Gelukkig, het is weer weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor rare achtergond als je een topic opent?
En kan dat ook uit?
quote:
Hij pauzeert standaard. Je moet na het overschakelen even 2x home doen en naar links swipen om weer op play te drukken.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:08 schreef Klonk het volgende:
Doe ik nou iets verkeerd of kan ik niet naar muziek luisteren via de YouTube app en tegelijkertijd andere dingen doen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:41 schreef Klonk het volgende:
Hij stopt zelfs met afspelen als je in de browser naar de website gaat en van tabblad wisselt
Hoe zet je een andere webbrowser op je iPad?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef Klonk het volgende:
En opgelost, doei Safari hallo Dolphin webbrowser, heb nu YouTube op de achtergrond aanstaan terwijl ik aan het internetten ben
Gewoon net als elke andere app?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zet je een andere webbrowser op je iPad?
Via de appstorequote:Op zondag 13 mei 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zet je een andere webbrowser op je iPad?
Met video op de achtergrond heeft Apple geen probleem, anders hadden ze er geen API voorquote:Op zondag 13 mei 2012 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Is ook deel van de soepelheid en prestatie van iOS die Apple wil garanderen.
Als elke app naar eigen inzicht van alles op de achtergrond kan blijven doen, wordt nooit de accuduur van 10 uur volgehouden
Kan ik met Oplayer naar een Apple tv streamen vanaf het netwerk?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Omdat Apple stiekem helemaal geen echte multitasking wil ondersteunen. Daarom kan het met de video-applicatie ook niet, terwijl OPlayer HD bewijst dat het prima kan werken op de iPad. Tot Apple dat verandert, ben je afhankelijk van workarounds die omslachtiger zijn dan wanneer het gewoon werkt.
Ik merk met NOVA 3 trouwens voor het eerst dat de iPad serieus heet kan worden. Natuurlijk, ik draaide wel ruim een uur een van de zwaarste applicaties op 100% helderheid, maar toen werd het het vasthouden ook best ongemakkelijk vanwege de hitte.
Als het goed is kan elke app dat die videos bevat. Zodra je een video afspeelt (en je appletv hangt in het netwerk) verschijnt er een AppleTV icoontje. Druk daar op en je stuurt het door naar je tv.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kan ik met Oplayer naar een Apple tv streamen vanaf het netwerk?
Heeft niets met het onderwerp maar vroeg me het zomaar af
Ik heb geen Apple TV, maar streamen vanaf de Mede8er, of elke andere SMB-server, werkt perfect. Je kan zowel streamen als bestanden downloaden naar je iPad.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kan ik met Oplayer naar een Apple tv streamen vanaf het netwerk?
Heeft niets met het onderwerp maar vroeg me het zomaar af
Op dit moment niet meer dan een hobby-projectje van Applequote:Op zondag 13 mei 2012 14:40 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is Apple tv nou eigenlijk precies ? Ik ken echt helemaal niemand die dat heeft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |