hoor. Maar vond het gewoon ff niet leuk om te horen, dat zeg je gewoon niet over mijn bolle pretletter![]()
Amenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef SummerBreeze het volgende:
Zana, vind je het überhaupt wel leuk om een kindje te hebben? Ik zie je hier alleen maar posten in de negatieve sfeer. Zeuren wil ik het zelfs wel noemen. Je kind knoeit, kruipt, komt aan dingen waar hij niet aan mag komen van jou en doet dat in jouw ogen ook nog eens expres om jou te pesten/testen. De dingen die je opnoemt zijn dingen die erbij horen als je kinderen hebt. So f*king deal with it!
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lepel in de hand van je kind of jouw vork nog beter vaaken met een andere lepel voeren werkt meestal ook goed.
quote:
Daarom! En je moet als oma zijnde niet zo moeilijk doen vind ik. Ik doe ook niet moeilijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Cynthiaa, als oma zegt dat het niet mag, kan het juist wel eens wat interessanter worden
Ja die wilde ik ook nog noemen! Maar mijn post was al zo langquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:45 schreef Clubsoda het volgende:
En je soms afvragen 'waarom' iets niet mag. Soms is het meer een soort conventie dan dat er echt bezwaren zijn als je kind iets doet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:42 schreef Fee-nix het volgende:
The Tankgirl, het is toch prima als jij het goed vindt? Het zijn jouw regels!
Door die bh's van jou moest ik denken aan een voorvalletje van gisteren. Ik ging S in bed leggen (boven) en dan blijft J altijd even alleen beneden. Kan hij prima, hij gaat dan alleen wel altijd meteen iets ondeugends doen (la openmaken waar hij niet inmag, dingen uit de prullenbak vissen, dat soort dingen). Maar gisteren.... had hij de wcdeur opengemaakt! Kom ik dus beneden, loopt hij met twee tampons in z'n handen rond, en in de wc had hij het doosje van de tampons verscheurd en er dreef een inlegkruisje in de pot. Ik moest zo lachen in mezelf.
Nu lijkt het nog leuk...quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:02 schreef bitterend het volgende:
Ik vind knoeien met eten leuk! nou geen ervaring mee maar foto's van vieze snoetjes en yoghurt in het haar vind ik geweldigkan niet wachten tot knoei partijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je piept wel anders als je dochter spinazie in dr haar heeft gesmeerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:02 schreef bitterend het volgende:
Ik vind knoeien met eten leuk! nou geen ervaring mee maar foto's van vieze snoetjes en yoghurt in het haar vind ik geweldigkan niet wachten tot knoei partijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff, hier trouwens net een half uur aan de telefoon gehangen om een verzekeringspasje te regelen voor cristel....wat een gedoe zeg. Naja, als het goed is wordt het nu doorgefaxt, dus hoop dat ik dan volgende week de pas heb (van ed zorg verzekering)
Het is gemaakt van neopreen en dus gewoon soepel. Die plastic dingen vind ik zo stijf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:22 schreef Sannne het volgende:
DML blijf nog even![]()
Waarom zijn die fijner dan gewone plastic slabs met opvangbakje? Ze zien er iig goed uit!
das net zo groot (en iets zwaarder) dan Harryquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uhm ja dan nu al ja![]()
11 kilo en een centimeter of 84 hier.
Het is niet stijf spul dus dat vouwt dan wel wat plat dus iets minder profijt er van wel maar het zal niet ongemakkelijk zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef Sannne het volgende:
en en en en gaan de vlekken wel uit die slabs? Dan neem ik geen effen kleur namelijk..
Welke neem jij Danic? (Neem je ze wel? lol)
En Elise heeft een tripptrapp, zit dat opvangbakje dan niet in de weg tussen de tafel en stoel?
Das nie gezond...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:27 schreef Kyara het volgende:
11 kilo.....de 7 jarige dochter van een vriendinnetje weegt ook 11 kilo.....
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Das nie gezond...
De kleine van mn nicht is ook 11 kilo en zij is 2. En zij is al veel te dun! Krijgt zelfs speciale voeding!
LOL, hij moest toen toch in badquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef Fee-nix het volgende:
OMG die spinaziefoto. Nou ik ben dan vast een ontzettend saaie/strenge moeder, maar dat zou hij van mij nooit mogen, hoor. En eerlijk gezegd zie ik de lol er ook niet zo van in
.
oke ik wilde jou quoten dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, maar 7 jaar oud en 11 kilo lijkt me ook extreem licht hoor. S is 4 en 15 kilo.
Jamaar groofsken had het over ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:27 schreef Kyara het volgende:
11 kilo.....de 7 jarige dochter van een vriendinnetje weegt ook 11 kilo.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Gut ja, dacht ik ook op weer eens alles op 'n rijtje te hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef Fee-nix het volgende:
Wat leuk dat M zich op z'n zij kan rollen, Clubsoda!! En ik denk dat je bedoelt dat hij 2 weken ouder is dan Sander. Als hij ouder was dan Jesper, dan is het wel een beetje vreemd dat hij het leuk vindt om op z'n zij z'n handjes en voetjes te bestuderen
.
Warm washandje. De doorbloeding moet je bevorderen en met kou stop je de doorbloeding juist.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef PureEvil het volgende:
Oh ja prikjes....Cristel moet de 1e prik nog krijgen...doenz e hier met 3 maanden. 11 juni moeten we ...
Ehm, kuukse, zetpillen kan je in huis halen. En als ie dr last van heeft een koud washandje erop, of masseren op de plek waar de prik is gezet. Is mij altijd verteld iig.
Oh ok. Dat wist ik echt niet... tnxquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Warm washandje. De doorbloeding moet je bevorderen en met kou stop je de doorbloeding juist.
*Noteert.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Warm washandje. De doorbloeding moet je bevorderen en met kou stop je de doorbloeding juist.
Ik ben zelf fan van teenslippersquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef Kyara het volgende:
die slippers
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat lekker zit eigenlijk. maar ik heb dan ook een rothekel aan teenslippers aan mijn voeten
Hmm, zal eens gaan gluren in die mond danquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
O t valt me namelijk echt op hoe knalrood die wang is en als je r een hap geeft wordt ie nog roder vandaar
Uiteraard, voordat ze 8 maanden is graag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef Kyara het volgende:
volgende stap is zelf eten met mes en vork zeker?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Susie het volgende:
En deze nog even voor Sanne! Hij is binnen en inderdaad een hit!! Bedankt
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een scheetig filmpje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha en dat vond ik gelijk een leuk detail, ik hou nogal van friemels en dingetjes op kleding.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Fee-nix het volgende:
http://www.baby-walz.nl/P(...)833f22bc704e2788ca07. Thnx.
Edit: hey ik zie nu pas dat er op mijn jasje voorop een ster zit, haha.
In moeders mooiste kan ik inmiddels ook wel terecht... Tot voor kort vond ik alles van Simon mooi, maar ik begin toch echt te ontzwangeren want ik zie nu dat hij toch niet altijd even charmant op de foto staatquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef Kyara het volgende:
Ik ga even kijken Mevr_Mus
ik heb foto's gepost in moeders mooiste.....
Ohw vergeet ik die helemaal, hilarisch is tiequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:32 schreef bitterend het volgende:
Hahaha spinazie in het haar PE! leuk leuk!
Laat zien dan!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:08 schreef Asyniur het volgende:
ja, al dente...
Wij eten courgette ook alleen maar ergens doorheen of gevuld, maar Harry werd geboren in het courgetteseizoen en mijn schoonouders gooien ons dan dood met courgettes dus vandaar courgette. Maar Harry vond het heerlijk! Wel even de zaadlijsten eruit halen. Niet omdat het niet eetbaar is, maar die worden toch snotterig
Ow en ik heb eindelijk een babylachfoto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot over een tijdje in het volgende topic.
Is het ook ik vind het soms nog moeilijk om te zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef __Isis__ het volgende:
Oh FR, het blijft zo ontroerend, die echte inie-mini's! (brings back memories)![]()
Nog van harte met je mooie grote meid en tot over een dik maandje bij de dreumesjes!
dank jequote:
Ja dagquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Och Ean, watt was je mini, en nu zo groot dat ik dat alweer helemaal vergeten was!! Tot over 5 daagjes ;-)
Ik dacht ook dat hij veel jonger was. Maar sowieso heb ik lang niet alles mee gekregen in de tijd na Ean d'r geboorte.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dag![]()
Echt?![]()
In mijn ogen zijn die van jullie veel jonger maar niet dus
Nee zal het niet koken denk ik, hoewel Kleintjes zegt dat het wel kanquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
Bitterend kook je de komkommer ook dan?![]()
Ik weet nog wel dat hij geboren werd. Volgens mij typte je zoiets van het is een mooie dag om mijn zoon op te wereld te zetten. Maar in mijn gedachten was ik toen allang weer thuis uit het z-huis. Dat kan dus niet want ik lag toen nog in het z-huisquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha nee DML, tis echt, mijn baby is bijna geen baby meer, al blijft hij dat stiekem gewoon altijd
En F_R, heus! Ik was al heerlijk overtijd aan t lopen toen jij ineens voor kwam piepen
Ohhhh en Huubke!!Doe dat es ff niet als ik net een beetje vrede heb met t idee dat ik straks geen baby meer heb!! Hoe heerlijk toch die eerste lachjes, daar kun je toch gewoon van leven!!
En dankzij jou heb ik net de topics rond die datum teruggelezen...ohhh man, ik ben zo happy met 2 kindjes, geen zwangerschap en baby's meer hier, maar die bubbel, die heerlijke bubbel van een kind baren, voor t eerst ontmoeten, aftasten, ruiken, voelen, snuffen en diep in je opzuigen, ohhh wat zou ik graag even een potje open doen volgende week op zn eerste verjaardag om heeeeel eventjes weer die eerste geur diep op te snuivenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Echt erg dat ik dat ik nog weet.
Maar mij niet meer kan herinneren dat ze 's avonds 8mei nog met ean naar mijn kamer zijn gekomen. In de couveuse. De magnesium heeft echt een heel deel weggevaagd uit mijn geheugen.
Ik heb dfat jammer genoeg allemaal gemist en dat steekt weleens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Poppedein het volgende:
[..]
En dankzij jou heb ik net de topics rond die datum teruggelezen...ohhh man, ik ben zo happy met 2 kindjes, geen zwangerschap en baby's meer hier, maar die bubbel, die heerlijke bubbel van een kind baren, voor t eerst ontmoeten, aftasten, ruiken, voelen, snuffen en diep in je opzuigen, ohhh wat zou ik graag even een potje open doen volgende week op zn eerste verjaardag om heeeeel eventjes weer die eerste geur diep op te snuiven
Dat heb ik dus ook net zitten doen....quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Poppedein het volgende:
[..]
En dankzij jou heb ik net de topics rond die datum teruggelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |