Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
600ste happy hour deze week. Komt een beetje mijn strot uit dit
Nope, ik heb amper overbodige spelers in mijn clubquote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Nickskuh het volgende:
Hebben jullie eigenlijk die troffee van 85 miljoen clubwaarde?
'Klutsbal'quote:
Ik ook, maar jij hebt sowieso wel bij elk team wisselspelers toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, ik heb amper overbodige spelers in mijn club
2x vanaf hetzelfde plekje genomenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dat schot van TOTY Eriksen is echt absurd.
Eerder postte ik deze al: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121059389
en maak net deze
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121330181
Hij raakt ze zo lekker.Heb er al meerdere gemaakt zo.
De tering: Die eerstequote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dat schot van TOTY Eriksen is echt absurd.
Eerder postte ik deze al: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121059389
en maak net deze
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121330181
Hij raakt ze zo lekker.Heb er al meerdere gemaakt zo.
UP Suarezquote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
WIe op CAM in 4222, Suarez, augero tevez of een andere optie rond de 30k
IF Sessegnon!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
eerst mag Suarez wel, en nu weer niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:38 schreef marcie216 het volgende:
Of david Silva?
Wat is er zo beest aan If Sessegnon, en UP suarez past niet meer in mijn budget..
De normale ja, Suarez UP niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
eerst mag Suarez wel, en nu weer niet?
oh had even gekeken, in mijn opstelling is hij 40k.quote:
o lol inderdaad, ik wist dat er prijsverschil was, maar zo'n verschil... Doe dan maar Taarabt en IF Sess op de CAM'squote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh had even gekeken, in mijn opstelling is hij 40k.
Hij is nog maar 4k waard ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
Wat is een beetje decent prijs voor Bramble?
Zonde, ik dacht mooi een koopje voor 2Kquote:
Hij is zelfs goedkoper dan ik dacht, die van 2k staat erop en dan nog 1 van 2.2k. In het begin was hij 15k ofzo, ik had hem in 1 van mijn eerste 2.5k packs.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonde, ik dacht mooi een koopje voor 2K
dus alleen verkrijgbaar in 25k packs of lees ik het verkeerd?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-05-2012 om 19:50:34First Happy Hour starts in 10 minutes! Orange MOTM Frank Lampard in Gold Players Premium (25k) packs! You can get your TOTW & TOTY IFs too! reageer retweet
Alleen in 25k packs zoals hun het zeggen jaquote:Op maandag 7 mei 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
dus alleen verkrijgbaar in 25k packs of lees ik het verkeerd?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-05-2012 om 19:50:34First Happy Hour starts in 10 minutes! Orange MOTM Frank Lampard in Gold Players Premium (25k) packs! You can get your TOTW & TOTY IFs too! reageer retweet
Dat lijkt me sterk, is nog nooit zo geweest. Toch maar even getweet just to be sure.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
zie het altwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-05-2012 om 19:13:58@gthain87 Any gold pack, but GPP (25k) packs give you a better chance. reageer retweet
As always dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
zie het altwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-05-2012 om 19:13:58@gthain87 Any gold pack, but GPP (25k) packs give you a better chance. reageer retweet
je hebt toch nog geld op je account?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik moet me echt inhouden. 25k is zonde om weg te gooien
Ja, dus eigenlijk hoort het geen happy hour te heten. Morgen krijgen we vast ook weer een happy hour met een andere MotM uit de BPLquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Die 25k packs staan er bij mij voor 2 uur op. Is het 2 uur lang happy hour?
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een idee voor een thuisshirt? UNAM lijkt me ook zo standaard. Uitshirt is brazil.
Geen idee wat nog meer 'vette' thuisshirts zijn.
Ik vind dat blauwe echt lelijkquote:
Nieuwe uitshirt is wel echt vet. Alleen jammer van de bedrukking.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dat blauwe echt lelijk
Vond uitshirt BK Hacken wel mooi omdat het hetzelfde als thuisshirt is alleen met andere kleur
Ik zal die van Jeju morgen wel ff checkenquote:
waarom niet dit shirt?quote:
Die fire heb ik gediscard omdat niemand hem wilde hebben voor 200 coinsquote:Op maandag 7 mei 2012 20:35 schreef detennismaster het volgende:
Badges:
[ afbeelding ]
Thuisshirts:
[ afbeelding ]
Uitshirts:
[ afbeelding ]
Heb er wel meer gehad maar een tijdje geleden een hoop verkocht!
thxquote:
waarom Bert Ryan Donk niet heeft opgeroepen voor het EKquote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wacht ik stuur het ook in, wat moet ik vragen?
Je hebt al rekening gehouden dat Gerrard 30k kost ipv de 100k die futhead vermeldt?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/693964
Ergens moet ik besparen, maar waar
Oh shit, nee niet gezien. daar bespaar ik al 70k op dus hoef niet te besparen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je hebt al rekening gehouden dat Gerrard 30k kost ipv de 100k die futhead vermeldt?
gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom Bert Ryan Donk niet heeft opgeroepen voor het EK
Eens. Hij is echt velen malen beter in een 4321.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
en anders zou ik besparen op Drogba. Vind hem niet geschikt voor een tweespitsensysteem eigenlijk..meer voor 1
Ja heb hem nooit gehad, maar H2H vond ik hem altijd wel fijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
en anders zou ik besparen op Drogba. Vind hem niet geschikt voor een tweespitsensysteem eigenlijk..meer voor 1
UP Hernandez is een nachtmerrie om tegen te spelen..weet niet of hij duur isquote:Op maandag 7 mei 2012 20:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja heb hem nooit gehad, maar H2H vond ik hem altijd wel fijn.
Had een inschattingsfout. ik zit op de 175k haha, en op futhead is het ongeveer 210k. dus misschien nog even op Drogba besparen ja, wie dan?
Zal is kijken, bedankt iniedergevalquote:Op maandag 7 mei 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP Hernandez is een nachtmerrie om tegen te spelen..weet niet of hij duur is
Donk is een fucking donk!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij is fucking goed man, beter dan Stefan fokking de Vrij
quote:
NEKquote:
Woont in Nijmegen..meeste sympathie voor NEC volgens mij.quote:
quote:
quote:
Genee is Cambuurfan, Derksen niet.quote:
Ja, Derksen heeft wel een seks met Beenhakker en die is bij Feyenoord weggestuurd!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef Fuszy het volgende:
die vent komt zo zuur over. Lijkt wel alsof hij keiharde haat heeft omdat Feyenoord boven PSV is geeindigd
Derksen heeft een zwak voor Cambuur.quote:
Nee man, hoe kom je er bij om Willie fucking Bouma zo neer te zettenquote:
Ben je op je pik getraptquote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
Hahah Derksen wordt opgedoekt. hij liegt alles bij elkaar
Verkeerdequote:
Ex Feyenoordquote:
Doen ze tussendoor, maar kans dat ze de jouwe pakken is echt 1%quote:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Die gast die Johan onderbrak is eruit gezet.
Idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Talla. Veel plezierquote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
Ik ga zo slapen en om 4 uur richting Schiphol.Tot volgende week!
VEEL PLEZIERquote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
Fijne vakantie, Reemiquote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
Waar naar toe?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
Waar woon je en waar bewaren jullie het zilverwerk?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
Veel plezier!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik woon in Amsterdam en het zilverwerk ligt in de kast. Doe de groeten aan mijn ouders, zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar woon je en waar bewaren jullie het zilverwerk?
Veel plezier.![]()
Ja en die ene winkel schijnt ook leuk te zijn, net als dat ene restaurant.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso naar die ene kerk!
Jup.quote:
Je zit op gymnasium?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup.
@dudeweiser We gaan zo'n beetje elke kerk van de stad bezoeken, dus dat zal wel lukken.
dan neem ik aan dat je er ongeveer anderhalve maand heen gaat?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup.
@dudeweiser We gaan zo'n beetje elke kerk van de stad bezoeken, dus dat zal wel lukken.
Ja!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan neem ik aan dat je er ongeveer anderhalve maand heen gaat?
Nee, ik zit met mijn volle interesse te luisterenquote:
Het is te hopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
Steek
Wiel heitinga mathijsen LB
Bommel vaart
Robben sneijder afellay
Persie
Misschien De Jong > Vaart. Kuyt wordt dit jaar opgeofferd denk ik. Zoiets zal de opstelling wel zijn.
En ik 1 dag bezig voor 4kquote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Toch leuk, als de TP leeg is heb ik vandaag zo'n 45K trade profitbegonnen met 4K
Van Duitsland wordt niet gewonnen hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef Vijf_voor het volgende:
En dan schiet Huntelaar als bankzitter de 1 - 0 tegen duitsland erin en vervolgens moet ie weer op de bank tegen portugal
quote:
Ook niet als Vlaar erin staat?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Duitsland wordt niet gewonnen hoordat kan ik je wel met zekerheid zeggen.
Die is wel beter dan Matheisenquote:
Die had ik net ookquote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
eindelijk een spits uit een pakje en dan krijg je zulke troep:
[ afbeelding ]
was wel beter dan Glynor Plet
Ik pis die ballen er nog blind in die Huntelaat krijgt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Als Huntelaar altijd in de basis zou staan was hij Kluivert al lang voorbij
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Als Huntelaar altijd in de basis zou staan was hij Kluivert al lang voorbij
Dan doe je toch iets verkeerdquote:
Ik duur ook een paar uur over 10k oid hoor. en als het tegenzit helemaal niksquote:
Huntelaar op doel?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef detennismaster het volgende:
Huntelaar
Sneijder(Affelay) V Persie Robben
VD Vaart(Sneijder) Bommel
LB Heitinga Mathijsen Wiel
Steek
Heb jij syndroom van down?quote:
Speelt altijd goed tegen mij. Vond hem zelf erg matig!quote:
Jezus, ik proest even mijn boujon over het toetsenbordquote:
De Vrij op LBquote:Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef BDIL het volgende:
4-1-3-2:
Steek- Van der Wiel- Heitinga - Vlaar- Buttner/ Stefan de Vrij - Van Bommel - Afellay - Sneijder - Robben- Huntelaar - Van Persie
De Vrij is geen optie voor linksback joh, daar heeft hij nooit gespeeld. Hij is al niet goed genoeg als CB, laat staan daar.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef BDIL het volgende:
4-1-3-2:
Steek- Van der Wiel- Heitinga - Vlaar- Buttner/ Stefan de Vrij - Van Bommel - Afellay - Sneijder - Robben- Huntelaar - Van Persie
Afellay heeft dan 5 Chem!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Krul
vdw-de Vrij-Donk-Buttner
Bommel-VdV
Robben Afellay
Hunt RVP
Is dat grappig bedoeld steeds met "Matheisen" of ben je dyslectisch?quote:
Oke dan alleen Buttnerquote:Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Vrij is geen optie voor linksback joh, daar heeft hij nooit gespeeld. Hij is al niet goed genoeg als CB, laat staan daar.
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat grappig bedoeld steeds met Matheisen of ben je dyslectisch?
Ik ken die hele Matheisen niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja.
De Vrij > Matheisen. Problemen met mijn spelling?
Net als bij 'Casilliaias'quote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat grappig bedoeld steeds met "Matheisen" of ben je dyslectisch?
Op de ps3 zijn ze veel waard.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Te bizar, ik pik nu weer een Miquel 4-1-2-1-2 op voor 700 open bid. Net ook al 1 voor 250 BIN. Ik heb nu nog 6 die ik er nog op moet zetten: 2 in 4-1-2-1-2, 1 in 4-4-2, 1 4-2-2-2, 1 in 4-5-1 en 1 in 5-3-2. De totale prijs van die 6: 8k. Alleen die 2 in 4-1-2-1-2 zijn al meer waard
Dat groenquote:
die verdediging is nog best wat waard ookquote:Op maandag 7 mei 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg steeds meer linkjes en dus ook chemistry. Yeah
Zo'n 10k ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die verdediging is nog best wat waard ook
alsof jij buiten wasquote:
#DJvT #swagquote:
Links onder.quote:
2x dolgespeeld door Schaken....quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand hier die Jetro in de basis zet
Gekkies, Jetro is de baas van de Eredivisie.
lol nee.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand hier die Jetro in de basis zet
Gekkies, Jetro is de baas van de Eredivisie.
Halfjaar geleden een mindere wedstrijd, hem daarop constant pakken...quote:
Zekersquote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fifa 13 Fut sowieso team bouwen rond Jetro
100x beter spelen dan iemand die niet speelt is nogsteeds 0.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Halfjaar geleden een mindere wedstrijd, hem daarop constant pakken...
Heeft afgelopen maand 100x beter gespeeld dan Pieters, en die staat anders LB, dus ik zie het probleem niet
90--85quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Jetro volgend jaar dezelfde stats als Nelom nu ofzo?
Gozer hij is fysiek zwak en wordt koud gemaakt aan de linker kant door elke tegenstander op het EKquote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Halfjaar geleden een mindere wedstrijd, hem daarop constant pakken...
Heeft afgelopen maand 100x beter gespeeld dan Pieters, en die staat anders LB, dus ik zie het probleem niet
Dan Pieters voor dat ie opnieuw geblesseerd raakte.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
100x beter spelen dan iemand die niet speelt is nogsteeds 0.
iets x0 = 0
Gozer, jij hebt er duidelijk geen verstand van. Fysiek zwakquote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer hij is fysiek zwak en wordt koud gemaakt aan de linker kant door elke tegenstander op het EK
hij is nog zwakker dan Messiquote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gozer, jij hebt er duidelijk geen verstand van. Fysiek zwak
Nog nooit gescoord neequote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pieters heeft volgens mij nog nooit gescoord voor PSV of wel? Heeft hij uberhaupt wel eens gescoord? Ik ga natuurlijk niet al mijn Miquels tegelijk erop zetten, dat valt op ondanks de verschillende formaties. Ik probeer ze 1 voor 1 te verkopen.
jajaquote:
Komen ze met 4 man tegelijk achter je aan? Allebei met secundary pressquote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
ik speel nu tegen meerdere mensen in één team :-s
Kan ook in je eentje hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komen ze met 4 man tegelijk achter je aan? Allebei met secundary press
Iago Falqué zie ik best vaak langskomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
wat is een goede silver CAM die in de BPL speelt? Hopen dat ik die ooit in een pakje krijg dan
Speelt helaas niet meer in BPLquote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iago Falqué zie ik best vaak langskomen.
Ephraimquote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
wat is een goede silver CAM die in de BPL speelt? Hopen dat ik die ooit in een pakje krijg dan
Ik heb dus een CAM nodig voor mijn 4-1-2-1-2, heb nu een of andere fransoos.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ephraim
De duurste middenvelders zijn allemaal CM (Delph, Bannan en Cleverley maar die laatste zit niet meer in packs) Je hebt wel Buszaky en nog een aantal non-rares.
Jordi Gomez?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb dus een CAM nodig voor mijn 4-1-2-1-2, heb nu een of andere fransoos.
Barkley en Maloney zijn wel redelijk denk ik, ze zijn wel non-shiny. Maar je kan een CM natuurlijk ook gewoon CAM maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb dus een CAM nodig voor mijn 4-1-2-1-2, heb nu een of andere fransoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |