quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Alfamannetje het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar geleden een meisje leren kennen, ze is heel knap en lief. Toen ik haar net kende heb ik tijdens het stappen een keer met haar gezoend, maar er is verder niets van gekomen. Het daarop volgende jaar heb ik nog wel regelmatig contact met haar gehad (de ene keer meer dan de andere keer) en een paar dagen terug heb ik tijdens het stappen weer een hele tijd met haar gezoend (ze randde me aan toen ik haar tegen kwam in de club). Nu weet ik dat dit zeker geen 'makkelijk' meisje is en dat veel jongens het op haar hebben voorzien.
Ik denk dat ik verliefd op haar zou kunnen worden en het klikt ook gewoon goed tussen ons, maar als ik met haar aan het praten ben in het echt of op ping en het wordt wat intiemer dan haakt ze vaak af, maar vervolgens rand ze me wel aan![]()
Ik zie opzich wel een relatie met haar zitten maar wat moet ik over deze situatie denken?
ps. ik ben 19 en zij 18
Ja het is echt een leuk meisje intelligent en liefquote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef Taurus het volgende:
[..]Ze randde je aan? En je vindt haar wel leuk en lief?
Dan is er toch geen probleem?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
klopt, maar ik ken haar goed en dat is ze dus totaal niet..
Ik denk dat ik verliefd op haar zou kunnen worden en het klikt ook gewoon goed tussen ons, maar als ik met haar aan het praten ben in het echt of op ping en het wordt wat intiemer dan haakt ze vaak af, maar vervolgens rand ze me wel aanquote:
Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik verliefd op haar zou kunnen worden en het klikt ook gewoon goed tussen ons, maar als ik met haar aan het praten ben in het echt of op ping en het wordt wat intiemer dan haakt ze vaak af, maar vervolgens rand ze me wel aan
quote:
ja ik denk dat ik wat voor haar voel maar wanneer het intiem wordt haakt ze af maar rand me wel ineens aan waardoor ik weer ga twijvelenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef Taurus het volgende:
[..]Ze randde je aan? En je vindt haar wel leuk en lief?
wat heeft dat met de naam alfamannetje te maken dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:28 schreef Suncatcher het volgende:
Je noemt jezelf alfamannetje maar je maakt voor zoiets simpels al een topic aan..?
Gewoon een keer over die twijfel heen stappen en het proberenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:29 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
[..]
ja ik denk dat ik wat voor haar voel maar wanneer het intiem wordt haakt ze af maar rand me wel ineens aan waardoor ik weer ga twijvelen
ja wat klopt er niet dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:30 schreef Taurus het volgende:
aan·ran·den randde -, h -gerand overvallen met misdadige of onzedelijke bedoelingen
Wil je niet betast worden? Aanranden zeg je over het algemeen als iemand jou dwingt, of betast terwijl jij dat niet wil. Bovendien is het strafbaar. Het lijkt alsof jij in de veronderstelling bent dat aan iemand zitten aanranding heet.quote:
Inderdaad. Juiste reactie is natuurlijk dat ze helemaal begint te trillen / soppen. Als ze je niet ziet staan dan krijg je d'r handtas in je smoel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef daftme het volgende:
Neem haar mee op een propere date, en stop daarna je hand in haar broekje. Kijken wat ze doet.
Dit en post eens pics.quote:
ik loop langs de bar en ik zie dat ze mij ziet, ze rent op me af, bespringt me en pakt mijn hoofd en begint me op me mond te zoenen. vervolgens trekt ze me naar de buur en duwt mijn hoofd met twee handen tegen de muur aan en begint me een minuut langt non stop te zoenen. dat is toch aanranden of nietquote:Op maandag 7 mei 2012 17:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wil je niet betast worden? Aanranden zeg je over het algemeen als iemand jou dwingt, of betast terwijl jij dat niet wil. Bovendien is het strafbaar. Het lijkt alsof jij in de veronderstelling bent dat aan iemand zitten aanranding heet.
En alsnog twijfelen of ze wel wat in je ziet?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
ik loop langs de bar en ik zie dat ze mij ziet, ze rent op me af, bespringt me en pakt mijn hoofd en begint me op me mond te zoenen. vervolgens trekt ze me naar de buur en duwt mijn hoofd met twee handen tegen de muur aan en begint me een minuut langt non stop te zoenen. dat is toch aanranden of niet
Als jij haar ondertussen aan het wegduwen was of probeerde in blinde paniek in haar tong te bijten om haar af te schrikken, dan was het aanranden ja. Waarom zeg je niet gewoon 'ze zoende me'?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
ik loop langs de bar en ik zie dat ze mij ziet, ze rent op me af, bespringt me en pakt mijn hoofd en begint me op me mond te zoenen. vervolgens trekt ze me naar de buur en duwt mijn hoofd met twee handen tegen de muur aan en begint me een minuut langt non stop te zoenen. dat is toch aanranden of niet
Dan zou ik maar aangifte doen bij de politie.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
omdat ze me probeerde te overmeesteren of misschien zelfs wel een soort van te 'dwingen' ofzo ik weet niet het voelde gewoon raar / anders :p ja het klinkt raar en het was ook echt fucking raar man ik space em er nog steeds opquote:Op maandag 7 mei 2012 17:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als jij haar ondertussen aan het wegduwen was of probeerde in blinde paniek in haar tong te bijten om haar af te schrikken, dan was het aanranden ja. Waarom zeg je niet gewoon 'ze zoende me'?
Waar komt ze vandaan..? Naam enzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Hoeveel tissues heb je al volgerukt?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
omdat ze me probeerde te overmeesteren of misschien zelfs wel een soort van te 'dwingen' ofzo ik weet niet het voelde gewoon raar / anders :p ja het klinkt raar en het was ook echt fucking raar man ik space em er nog steeds op
Het niveau van dit topic gaat omhoogquote:Op maandag 7 mei 2012 17:43 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
met andere woorden jij wil voor jezelf de zekerheid dat het je ontspoorde moeder niet was?
TS rukt op een natte droom een doos kleenex vol, loser.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:43 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
met andere woorden jij wil voor jezelf de zekerheid dat het je ontspoorde moeder niet was?
Log je wel uit voordat je naar sgool gaat, want je moeder checkt je geschiedenis.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:43 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dus niet altijd?quote:Ik denk dat ik verliefd op haar zou kunnen worden en het klikt ook gewoon goed tussen ons, maar als ik met haar aan het praten ben in het echt of op ping en het wordt wat intiemer dan haakt ze vaak af, maar vervolgens rand ze me wel aan![]()
ik denk dat ik in rl ongeveer een halve minuut nodig heb om heel je kanker gezicht kapot te slaanquote:Op maandag 7 mei 2012 17:45 schreef Devil010 het volgende:
[..]
TS rukt op een natte droom een doos kleenex vol, loser.
nee, soms gaat ze er op in en dat op het moment dat het er op aan komt dat we een date gaan plannen ofzo begint ze ineens af te druipenquote:
Nu ben je echt een rukkertje. LOSER.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
ik denk dat ik in rl ongeveer een halve minuut nodig heb om heel je kanker gezicht kapot te slaan
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
ik denk dat ik in rl ongeveer een halve minuut nodig heb om heel je kanker gezicht kapot te slaan
Flikker dan ook maar op met je topic.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |