Nou...Omdat ze normaal ook rond 19.00/20.00 de laatste fles krijgt. En als ik haar wakker maak dan hoeft ze waarschijnlijk toch geen drinken. Dat heb ik ook weleens overdag geprobeerd, en dan krijg ik dus een blik van ' mama wat doe je nou toch weerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*jaja binnenwalser, sorry*
PE, waarom maak je haar niet wakker voor een avondfles dan? Ze is nog zo mini! Wij hadden op dezelfde tijden overdag flessen en dan 's avonds laat nog. Die in de avond ging er pas af rond 9 maanden.
Oké, ik ben andere schema's gewend voor zo'n kleintje. Maar proberen zo dadelijk kan toch gewoon? Wil ze niet leg je haar weer terug.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nou...Omdat ze normaal ook rond 19.00/20.00 de laatste fles krijgt. En als ik haar wakker maak dan hoeft ze waarschijnlijk toch geen drinken. Dat heb ik ook weleens overdag geprobeerd, en dan krijg ik dus een blik van ' mama wat doe je nou toch weerIk heb geen honger
' En dan zo'n smekkend bekkie dr bij, en vies kijken dat ze dan doet
![]()
Nee sorry, ben een troll. Ik ga maar weerquote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef Kyara het volgende:
Wow inderdaad. Morgen 2 jarige meisjes
Welkom Klipnap!
Verder geen nog niet bijgelezen en weinig nieuws vanuit hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het zondag al gevierd en een super leuke en drukke dag gehad. Het was geweldig.
Wij gaan nu langzaam opschuiven naar de grote kindjes, maar ik zal zeker hier ook nog blijven lezen en reageren.
Tot over een tijdje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FR gefeliciteerd met ean
Engaging Infinite Improbability Drive..
idem, bij elin duurde t 9 mnd maar ik heb de afgelopen dagen lichte uitbraak op mijn kin dus ik vrees ervoor, al vind ik het ook best prettig trouwens omdat ik er tegenaan hik, wel de klachtjes en niet bloedenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier na 8 maanden nog steeds niet ongesteld! Al zou het me niet verbazen als ik er binnenkort weer aan moet geloven want mijn huid is er beroerd aan toe op het moment
Een maand na de bevalling...zozo...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:22 schreef Asyniur het volgende:
Jarige jobjes, van harte gefeliciteerd!
Ow en hier gaat bij manlief een knoop/knip erin. Alleen is hij nog moed aan het verzamelen voor het wanneer
Wij vinden allebei 2 kinderen meer dan genoeg. Zelfs als we ooit een nieuwe toekomstige partner zouden krijgen...
Die knip/knoop was al besproken toen ik nog niet eens zwanger was van nummer 2.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef cleany het volgende:
[..]
Een maand na de bevalling...zozo...
Laatste uitspraak komt wel vaag over
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Hier gaat er ook niets geknipt/geknoopt worden. Het is me veel te definitief.
Stel nou dat je onverhoopt uit elkaar gaat en je met een volgende partner kindjes wil...
Of, nog erger, als één van de twee overlijdt en je met een nieuwe partner kindjes wil....?
Hoe zeker we ook zijn van onszelf en onze relatie, we gaan niets definitiefs en onomkeerbaars doen.
Hier ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ja inderdaad. Alsof het nooit anders is geweest.
Dat gok ik ook, bijslapen van al het spoken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
*egopost*
ik ben totaal flabbergasted.... na 2 nachten feest met Liene (echt 5-6 keer naar dr toe).. heeft ze van8 ineens van 20 tot 9 uur vanmorgen geslapen.
Echt niet normaal zeg!
ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen?
*en ik ga dr nog maar ff vanuit dat dit een eenmalige actie was*
*einde dienstmededeling*
Wat heerlijk BJ!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
*egopost*
ik ben totaal flabbergasted.... na 2 nachten feest met Liene (echt 5-6 keer naar dr toe).. heeft ze van8 ineens van 20 tot 9 uur vanmorgen geslapen.
Echt niet normaal zeg!
ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen?
*en ik ga dr nog maar ff vanuit dat dit een eenmalige actie was*
*einde dienstmededeling*
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Susie het volgende:
Ga dat formuliertje ook wel invullen hoor. Maar vond het gewoon ff niet leuk om te horen, dat zeg je gewoon niet over mijn bolle pretletter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |